Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 22-05-09, 12:58   #1
Markenstein

Stage 4
 
Markenstein's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 201
Exclamation Problema cu motor : BMW E36 320i M52

Salutare,
am si eu nevoie de niste sfaturi,
am si eu un bmw e36 coupe 320i cod motor M52 "vanos".
am devenit disperat intru peste toate forumurile cu bmw si postez topic in speranta ca ma poate ajuta cineva,
Problema ar fi:
1. Imi porneşte foarte greu.
2. Merge intrerupt in turati mici " vibreaza / opreste motorul "rar" ",
3. turati mari : trage destul de ok dar intrerupt si la limitare da in nas "urat".
4. imi consuma de zici ca am M3 turbo si trage de zici ca e Logan " No offense".
ce a incercat mecanicul meu:
- a schimbat pompa de benzina
- a verificat bujiile / mufe / bobine
- a verificat calculatorul,
- a verificat conductele de benzina " a pus-o direct".
- a schimbat 2 x sonde lambde " second hand", una cu o valoare mai mica de numai stiu ce presiune.
- a verificat supapa de retur " sau ceva de genul asta".
- a schimbat senzorul de axe cu came.
- a schimbat debitmetrul.
cea ce o sa facem:
- o sa verificam presiunea de injectoare
- o sa verificam compresia de la motor,
- schimbam sonda lambda din nou cu 2 noi noute,
va rog mult de tot daca ati avut o problema asemenatoare sau stiti pe cineva care ma poate ajuta nu ezitati, am devenit disperat,
de o luna de zile tot ma duc de la un mecanic la altul,

Numai bine,
Markenstein is offline   Reply With Quote
Old 26-05-09, 23:34   #2
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Problema cu motor : BMW E36 320i M52

Inainte de a schimba toti senzorii de pe motorul ala,fa o diagnoza si etaleaza aici codurile de eroare.Pe ghicite ajunge bietul motor la pensie si tot bolnav moare.
Din ce zici,merge innecat de-l omori cu zile.
Ochiometric verifica toate furtunasele de pe admisie,posibil chiar sa fie inversate intre ele ,prin cate maini a trecut...
Scoate mufele de la sondele lambda si fa o tura.La cata benzina scuipa pe tobe,bietele sunt innebunite de gaze si le vei schimba inutil dupa fiecare iesire din parcare.
Verifica bujiile sa fie codul corect pentru motor.
Scoate mufa de la debitmetru si fa o tura cu masina.
Ma intreb cum o fi verificat calculatorul....cu o lupa puternica se pot observa eventuale lipituri reci pe cablaj,altfel....te uiti la el ca bou la poarta noua.
Verifica distributia,in special patina daca functioneaza si nu lasa lantul prea moale.
Dar intre toate reparatiile ,in cazul asta o diagnoza laborioasa este mama lor.
Bafta!
__________________
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 31-05-09, 07:23   #3
nt98adu

Stage 5
 
nt98adu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
Default Re: Problema cu motor : BMW E36 320i M52

Fiind tipul M52, trebuia sa incepi cu o verificare a compresiei, celelalte dupa.
nt98adu is offline   Reply With Quote
Old 31-05-09, 22:54   #4
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Problema cu motor : BMW E36 320i M52

Pornire grea,consum mare + compresie slaba = baia de ulei plina de benzina,usor de verificat.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 14-10-09, 22:52   #5
BMW_M_POWER

Stage 2
 
BMW_M_POWER's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 50
Default Re: Problema cu motor : BMW E36 320i M52

care ar fi compresia ideala la un motor de bmw?am un 2.5 e34 12 v si as dori sa stiu care sunt valorile normale?
BMW_M_POWER is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 12:23   #6
Markenstein

Stage 4
 
Markenstein's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 201
Default Re: Problema cu motor : BMW E36 320i M52

TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!TOPIC CLOSED!
Markenstein is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -