Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 15-05-09, 15:26   #1
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Mercedes Benz Sprinter 511 CDI

Tatal meu este fericitul conducator al unui MB Sprinter 511 CDI ideea este ca masina este peste 3.5 tone, aceasta in consecinta din cauza regulilor impuse de ARR masina trebuie sa aiba in dotare un TAHOGRAF cu diagrama; Masina este limitata electronic la 96 de km/h (in demaraj) iar viteza de croaziera este de 93 km/h. Intrebarea mea este urmatoarea:
- se poate face o conditie in limitator ca acesta sa fie trecut in loc de 96 in demaraj sa fie la 120 in demaraj, iar viteza de croaziera la 110?
- in consecinta acest limitator dupa modificare sa trimita urmatoarele informatii la tahograf - dupa depasirea vitezei de 96 km/h tahograful sa fie obligat sa scrie doar vitezele pana in 96 km/h nu si cele peste.
Daca nu am fost destul de explicit, va rog atentionati-va; Astept un raspuns concret cu stima si respect
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 16-05-09, 20:53   #2
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Mercedes Benz Sprinter 511 CDI

Tu vrei sa pacalesti tahograful,insa dupa cum ai explicat nu se poate.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 16-05-09, 23:00   #3
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Mercedes Benz Sprinter 511 CDI

desigur "TURBOJACK" dar nu numai pacalirea tahografului, ci mutarea vitezei limitate de la 93 km/h in croaziera la 110 km/h in croaziera, iar la demaraje de la 96 km/h la 120 km/h.
ca sa fiu mai explicit urmatoarele se intampla
1. se porneste motoru, se scrie diagrama cu datele necesare, se baga in tahograf si se demareaza; se schimba cele 6 trepte pana la 96 km/h, dupa care masina scade cu 3 km/h pana la viteza de 93 km/h, viteza cu care va circula pana la urmatoarea oprire.

si de ce nu s-ar putea face in astfel, ma intreb, doar e o unitate electronica cu o memorie de citire nu? alterandui memoria de citire a vitezelor de intrare, cu o mica conditie presupun ca se poate chestia asta nu? mai exact ce ustensile se folosesc pt asa ceva?
Alejandro is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -