sal all, am si eu un Passat an 2000, 115cp (DI rosu) la bord scrie 185.000 km da creK are mai mult... ca are sunet motorul
Problemele au inceput acum o luna cand urcam pe pod mi s-a aprins beculetul de la ului impreuna cu un mare STOP pe comp. bord. am oprit am repornit motorul si nu a mai facut scheme acest lucru era chiar in drum spre mechanicul meu auto, atunci am schimbat setul de distributie complet + simering ca imi curgea un pic de ulei. totul era ok dar peste 2 sapt mergeam si eu mai lent 80-90 nu era niK si cand apasam pe la 120 iar imi apare becul rosu de la ulei + 3 beepuri + OLDRUCK MOTOR AUS (ceva presiune de la motor) si de atunci cand porneam masina si faceam cam 200 m si vroiam sa schimb viteza la turatie in jur de 2000 iar isi facea de cap becul de la ulei, dar faza e ca masina tragea si nu mi se parea ca se comporta altfel.
Am plecat iara la mechanic, am verificat garnitura, simeringul nu era cu ulei..., l-am pus pe tester nu arata nimic, am verificat cablajul + sigurantele nimiK si pana la urma am fost sa imi masoare presiunea la ulei.
...motorul a cam stat oprit inaintea testului (nush parca zicea cineva ca se face cand motorul e la 90 grade incalzit) si presiunea abia abia se ridica chair daca mechanicul a turat motorul cum nu l-am turat eu in viata mea si tot ramanea in rosu sageata manometrului.
Si imi zice mechanicul ca asta o sa ma doara cam mult ca tre schimbat motorul ( e de stiut ca motorul meu suna si inainte dar si acum mult prea diesel ...cam tare si de cate ori auzea cineva care se mai pricepe la masini sunetul motorului facea mutre ca "hey da asta suna cam tare"
am mai vb cu un alt mechanic care s-a ocupat numai cu passaturi intr-o vreme si ala mi-a zis ca imi ridica masina imi ia jos baia de ului se uita acolo la ceva piese daca is multprea uzate sau nu, imi pune o alta pompa de ulei pe ea (care ma va costa 200 euro) si daca o sa am presiune va mai rezista masina cam 100.000km dar daca nu ar trebui sa schimb ceva piese in motor cu care deja ies mai rentabil daca cumpar un alt motor... care e cam 1000 euro...
Nu-mi vine sa cred ca e asa de grava situatia... am luat si eu masina nici de un an...
recunosc ... poate conduceam eu prost masina ca deseori schimbam sub 2000 rpm dar chiar sa imi moara motorul...
Cineva, ceva sfat sau opinie daca a mai patit cineva asa...