Totul a inceput asa: mergeam pe autostrada, la o viteza e 130km/h, si la un moment dat incep sa se aprinda becuri in bord. Incepe cu cel de baterie, service, apoi, la cateva se cunde, incep sa se aprinda becuri ce nu aveau legatura unele cu altele, ca de exemplu cel de airbag. O data cu ele, acul de la carburant a picat crusc la 0, consumul instant aparea 0 desi acceleratia era calcata si in dreptul range-ului aparea "F". Trec cateva secunde, se sting becurile si o data cu ele incep sa se stinga incet luminile de la bord. Masina incepe sa nu mai traga. Cum omv-ul de la km49 era in fata, ne bagam repede, dar cand sa faca manevra, servodirectia nu mergea. Cand oprim intr-un final masina constatam ca acele de vitezometru si turometru au ramas blocate la 90km/h si vreo 2000rpm. Opreste motorul, ii zic sa incerce sa-i mai dea o cheie sa vedem daca se reseteaza calulatorul, dar degeaba. Masina moarta dpdv electric. Nu mergea nici portbagajul, care are actionare electrica. Cand am incuiat-o de la cheie, alarma a inceput sa piuie incet si s-a oprit. Acum, eu sunt de parere ca probabil alternatorul a murit, masina a mancat bateria pana cand a murit si aia si gata. Dar m-a intrigat faptul ca au ramas acele blocate si a cazut doar cel de motorina imediat cu becurile. Pana la urma masina a fost luata pe platforma si adusa la pitesti, dar pana luni cand intra in service sta degeaba.
Si azi de dimineata, cand pornesc masina mea observ ca s-a aprins becul galben de emisii/catalizator. Nu mi s-a aprins niciodata... Sa se fi dus catalizatorul sau nu e nimic important?