Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
05-02-09, 22:16
|
#1
|
Stage 4
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
|
nu stiu ce s-a stricat... help pls
la un rover 75 din 2000, motor 2.0, am o problema...
masina a ramas in nomol si am incercat sa o scot... greu... am tot balansat-o... nu am reusit... pana la urma am adus alta masina si am tras-o cu sufa...
ideea e ca, daca bag in viteza si incerc sa pornesc motorul, nu merge; daca o las pe liber, porneste.
de asemenea, cand e motorul pornit, nu merge sa o bag in viteza...
pedala de la ambreiaj, nu e tare (cum era inainte) se duce la fund daca apesi putin pe ea...
eu cred ca s-a rupt ambreiajul... am vorbit cu un mecanic, si mi-a spus ca s-a spart placa de presiune
daca stie cineva ceva, sau aveti idee ce s-a intamplat, astept raspunsuri...
|
|
|
07-02-09, 23:43
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 794
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
salut...sunt posesor de rover 75 cdt.......!!da....s-a dus acel cilindru de ambreiaj...e bagat prin cutie...daia...ai pedala moale.....am patit la fel.......cand...mi-a desafacut la service...era rupt in doua....!
|
|
|
07-02-09, 23:49
|
#3
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,298
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [VW] [DACIA] [4Rally]
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
si eu patit ca tine,exact ca tine doar ca difera masina...la mine a fost rulmetul de presiune si placa de presiune
|
|
|
08-02-09, 00:04
|
#4
|
Stage 4
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
si cat v-a costat? estimativ...
|
|
|
08-02-09, 10:14
|
#5
|
Stock
Join Date: Feb 2009
Posts: 3
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
Quote:
Originally Posted by ionut24
salut...sunt posesor de rover 75 cdt.......!!da....s-a dus acel cilindru de ambreiaj...e bagat prin cutie...daia...ai pedala moale.....am patit la fel.......cand...mi-a desafacut la service...era rupt in doua....!
|
Quote:
Originally Posted by TheFasterMan
si eu patit ca tine,exact ca tine doar ca difera masina...la mine a fost rulmetul de presiune si placa de presiune
|
cilindru de ambreiaj este de fapt rulmentul de presiune si nu se afla in kitul de ambreiaj fiind destul de scump , pretul e intre 5-7 mil depinde de firma ,separat de kitul care contine doar placa si discu (nici volanta care e dublamasa daca nu ma insel)la un prieten cu un mondeo s-a spart acest cilindru si l-a costat vreo 200 euro , depinde,
Trebuie sa iti faci cont ca sa postezi,..
|
|
|
11-02-09, 10:34
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
In principiu e hidraulica ambreiajului. Daca ai noroc e cilindrul "master", care e la pedala, dar dupa cum suna povestea ma tem ca e cilindrul "slave" care e in cutie.
Un posibil scenariu: ai "chinuit" ambreiajul incercand sa scoti masina; asta inseamna ca a mers mult si patinand si debreiat; din cauza frecarii s-a incalzit corpul cilindrului care este din plastic si s-a topit.
Nu ai fi primul care pateste asta. Verifica totusi intai "master"-ul, daca e ok urmeaza jos cutia, alt "slave"; ambreiajul poate fi bun sau nu, de verificat.
Master-ul costa cam 120 GBP iar slave-ul cam 100, manopera nu stiu.
|
|
|
11-02-09, 10:37
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
Quote:
Originally Posted by razvany
cilindru de ambreiaj este de fapt rulmentul de presiune si nu se afla in kitul de ambreiaj fiind destul de scump , pretul e intre 5-7 mil depinde de firma ,separat de kitul care contine doar placa si discu (nici volanta care e dublamasa daca nu ma insel)la un prieten cu un mondeo s-a spart acest cilindru si l-a costat vreo 200 euro , depinde,
Trebuie sa iti faci cont ca sa postezi,..
|
Nu e inseli, e cu masa dubla. (abrevierea e DMF pentru cei care vor sa "gugaleasca" despre si in legatura cu)
|
|
|
11-02-09, 10:43
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,145
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
asa e, comanda hidraulica a ambreiajului e de unica folosinta, zici ca e sticla de suc....
asta e cu masinile astea moderne de plastic...
daca vrei sa repari masina contacteaza-ma PM.
|
|
|
11-02-09, 10:53
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
Quote:
Originally Posted by brownshark
asa e, comanda hidraulica a ambreiajului e de unica folosinta, zici ca e sticla de suc....
asta e cu masinile astea moderne de plastic...
daca vrei sa repari masina contacteaza-ma PM.
|
Corect, dar asa e de cand masinile sunt proiectate de ingineri si construite de economisti.
Ai o alternativa metalica pentru cilindri de ambreiaj ?
|
|
|
11-02-09, 11:44
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,145
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
normal.
am si fabricat cind am avut nevoie.
lumea asta s-a dus cu capul cu masinile astea de plastic.
|
|
|
11-02-09, 13:03
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
Quote:
Originally Posted by brownshark
normal.
am si fabricat cind am avut nevoie.
lumea asta s-a dus cu capul cu masinile astea de plastic.
|
Ai cumva o schita (cu dimensiuni daca se poate) a cilindrului slave original ? N-am probleme inca dar "in caz ca" n-as pune unul original tip cocacola, as vrea sa-mi fac unul adevarat si sa ma gandesc din timp la o varianta. Garniturile adevarate pt. hidraulica nu-s o problema, se gasesc.
|
|
|
11-02-09, 13:36
|
#12
|
Stage 4
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
In principiu e hidraulica ambreiajului. Daca ai noroc e cilindrul "master", care e la pedala, dar dupa cum suna povestea ma tem ca e cilindrul "slave" care e in cutie.
Un posibil scenariu: ai "chinuit" ambreiajul incercand sa scoti masina; asta inseamna ca a mers mult si patinand si debreiat; din cauza frecarii s-a incalzit corpul cilindrului care este din plastic si s-a topit.
Nu ai fi primul care pateste asta. Verifica totusi intai "master"-ul, daca e ok urmeaza jos cutia, alt "slave"; ambreiajul poate fi bun sau nu, de verificat.
Master-ul costa cam 120 GBP iar slave-ul cam 100, manopera nu stiu.
|
cam asa s-a si intamplat...
am dus-o in service... evident pe platforma pt ca nu aveam cum altfel...
mi-au spus ca e kitul de ambreiaj, placa de presiune si ceva de un disc, dar nu am inteles bine ca nu am fost eu
a zis ca in total reparati costa 1600 ron; astept piesele acum...
|
|
|
11-02-09, 15:13
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
Quote:
Originally Posted by joy4
cam asa s-a si intamplat...
am dus-o in service... evident pe platforma pt ca nu aveam cum altfel...
mi-au spus ca e kitul de ambreiaj, placa de presiune si ceva de un disc, dar nu am inteles bine ca nu am fost eu
a zis ca in total reparati costa 1600 ron; astept piesele acum...
|
Disc ? O fi volanta cu masa dubla (DMF) ? Plus kit de ambreiaj ? Plus cilindru slave ? (asta se schimba neaparat odata cu ambreiajul). Plus manopera ? Cere detalii complete. Prea ieftin !
|
|
|
11-02-09, 17:55
|
#14
|
Stage 4
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Disc ? O fi volanta cu masa dubla (DMF) ? Plus kit de ambreiaj ? Plus cilindru slave ? (asta se schimba neaparat odata cu ambreiajul). Plus manopera ? Cere detalii complete. Prea ieftin !
|
cu totul... la cineva cunoscut...
sincer iti spun ca nu stiu ce s-a stricat si nici nu ma intereseaza de ce e asa ieftin; vreau doar sa o repare si sa mearga.
|
|
|
16-02-09, 14:33
|
#15
|
Stage 4
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
|
Re: nu stiu ce s-a stricat... help pls
am scos masina din service; a costat 1650 ron
topicul se poate inchide.
multumesc!
|
|
|
|
|