Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 13-10-09, 02:33   #1
b58ywz

Stage 2
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 28
Default Probleme tehnice si rezolvari Seria 5

Salutare,
Tocmai mi-am achizitionat un 525d din 2002 si am o problema...
La pornire, la rece motorul are o trepidatie mai ciudata timp de 1 min, scoate fum destul de rau (chiar daca nu accelerez) dupa care functioneaza "rotund".
La plecarea dupa loc, scoate iar destul de mult fum si mai scoate cand accelerez de la 1200-1500 rpm in sus (deci scoate mai mult fum la o turatie mai joasa decat cand ii dau peste 3-4000 de ture).
Ce am mai observat este ca in momentul in care accelerez pana la jumatatea apasarii pedalei parca mai mult se forteaza decat sa plece mai tare, iar dupa ce am ajuns catre cursa maxima a pedalei pleaca dintr-o data...
Am fost la tester si mi-au spus ca aveam 2 erori de la debitmetru de aer, l-am inlocuit si la fel!
Am desfacut furtunele de la turbo si am vazut ca nu am joc in ax (f f putin sesizabil dar am inteles ca ala e normal) in schimb am gasit destul ulei pe furtunele de intrare-iesire.
La valorile reale ale injectoarelor mi-au dat doua injectoare aiurea (unul pe +2 si altul pe -2) si mi-a zis sa bag mai intai ceva aditiv.. am bagat.
Mi-au mai spus ca sta cuplata incalzirea de la bujii (desi in bord se stinge)
Mai departe nu stiu ce sa fac... am inteles ca este posibil sa fie pompa din rezervor care defapt este sub scaunul soferului???
Ce mai poate fi oare? pt ca nu as vrea sa le inlocuiesc pe toate daca nu este necesar, si asa am dat 7 mil pe debitmetru de aer (
PS: Baiatul de la care am luat masina a spus sa nu las sa scada nivelul motorinei din rezervor sub 25% (sub prima linie) ca nu mai trage masina deloc... nu am incercat ca mi-a fost frica sa nu raman pe undeva si nu am lasat sa ajunga pana acolo...
b58ywz is offline   Reply With Quote
Old 13-10-09, 18:32   #2
domi

Stage 4
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 185
Default Re: Probleme tehnice si rezolvari Seria 5

daca dupa un timp incepe sa ti bage motorina in ulei si creste nivelul uleiului atunci ar putea fii garniturile de cauciuc de la injectoare.
domi is offline   Reply With Quote
Old 13-10-09, 19:48   #3
b58ywz

Stage 2
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 28
Default Re: Probleme tehnice si rezolvari Seria 5

nu, nu e schimbat uleiul de 10.000km si nivelul e tot la normal.... nu e cazul asta
b58ywz is offline   Reply With Quote
Old 14-10-09, 20:44   #4
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Probleme tehnice si rezolvari Seria 5

Quote:
Originally Posted by domi View Post
daca dupa un timp incepe sa ti bage motorina in ulei si creste nivelul uleiului atunci ar putea fii garniturile de cauciuc de la injectoare.
Gresit.525 nu are pompa-injector.
525 are doua rezervoare ce sunt conectate peste cardan cu doua conducte comunicante,dar...are doua pompe de alimenatre in fiecare rezervor.Pentru ca motorul sa functioneze bine,trebuie ca cele doua sa functioneze .
La diagnoza trebuie verificate valorile reale a motorului si evident de cineva sa stie sa citeasca acele valori,altfel schimbi piese de-a valma pana dai faliment.
Bujii alimentate permanent ,este o imbecilitate.
Acele bujii functioneaza 5 secunde,altfel se fac scrum.
Verifica starea bujiilor si temperatura lor dupa 5 secunde de la alimentare.Verifica starea filtrului de aer.Inlocuieste filtrul de motorina daca este vechi.Verifica presiunea pompei de injectie la rece.
__________________
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 14-10-09, 20:47   #5
b58ywz

Stage 2
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 28
Default Re: Probleme tehnice si rezolvari Seria 5

si cel purificator (gaze carter) de sus de sub capacul "BMW" ? am inteles ca si ala are un rol la scosul fumului cel putin...
b58ywz is offline   Reply With Quote
Old 14-10-09, 20:59   #6
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Probleme tehnice si rezolvari Seria 5

N-are nici o treaba cu fumul alb la pornire.
Verifica si functionarea EGR.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 14-10-09, 21:03   #7
b58ywz

Stage 2
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 28
Default Re: Probleme tehnice si rezolvari Seria 5

dar nu este fum alb, este negru-albastrui. iar EGR unde se afla si cum se verifica (tot cu tester banuiesc nu?)
b58ywz is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -