revin cu problemele
)
nu prea porneste la sfert decat uneori cand are ea chef , nu tine relanti-ul de nici un fel..la fel tot numa cand are ea chef , ca sunt momente in care si porneste bine si tine si relanti-ul frumos.(mentionez ca toate astea se intampla la rece..dupa ce se incalzeste motoru daca il opresc si il pornesc iar merge frumos)
trage ca un cal mort.compresia a iesit bine(ce-i drept facuta mai de demult dar nu-i un motor alergat.nu-l forjeaza nimeni).
din cand in cand mai da rateuri si scade turatia pt o fractiune de secunda.
am schimbat : bujii , fise , capac delco , pipa , furtune de benzina crapate sau imbatranite.
am curatat : cam ce am prins inclusiv cotu de la admisie si clapeta
am mai schimbat din poza de mai jos 1 , 2 , 3.
daca stie cineva ce este nr. 4?
cum ar trebui sa reactioneze masina daca scot mufa de la sonda lambda?ca daca o scot nu se simte absolut nici o diferenta.
quote dintr-un manual de la injectie
"L-Jetronic System - Lambda - Why?
n Basic L-Jetronic System measures air mass and
provides appropriate amount of fuel
n Note: although a precision system, there is no
feedback for the system to know of any variances:
u Aging components
u Fuel characteristic differences
n Catalytic converters require precise mixture
control for operation
n The air fuel ratio of standard L-Jetronic system is
not accurate enough for proper catalytic converter
operation"
ceva pareri?sugestii?
ramane calcu , pompa de benzina (care nu am de la cine sa le imprumut si sa cumpar din partea cealalta a tarii sa le platesc + transport doar pt teste nu e prea rentabil).poate fii ceva si de la pompa de benzina?cand pun contactu se aude "bazaitu" ala.dupa ce pornesc motoru daca stau langa masina inca se aude cum lucreaza pompa.daca te concentrezi putin se aude mai tare bazaitu de la pompa decat motoru