Quote:
Originally Posted by raduku988
Salut am si yo o mare dilema daca poate sa ma ajute cineva cu un raspuns ... masinea mea e in decurs de a deveni din 1.8 compresor g60 1.8 turbo ... problema e ca am cumparat o turbina t3 cu racire si ungere numai pe ulei .. si as vrea sa fac un circuit separat de ungere cu o pompa de servo suplimentara si un radiator de ulei totul separat de ungerea motorului ... aici intervine problema .. nu stiu daca pompa de servo va scoate destula presiune pentru a unge turbina in mod adecvat .....daca stie cineva .. cam c presiune intra intro turbina pt a o raci si unge cum trebuie mi-ar fi de mare ajutor ..
|
Parerea mea,este ca-i o idee ok,insa nu f simplu de realizat daca nu ai un atelier dotat macar la nivel mediu..altfel vei umbla de la unul la altul si nimic nu va "cadea" cum ai gandit initial
. Pompa de servo iese instantaneu din schema,nu stiu cum ti-a venit ideea asta nastrusnica
...Ori cumperi de pe ebay.us o pompa de ulei dedicata pt aplicatii race/pro, ORI folosesti o pompa standard de ulei de la dezmembrari,de pe un motor nativ turbo..indiferent ca e vb de uno turbo sau de vreun gmc turbo..
...de preferat sa fie de pe o benzinara turbo..gasesti la greu de italiene. Mai ai nev de un rezervor si radiator amplasat adecvat. Insa problema vine la alegerea modului de antrenare al pompei,asta dupa ce rezolvi macar teoretic ,gasirea unei structuri(acel rezervor sau alta) in care sa integrezi acea pompa (de preferat dupa alegerea si in functie de modul de antrenare). Poti sa optezi pt motor electric (insa vei mai avea nevoie de un mic modul care sa varieze turatia/debitul in functie de turatia/sarcina motorului) or pentru a fi antrenata pe curea,de catre motor .Tu va trebui sa iei in calcul avantaje si dezavantaje,in functie de cat de priceput crezi ca esti la realizarea uneia sau alteia
Succes!