Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 05-02-09, 22:16   #1
r0xanicutza

Stage 4
 
r0xanicutza's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
Exclamation nu stiu ce s-a stricat... help pls

la un rover 75 din 2000, motor 2.0, am o problema...
masina a ramas in nomol si am incercat sa o scot... greu... am tot balansat-o... nu am reusit... pana la urma am adus alta masina si am tras-o cu sufa...

ideea e ca, daca bag in viteza si incerc sa pornesc motorul, nu merge; daca o las pe liber, porneste.
de asemenea, cand e motorul pornit, nu merge sa o bag in viteza...
pedala de la ambreiaj, nu e tare (cum era inainte) se duce la fund daca apesi putin pe ea...

eu cred ca s-a rupt ambreiajul... am vorbit cu un mecanic, si mi-a spus ca s-a spart placa de presiune

daca stie cineva ceva, sau aveti idee ce s-a intamplat, astept raspunsuri...
__________________
Nu te cobori la nivelul prostilor, te vor aduce la nivelul lor si te vor bate cu experienta!
r0xanicutza is offline   Reply With Quote
Old 07-02-09, 23:43   #2
ionut24

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 794
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

salut...sunt posesor de rover 75 cdt.......!!da....s-a dus acel cilindru de ambreiaj...e bagat prin cutie...daia...ai pedala moale.....am patit la fel.......cand...mi-a desafacut la service...era rupt in doua....!
ionut24 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-09, 23:49   #3
TheFasterMan
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
TheFasterMan's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,298
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[VW]
[DACIA]
[4Rally]
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

si eu patit ca tine,exact ca tine doar ca difera masina...la mine a fost rulmetul de presiune si placa de presiune
TheFasterMan is offline   Reply With Quote
Old 08-02-09, 00:04   #4
r0xanicutza

Stage 4
 
r0xanicutza's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

si cat v-a costat? estimativ...
r0xanicutza is offline   Reply With Quote
Old 08-02-09, 10:14   #5
razvany

Stock
 
razvany's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

Quote:
Originally Posted by ionut24 View Post
salut...sunt posesor de rover 75 cdt.......!!da....s-a dus acel cilindru de ambreiaj...e bagat prin cutie...daia...ai pedala moale.....am patit la fel.......cand...mi-a desafacut la service...era rupt in doua....!
Quote:
Originally Posted by TheFasterMan View Post
si eu patit ca tine,exact ca tine doar ca difera masina...la mine a fost rulmetul de presiune si placa de presiune
cilindru de ambreiaj este de fapt rulmentul de presiune si nu se afla in kitul de ambreiaj fiind destul de scump , pretul e intre 5-7 mil depinde de firma ,separat de kitul care contine doar placa si discu (nici volanta care e dublamasa daca nu ma insel)la un prieten cu un mondeo s-a spart acest cilindru si l-a costat vreo 200 euro , depinde,
Trebuie sa iti faci cont ca sa postezi,..
razvany is offline   Reply With Quote
Old 11-02-09, 10:34   #6
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

In principiu e hidraulica ambreiajului. Daca ai noroc e cilindrul "master", care e la pedala, dar dupa cum suna povestea ma tem ca e cilindrul "slave" care e in cutie.
Un posibil scenariu: ai "chinuit" ambreiajul incercand sa scoti masina; asta inseamna ca a mers mult si patinand si debreiat; din cauza frecarii s-a incalzit corpul cilindrului care este din plastic si s-a topit.
Nu ai fi primul care pateste asta. Verifica totusi intai "master"-ul, daca e ok urmeaza jos cutia, alt "slave"; ambreiajul poate fi bun sau nu, de verificat.
Master-ul costa cam 120 GBP iar slave-ul cam 100, manopera nu stiu.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 11-02-09, 10:37   #7
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

Quote:
Originally Posted by razvany View Post
cilindru de ambreiaj este de fapt rulmentul de presiune si nu se afla in kitul de ambreiaj fiind destul de scump , pretul e intre 5-7 mil depinde de firma ,separat de kitul care contine doar placa si discu (nici volanta care e dublamasa daca nu ma insel)la un prieten cu un mondeo s-a spart acest cilindru si l-a costat vreo 200 euro , depinde,
Trebuie sa iti faci cont ca sa postezi,..
Nu e inseli, e cu masa dubla. (abrevierea e DMF pentru cei care vor sa "gugaleasca" despre si in legatura cu)
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 11-02-09, 10:43   #8
brownshark

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,145
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

asa e, comanda hidraulica a ambreiajului e de unica folosinta, zici ca e sticla de suc....
asta e cu masinile astea moderne de plastic...
daca vrei sa repari masina contacteaza-ma PM.
brownshark is offline   Reply With Quote
Old 11-02-09, 10:53   #9
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

Quote:
Originally Posted by brownshark View Post
asa e, comanda hidraulica a ambreiajului e de unica folosinta, zici ca e sticla de suc....
asta e cu masinile astea moderne de plastic...
daca vrei sa repari masina contacteaza-ma PM.
Corect, dar asa e de cand masinile sunt proiectate de ingineri si construite de economisti.
Ai o alternativa metalica pentru cilindri de ambreiaj ?
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 11-02-09, 11:44   #10
brownshark

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,145
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

normal.
am si fabricat cind am avut nevoie.
lumea asta s-a dus cu capul cu masinile astea de plastic.
brownshark is offline   Reply With Quote
Old 11-02-09, 13:03   #11
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

Quote:
Originally Posted by brownshark View Post
normal.
am si fabricat cind am avut nevoie.
lumea asta s-a dus cu capul cu masinile astea de plastic.
Ai cumva o schita (cu dimensiuni daca se poate) a cilindrului slave original ? N-am probleme inca dar "in caz ca" n-as pune unul original tip cocacola, as vrea sa-mi fac unul adevarat si sa ma gandesc din timp la o varianta. Garniturile adevarate pt. hidraulica nu-s o problema, se gasesc.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 11-02-09, 13:36   #12
r0xanicutza

Stage 4
 
r0xanicutza's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
In principiu e hidraulica ambreiajului. Daca ai noroc e cilindrul "master", care e la pedala, dar dupa cum suna povestea ma tem ca e cilindrul "slave" care e in cutie.
Un posibil scenariu: ai "chinuit" ambreiajul incercand sa scoti masina; asta inseamna ca a mers mult si patinand si debreiat; din cauza frecarii s-a incalzit corpul cilindrului care este din plastic si s-a topit.
Nu ai fi primul care pateste asta. Verifica totusi intai "master"-ul, daca e ok urmeaza jos cutia, alt "slave"; ambreiajul poate fi bun sau nu, de verificat.
Master-ul costa cam 120 GBP iar slave-ul cam 100, manopera nu stiu.
cam asa s-a si intamplat...

am dus-o in service... evident pe platforma pt ca nu aveam cum altfel...

mi-au spus ca e kitul de ambreiaj, placa de presiune si ceva de un disc, dar nu am inteles bine ca nu am fost eu

a zis ca in total reparati costa 1600 ron; astept piesele acum...
r0xanicutza is offline   Reply With Quote
Old 11-02-09, 15:13   #13
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

Quote:
Originally Posted by joy4 View Post
cam asa s-a si intamplat...

am dus-o in service... evident pe platforma pt ca nu aveam cum altfel...

mi-au spus ca e kitul de ambreiaj, placa de presiune si ceva de un disc, dar nu am inteles bine ca nu am fost eu

a zis ca in total reparati costa 1600 ron; astept piesele acum...
Disc ? O fi volanta cu masa dubla (DMF) ? Plus kit de ambreiaj ? Plus cilindru slave ? (asta se schimba neaparat odata cu ambreiajul). Plus manopera ? Cere detalii complete. Prea ieftin !
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 11-02-09, 17:55   #14
r0xanicutza

Stage 4
 
r0xanicutza's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
Disc ? O fi volanta cu masa dubla (DMF) ? Plus kit de ambreiaj ? Plus cilindru slave ? (asta se schimba neaparat odata cu ambreiajul). Plus manopera ? Cere detalii complete. Prea ieftin !

cu totul... la cineva cunoscut...

sincer iti spun ca nu stiu ce s-a stricat si nici nu ma intereseaza de ce e asa ieftin; vreau doar sa o repare si sa mearga.
r0xanicutza is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 14:33   #15
r0xanicutza

Stage 4
 
r0xanicutza's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
Default Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls

am scos masina din service; a costat 1650 ron

topicul se poate inchide.

multumesc!
r0xanicutza is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -