Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 02-10-09, 19:57   #1
sorcer

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,036
Default Servofrana

De obicei la toate benzinarele ce le-am vazut furtunul de la servo este prins in galeria de admisie , aceasta cauzand vacumul necesar functionarii servofranei.
Acum intrebare : de ce la diesel nu se poate proceda la fel? La dieselurile ce le-am avut pana acum toate aveam pompa separata de frana . care ar fi motivu ? e prea mare vacumul din admisie? sau prea mic?
sorcer is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 21:58   #2
sorcer

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,036
Default Re: Servofrana

Intre timp am gasit raspunsul , se poate sterge topicul , oricum l-am scris degeaba .
sorcer is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 22:02   #3
dj_luchian

Stage 3
 
Join Date: May 2009
Posts: 118
Default Re: Servofrana

si care e motivul ?
dj_luchian is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 22:04   #4
sorcer

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,036
Default Re: Servofrana

pai in galeria de admisie a dieselului vacuum este foarte mic , aproape neglijabil . La benzinare datorita clapetei de acceleratie care obtureaza patrunderea aerului in galerie se creaza o depresiune.
sorcer is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -