Am tot auzit de aceasta garnitura metalica ca r fi mai rezistenta si mai practica ..
"Principalul lor avantaj este ca, in comparatie cu garniturile de chiulasa moi (din klingerit), etansarea nu se mai face pe toata suprafata garniturii, ci liniar Astfel, forta de presare a prezoanelor de chiulasa se concentreaza mai bine in jurul pistoanelor de motor. Garniturile de chiulasa metalice multistrat sunt formate din mai multe placi arcuite din otel, separate intre ele cu straturi antiaderente."
"Cea mai mare problema este ca, in timpul functionarii motorului, din cauza dilatarii termice, chiulasa isi schimba forma. Cu garniturile de chiulasa traditionale motoarele aveau o limita de temperatura si de compresie care nu trebuia depasita pentru o functionare optima. De exemplu, presiunea in camera de ardere nu trebuia sa depaseasca 170 de bari. Cu noile garnituri metalice multistrat aceasta limita poate fi depasita, rezultand un randament mai bun al motorului (cresterea puterii si micsorarea consumului de carburant). Garnitura de chiulasa metalica multistrat are o capacitate de etansare mult mai buna decat cele traditionale si o rezistenta la temperaturi si presiune mult mai ridicata."
Acum vin intrebarile :
.De ce americanii or putea sa faca asa ceva si noi nu?Eu zica ca daca ai un strungar bun sau cineva care lucreaza in tabla fier poate copia o garnitura de chiuloasa fara prea mari porbleme
Americanii zic ca sunt construite din 5 straturi de placi arcuite de otel ..De ce nu se poate lua o singura palca de otel de 1.5mm grosime spre exemplu si trasate gaurile la un strungar dupa garnitura veche ..Sau daca stiti pe cineva care face spuneti-mi si mie ca si eu as avea 2 garnituri de facut si banuiesc ca nu ies la costurile unei garnituri de chiloasa din america (1100ron)