asa .... vin cu vesti bune si vesti nasoale care sper sa ma ajutati sa le rezolv astept si cele mai nebune idei
1) am schimbat bujiile, capacul delcou, platina, si masina in schimb acuma porneste mai bine adica la prima cheie fara sa mai fortez motorul pe degeaba. iar un prieten mecanic mi-a zis ca cica delcoul nu era montat bine era nu stiu cum pus si nu facea masa si din acea cauza cica nu mergeau toate pistoanele nu stiu nu prea am inteles dar are legatura cu ceva garnitura care e pusa sub delcou si motor ( si care e cauza daca invarti de el se aude altcumva motorul?)
2) motorul parca se infunda nu stiu si uneori loveste sub masina cand schimb viteza sau ii dau la masina viteza si la viteze mici simnt ca imi vibreaza schimbatorul de viteze si simnt lovituri sub frana de mana cred ca e de la cutia de viteze... sau mai rau nu stiu (asta acuma am aflat) deci problema aceasta persista si nu a fost din cauza bujiilor sau altor cauze)
3) m-am gandit si eu sa fie infundat ... dar nu mai tin minte in ce zi mai exact am desfacut carburatorul si era totul ok ... din experienta mea ... si mecanicul a zis la fel e destul de curat
@ MihaiS
te rog spunemi si mie care e cioc de papagal infundat?
care e acea piesa ca aia imi cam scapa cel care e sub capacul care vine la filtru de aer?
4) si era sa uit cum pot da jos bordul ? la bord ma refer la turometru, kilometraj daca stitii cumva in gen in the dummies mode ... sau ceva mai usor sa inteleg cam ce si cum unde ar trebui, si sa il pot pune inapoi la loc. ca sincer nu imi dau seama cum ca vrea usa vad si eu care e problema de nu pot pune inapoi cablu de kilometraj, turometrul si sa pot schimba afurisitul de bec de benzina cel galben care avertizeaza ca mai ai fix 5 litri sau mai putin depinde cum ti-l setezi
5) si nu mai pot lega cablu de kilometraj inapoi ... nu stie nimeni cauza? il pun inapoi in locul lui invart de capacul care tine de ma ia naiba si nu il prinde .. sa fie dus naibi filetul ?
va multumesc foarte mult de ajutor