Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 17-05-10, 10:21   #1
Zuza-

Stock
 
Join Date: May 2010
Posts: 1
Default Land Rover Discovery 1 din 1996

Buna,

De o saptamana ma chinui sa aflu care este rezolvarea la problema care ne-a dat dureri de cap atat mie cat si cunostintelor mele. Este vorba de un Land Rover din 1996, care numai vrea sa sa accelereze deloc. Asta dupa ce initial a avut o problema cu telecomanda de la masina, a mers cu masina la reprezentanta la Land Rover in Iasi, i-au dat alta telecomanda si i-au introdus noul cod, fiindca la modelele de dupa 95 am inteles ca daca nu iti mai merge telecomanda de la masina, se blocheaza complet, inclusiv motorul numai poate fi pornit. Insa dupa ce s-a rezolvat partea cu blocatul motorului, masina porneste si ramane in idle la 900rpm, oricat ai accelera-o nu se tureaza absolut deloc si scotea un fum negru. Cei de la reprezentanta au zis ca e de la pompa de injectie. Am fost la un amic si am scos pompa de injectie, am pus-o pe stand si merge impecabil. Amicul respectiv mi-a zis ca problema vine de la computerul de motor si trebuie inlocuit impreuna cu un alt mobilizator. Toata manevra asta costa in jur de 2000 euro. Alta varianta sugerata de el ar fi resoftarea lui, insa nu dispun nicaieri in tara de soft pt Land Rover Discovery 1 din 1996.
Am reusit sa pun un soft de BMW 525 pe masina, a pornit, nu a mai scos fum negru, insa la fel nu accelereaza.
Ajutor!!!

Acum as vreau sa stiu daca am si alte variante de reparatie, sau daca pot sa obtin de undeva softul pentru acest model.
Mentionez ca are motor 2,5 L TDI, in 4 pistoane si transmisie automata.

Multumesc

Last edited by Zuza-; 17-05-10 at 10:39.
Zuza- is offline   Reply With Quote
Old 17-05-10, 11:43   #2
rearhorse

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 330
Default Re: Land Rover Discovery 1 din 1996

eu am Rover , insa m-as uita la senzorul de acceleratie , asa se intampla la Rover-e ...
rearhorse is offline   Reply With Quote
Old 17-05-10, 19:48   #3
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Land Rover Discovery 1 din 1996

Mi-a venit si mie un Land Rover pe platforma de la "superreprezentanta" din Iasi...Verdictul citit pe fisa masinii a fost pueril.Problema s-a rezolvat intr-o jumatate de zi de investigatii.
Iti caut o legatura cu un diagnostician de top ce are scule pentru Discovery si te anunt.Ai rabdare cu masina cateva zile .
__________________
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 18-05-10, 16:30   #4
ZaNe94

Stage 5
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 725
Default Re: Land Rover Discovery 1 din 1996

totusi, cablul de acceleratie nu ar putea fi de vina? adica rupt...
eu la asta m-am gandit cand am auzit, poate gresesc, nu exclud.
ZaNe94 is offline   Reply With Quote
Old 20-05-10, 18:54   #5
69RUP

Stage 5
 
69RUP's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 426
Default Re: Land Rover Discovery 1 din 1996

Buji , fise , debitmetru , filtre , pompa de benzina , regulator de relanti , admisie , catalizator , evacuari infundate , etc

Se vede la motor ca trage clapeta de acceleratie !??
69RUP is offline   Reply With Quote
Old 20-05-10, 19:59   #6
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Land Rover Discovery 1 din 1996

Baieti,in primul post se face referire la o "pompa de injectie" ,care irefutabil apartine unui motor diesel,deci excludeti bujii,fise,clapete si alte minunatii de gen.
Defect de pompa este exclus,chiar si prin prisma absurditatii sa mergi la reparatie pentru telecomanda si sa nu-ti mai functioneze pompa.
Posibil EGR blocat deschis.Nu prea avea cum ,insa poate da o simptomatica de gen.
As incerca in prima instanta o trecere a setarilor in "default" ,iar pentru asta scoti bornele de pe baterie si le pui in scurt minim 15 minute,iar la remontare nu pornesti motorul 30 minute.
turbojack is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -