Din cate tin minte,este parca un t25 sau un derivat(hibrid de fabrica din t25). Probabil ca ai overboost 0.8bar.Nu e vb de suprasolicitat turbina,ci de faptul ca trebuie sa existe un raport mai mult sau mai putin fix,intre agentul ce aprinde aerul si aer ( un raport stoichiometric),ce poate fi usor dezechilibrat spre plus, insa numai din partea cu benzina ....cu aerul daca te joci,se mai topeste cate-un piston,mai curbezi artistic o biela ori o scoti in natura,sa vaza si dansa cu frumusete de lume vietuieste in afara blocului motor...
Asadar,
NU umbla la tija actuatorului !...singura modalitate de a-i mai da un pic boost,e sa o faci din soft * (doar asa poti adauga si benzina,fiind injectie) doar la cele pe carburator ori injectie mecanica(diesel si benzina) poti face asta "la margine de trotuar".
Probabil resoftat pt strada(adica ramanand si placuta la condus ca si masina pt transport),ai castiga vreo 20cai ...
mai important decat numarul cailor si al NM, este FELUL cum ar arata curba de putere si cuplu,optimizata in sensul eficientizatii in utilizarea cotidiana (sau,dipa caz, in curse...si aici sunt mai multe tipuri de mape,in functie de necesitati..difera de la una la alta..binenteles dupa un anumit nivel de performanta,se folosesc numai ecu standalone,complet programabile).
Si ca sa-ti raspund si la intrebarea inutila ce constituie esenta postului tau, probabil ca va avea eficienta turbina ta impreuna cu intercoolerul,trasul de admisie si injectoarele tale(toate stock)...pana pe la 1bar.Dupa,doar vei incalzi inutil aerul,cu mari sanse de detonatie.
*-cauta ca aveam aici pe forum si oameni ce optimizeaza ei softul si deasemenea,oameni ce import si implementeaza soft creeat si testat de forme cu traditie in domeniu.