Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 08-07-09, 18:47   #1
raduku988

Stage 3
 
raduku988's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 158
Member of:
[VW]
Default Problema ungere turbina G60 turbo

Salut am si yo o mare dilema daca poate sa ma ajute cineva cu un raspuns ... masinea mea e in decurs de a deveni din 1.8 compresor g60 1.8 turbo ... problema e ca am cumparat o turbina t3 cu racire si ungere numai pe ulei .. si as vrea sa fac un circuit separat de ungere cu o pompa de servo suplimentara si un radiator de ulei totul separat de ungerea motorului ... aici intervine problema .. nu stiu daca pompa de servo va scoate destula presiune pentru a unge turbina in mod adecvat .....daca stie cineva .. cam c presiune intra intro turbina pt a o raci si unge cum trebuie mi-ar fi de mare ajutor ..
__________________
..::Live Free::..Die Crazy::..

http://crazydrivers.ro
raduku988 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 22:04   #2
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Problema ungere turbina G60 turbo

Temperatura uleiului la benzinarele turbo ajunge cu usurinta la 140 grade celsius.As vrea sa vad pompa aia servo ce poate lucra cu un fluid la temperatura aia.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 09-07-09, 06:52   #3
raduku988

Stage 3
 
raduku988's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 158
Member of:
[VW]
Default Re: Problema ungere turbina G60 turbo

pai daca am radiatorul de ulei care teoretic e dimensionat sa raceasca o cantitate mai mare de ulei decat cea din acel traseu nu va fi implicit o temperatura mai mica ??
raduku988 is offline   Reply With Quote
Old 10-07-09, 06:32   #4
raduku988

Stage 3
 
raduku988's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 158
Member of:
[VW]
Default Re: Problema ungere turbina G60 turbo

chiar nu a incercat nimeni niciodata sa faca asa ceva???..de nu primesc nici macar un reply cu o cifra astronomica de presiune la ulei in turbina ?
raduku988 is offline   Reply With Quote
Old 10-07-09, 20:57   #5
alexalfa

Stage 5
 
alexalfa's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 346
Default Re: Problema ungere turbina G60 turbo

Am avut o Alfa cu turbo si indicatorul din bord arata presiunea de ulei 8 bari . Racirea turbinei se facea cu apa cu toate ca avea si radiator pentru ulei. Ungerea ei trebuie sa se faca din circuitul motorului. Orice alt echipament suplimentar anexat consuma din puterea motorului.
__________________
Da-mi DOAMNE sa nu-mi mai doresc nimic ! Dar sa fie din aur !!!!!!!!!!!!!!
alexalfa is offline   Reply With Quote
Old 11-07-09, 00:12   #6
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Problema ungere turbina G60 turbo

Quote:
Originally Posted by raduku988 View Post
Salut am si yo o mare dilema daca poate sa ma ajute cineva cu un raspuns ... masinea mea e in decurs de a deveni din 1.8 compresor g60 1.8 turbo ... problema e ca am cumparat o turbina t3 cu racire si ungere numai pe ulei .. si as vrea sa fac un circuit separat de ungere cu o pompa de servo suplimentara si un radiator de ulei totul separat de ungerea motorului ... aici intervine problema .. nu stiu daca pompa de servo va scoate destula presiune pentru a unge turbina in mod adecvat .....daca stie cineva .. cam c presiune intra intro turbina pt a o raci si unge cum trebuie mi-ar fi de mare ajutor ..
Parerea mea,este ca-i o idee ok,insa nu f simplu de realizat daca nu ai un atelier dotat macar la nivel mediu..altfel vei umbla de la unul la altul si nimic nu va "cadea" cum ai gandit initial. Pompa de servo iese instantaneu din schema,nu stiu cum ti-a venit ideea asta nastrusnica...Ori cumperi de pe ebay.us o pompa de ulei dedicata pt aplicatii race/pro, ORI folosesti o pompa standard de ulei de la dezmembrari,de pe un motor nativ turbo..indiferent ca e vb de uno turbo sau de vreun gmc turbo.....de preferat sa fie de pe o benzinara turbo..gasesti la greu de italiene. Mai ai nev de un rezervor si radiator amplasat adecvat. Insa problema vine la alegerea modului de antrenare al pompei,asta dupa ce rezolvi macar teoretic ,gasirea unei structuri(acel rezervor sau alta) in care sa integrezi acea pompa (de preferat dupa alegerea si in functie de modul de antrenare). Poti sa optezi pt motor electric (insa vei mai avea nevoie de un mic modul care sa varieze turatia/debitul in functie de turatia/sarcina motorului) or pentru a fi antrenata pe curea,de catre motor .Tu va trebui sa iei in calcul avantaje si dezavantaje,in functie de cat de priceput crezi ca esti la realizarea uneia sau alteia
Succes!
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 11-07-09, 06:27   #7
raduku988

Stage 3
 
raduku988's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 158
Member of:
[VW]
Default Re: Problema ungere turbina G60 turbo

am stat am analizat plus cateva sfaturi de la persoane care au mai facut conversii turbo .. si am renuntat la idee.. pompa de servo ma gandisem la ea deoarece era ff usor de plasat in locul compresorului .. dar nu stiam cum se comporta la debite si presiuni .. idee proasta de altfel .. in concluzie .. azi sper sa rezolv problema reductiilor de ungere pt a integra turbina in locul ungerii compresorului si sper sa-i pot da o cheie ... mersi mult pt raspuns ..
raduku988 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -