Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 10-07-09, 23:57   #1
sorin_george

Stage 1
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 14
Default problema la sistemul de injectie k-jetronic

ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat???am un audi 100 din 95.are injectie mecanica k-jetronic.nu mai imi scoate benzina la injectoare.am schimbat pompa am luat noua,am schimbat filtrul de benzina,nimic.am luat de la dezmembrari corpul acela hidraulic si mi-a mers dupa aceea 2 zile perfect.acum acceeasi problema,porneste si in secunda 2 se opreste,asta cand e calda.daca e rece merge perfect,pana se incalzeste si se opreste in mers.dati-mi un sfat va rog mult.
sorin_george is offline   Reply With Quote
Old 11-07-09, 01:00   #2
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: problema la sistemul de injectie k-jetronic

pe stutzul de apa care iese in dreapta ciulasei cum te uiti cu capota ridicata,din fata masinii...ai 2 sonde: Una deasupra ,mai maricica si un dedesubt -mai mica. Scimb-o pe cea mica sau verifica-i ATENT traseul. Nu mai schimba aiurea de toate. Tine-ma la curent te rog.
PS: odata cu distribuitorul,ai schimbat si electrovalva gri cu mufa cu 2 fire,care se afla prinsa in doua suruburi pe corpul acestuia? Vezi ca daca scoti acel regulator caruia ecu ii spune cata benzina sa dea retur, ai sa gasesti un mic surub.Il desfaci cu surubelnita "dreapta" si sub el vei gasi un reglaj cu imbus de 3.Te joci un pic la el NUMAI daca dupa ce ai verificat ATENT toata instalatia electrica aferenta motorului + integritatea traseului de admisie.Atentie sa nu pierzi cele 2 o-ring-uri de sub acea electrovalva.
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 11-07-09, 14:29   #3
sorin_george

Stage 1
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 14
Default Re: problema la sistemul de injectie k-jetronic

Quote:
Originally Posted by sorin_george View Post
ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat???am un audi 100 din 95.are injectie mecanica k-jetronic.nu mai imi scoate benzina la injectoare.am schimbat pompa am luat noua,am schimbat filtrul de benzina,nimic.am luat de la dezmembrari corpul acela hidraulic si mi-a mers dupa aceea 2 zile perfect.acum acceeasi problema,porneste si in secunda 2 se opreste,asta cand e calda.daca e rece merge perfect,pana se incalzeste si se opreste in mers.dati-mi un sfat va rog mult.
am incercat sa reglez din electrovalva de retur cu imbus de 3 dar nu simte nimic.acelasi lucru e si dc scot mufa de la electrovalva gri tot nu simte nimic.de pornit o pornesc cu un fir.ii dau o masa la injectorul al 6-lea cel de soc.am scos toate conductele din blocul hidraulic de la injectoare,mai putin al 6-lea si cu motorul pornit nu da gram de benzina la conducte.iar nu pot umbla nici la reglajul acela de la electrovalva cu motorul pornit,nu am acces.la mufa electrovalvei tre sa am curent?cand?sau lucreaza pe impulsuri?masurat cu multimetrul intre fire in mufa nu am nimic niciodata...in schimb daca desfac electrovalva de retur din cele 2 suruburi are presiune de rupe.la sondele de apa firele sunt in regula m-am uitat.nu stiu ce poate fi. a si uitam.... si electrovalva de retur e schimbata.a venit cu tot cu corpul hidraulic cand l-am luat.iar partea de admisie e intacta,nu e nimic rupt,crapat sau altceva si peste tot sunt puse coliere.

Last edited by sorin_george; 11-07-09 at 14:36.
sorin_george is offline   Reply With Quote
Old 11-07-09, 20:39   #4
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: problema la sistemul de injectie k-jetronic

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
pe stutzul de apa care iese in dreapta ciulasei cum te uiti cu capota ridicata,din fata masinii...ai 2 sonde: Una deasupra ,mai maricica si un dedesubt -mai mica. Scimb-o pe cea mica ....................
si daca tot vad acum in ce fel imi ies cuvintele din taste tarziu,in noapte...deschis si o ...
ERATA: ciulasei = chiulasei ; Scimb-o = Schimb-o ....

PS: posibil sa nu primeasca comanda acea electrovalva..verifica si cine ar trebui sa i-o dea..ori ecu ori o sonda.Daca am timp,voi cauta eu.Masina cu k-jetronic,nu mai am de ani buni,deci imi va fi destul de nelaindemana oricum.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 11-07-09, 22:32   #5
sorin_george

Stage 1
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 14
Default Re: problema la sistemul de injectie k-jetronic

da,am sa schimb si sonda aceea,am vazut-o.oricum multumesc mult pt ajutor.poate dc mai aveti dvs vreo idee....
sorin_george is offline   Reply With Quote
Old 13-06-13, 07:49   #6
Paulorossi

Stage 1
 
Paulorossi's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 10
Default Re: problema la sistemul de injectie k-jetronic

Salut,

Am un prieten ce detine un audi 80,motor 1,8 benzina,echipat cu injectie mecanica K-jetronic.Releul temporizator de la pompa e defect in sensul ca la punerea contactului pompa merge incontinuu.Incercand sa reglam cu manometrul presiunea de alimentare,cu pompa pornita,dar cu motorul oprit,am constatat ca benzina din rezervor nu se mai intoarce pe retur ci se descarca direct in motor prin injector.E normal sa pulverizeze injectorul cu pompa pornita dar cu motorul oprit?

Am scazut presiunea pe tur dar efectul tot se manifesta,desi se intoarce benzina si pe retur.Intr-un final am scazut-o atat de mult incat se intoarce doar pe retur iar injectoarele nu pulverizeaza.Din cate stiu,injectorarele ar fi trebuit sa pulverizeze,alfel cum o pornesti la relanti fara sa apesi clapeta?

Astept orice sugestie.

Multumesc anticipat!
Paulorossi is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -