Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 21-05-06, 17:00   #31
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Intercooler pe un motor normal,aspirat !!!

Quote:
Originally Posted by B-34-SGM
poate nu i-am vazut eu turbina. O sa ma uit mai bine. Sigur nu au fost si modele aspirate? Mi-e lene sa caut pe net.
Exclusiv numai turbo(unul soft si unul normal),evident.
Iar cu intercoolerul la aspirat,ar trebui deja sa fie lamurita treaba,nu stiu de ce nu s-a inchis deja. Daca vrei sa racesti aerul ambiant,porneste A/C si trage aer din habitaclu...)...just a joke.
La modul serios acum,nici un intercooler nu a avut vreodata pretentia de a raci aerul din admisie sub temperetura ambianta,ci doar a-i reduce temperatura mai ridicata(decat ambientul) datorita comprimarii exercitate de turbina/compresor(si eventual a trecerii prin corpul posibil incins al turbinei)
Hai sa ne revenim si sa-nchidem threadul,ca nu mai are rost discutia...
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 27-10-07, 00:49   #32
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Intercooler pe un motor normal,aspirat !!!

in seara asta am probat un intercooler de renault 11 pe motorul masinii mele (suzuki swift). desi am folosit furtunele originale (care insumau vreo 1,3 m desi nevoie nu am decat de vreo 50 de cm - traseu f lung) care nu s-au imbinat perfect ->ba chiar imi cuta la un moment dat (de la 3000 de ture), vreau sa spun ca diferenta este prezenta in cote multumitoare. masina trage mult mai bine peste 3000 de ture (asta dupa ce am rezolvat problema cu "sugrumarea"). urmeaza sa aplic o tubulatura de inox pe care voi incerca iarasi cu un intercooler (imbinari etanse, traseu scurt, curgere a aerului), si daca nu sunt multumit ma limitez doar la a incheia cu un filtru de aer. am in vedere un intercooler de Lancia cu suprafata mai mare dar cu sectiune mai ingusta decat cel din seara aceasta, iar la 100 de lei pretul de achizitie cred ca se merita (bineinteles asta daca testarea imi da satisfactie).
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 31-10-07, 15:51   #33
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: Intercooler pe un motor normal,aspirat !!!

Quote:
Originally Posted by beck View Post
parerea mea "

muhhahahha ai alergat la vtm .... muhahhahahha
la scoala de piloti nu ti-au dat minime cunostinte despre motoare termice???

daca tot ai auzit de injectie cu apa si alcool mai bine te-ai documenta .. "injectorul" se baga direct in admisie la aspirate... se poate pune si pe intercooler(la turbo) dar se foloseste apa cu gheata sau azot ...

asa ca lasa-ne cu balivernele astea ca deja esti penibil

si daca tot ai alergat la vtm ? ia spune-ne dc nu ai vazut vre-o aspirata cu intercooler si dc aspiratele de curse au niste site in loc de filtre de aer

tu nu faci decat sa pui restrictie pe admisie (stii ca la vtm in primul an)

muhahhahaha

injectie cu apa si alcool direct in admisie,si dupa aia il tii in perfuzie
Tu esti dusmanul nr 1 al comerciantilor de petrol
De ce sa ii dai in admisie apa cu alcool ca io zic ca mai mult le-ar place la pistoane si mai ales la biele niste horinca de pruneBEE DE-acolo UNGUr BUALAN!!

Domnul cu BMW in poza mica stie el ceva cu stropitul la intercooler.EVO are asha ceva.
Numai ca:drag prieten cu logo de BMW,cati cai castigi tu ca racesti intercoolerul,ii pierzi cand o sa incarce alternatorul bateria,ca injectorul,mai exact pompa ta e electrica si consuma curent.
Asta e ca shi cum te-ai spala pe dinti cu fatza la soare ca sa itzi albesti dintii)
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 31-10-07, 16:00   #34
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: Intercooler pe un motor normal,aspirat !!!

yoy yoy yoy,stai ca nu am vazut-o pe aia cu gheatza si azot
Dar ce draga?bem jack cu gheata?io nu am vazut pe nimeni sa cumpere gheata din omv si sa bage in recipientul de racit itercoolerul...
Poate sunt eu prea batran.......shi de la tzara
La noi in nord puterea se scoate din turbo,motor mare si multe valve
Shi zicea parca LASCARICA ceva de AC-u.Dreptate mare avea....Puneti fratilor
intercoolerul pentru motoare aspirate in masina ca dak aveti aer conditionat,vara e mai rece ca afara
pasbogdan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -