Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
04-02-09, 12:22
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 550
|
Re: ciudatu'
[QUOTE=TTTabarth;2032875]Ms mult dar am anumite motive pt care nu il iau DEOCAMDATA :
1-bujia este alba si uscata
2-are compresie si o si da afara
3-acel motor sa aiba 105 cp ori este ceva fortat in el ori exagerezi u
motoarele de fiat 1585 cmc cu 2 axe cu came(exista si varianta cu un singur ax cu came de 1575cmc) au 90 cp cele cu injectia monopunct si cele cu carburator au (sint 2 tipuri de motoare si mai multe variante de carburatoare,axe cu came si marimi la supape)puteri de la 95cp(74kw)
102 cp(78kw) ,105cp(82kw) si chiar 125 cp(96kw)4 carburatoare
iar eu ti-am zis, daca vrei un motor pt tempra asta nu inseamna ca este de tempra
dc nu crezi e problema ta ,mai documenteaza-te nu strica
Last edited by lagdryan v6; 04-02-09 at 12:29.
|
|
|
04-02-09, 12:35
|
#17
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
|
Re: Probleme Fiat Tempra
K sa pun motorul de la alta marca banuiesc k trebuie sa fac niste modificari MAJORE , si deocamdata nu sunt pregatit .... poate peste 3 ani o sa imi pun ceva de 150cp Ms oricum!
|
|
|
04-02-09, 20:01
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 550
|
Re: Probleme Fiat Tempra
Quote:
Originally Posted by TTTabarth
K sa pun motorul de la alta marca banuiesc k trebuie sa fac niste modificari MAJORE , si deocamdata nu sunt pregatit .... poate peste 3 ani o sa imi pun ceva de 150cp Ms oricum!
|
nu esti atent la ce ti-am scris am scris ,,motoarele de fiat de 1585cmc'' nu de alta marca ti-am pus si poza din care iti poti dea seama ca este un motor de fiat care s-a montat pe ritmo,regata,tipo,tempra,lancia
|
|
|
06-02-09, 13:53
|
#19
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
|
AM AVANSAT IN REZ. PROB. !
Un prieten de-a lu' tata care cik stie mecanica dupa ce a "vazut" motorul a zis k s-ar putea sa fie bobina, ceea ce ii dau dreptate , deoarece chiar dak are scanteie cand scot fisele la celelalte 3 pistoane ma curenteaza(stand cu mana pe plasticul fisei-aproape de capat/cum stai cu mana pe fisa pt a-o scoate de pe bujie), la pistonul problema nu!. Azi am mai facut un test k sa ma conving k e bobina de vina . . . am scos fisa 3 de la delcou , si cu ea scoasa cand bagam si scoteam(scz de expresie ) fisa 4 (la pistonul problema) se simtea difernta, chiar destul de maricica. Peste o saptamana o sa iau una noua (am gasit una noua cu 120RON).
Atunci cand mi s-a rupt cureaua de distributie (de cand am problema cu pistonul) mi s-au aprins toate becurile de la bord(chiar toate) , sper sa nu fie ecu de vina!
|
|
|
08-02-09, 15:16
|
#20
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
|
stergatoarele!
Mi-au furat stergatoarele de silicon de pe masinutza !
Eream plecat in provincie (fara EA)!
Ereau bune alea ale ei originale , k nu putea sa le ia nimeni!
|
|
|
15-02-09, 17:12
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 576
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Probleme Fiat Tempra
salut , si eu am un fiat tipo dar este 1,4 benzina injectie monopunct si am patit acum de curand ceva ce nam crezut ca ma va lasa cel putin nu acum bobina am lasat masina vreo 3 zile nu am pornito si dupa trei zile zic hai sa ii mai dau o cheie cnd a pornit foarte greu se tura foarte greu si a murit si nu a mai luato am luat la purificat tot ii dau bujiile jos cnd era inecata im mam gandit la aprindere si am luat fiecare bujie in parte si pe doua bujii imi vine scanteie , bobina mea este una in care intra trei fire si are cum sar zice doi bulbi 1 cu 4 si 2cu 3 iar 1 cu 4 este bubuit ca pe astea doua nu da scanteie alte ma gandesc sa nu cumpar degeaba bobina de aceea va cer sfatul ms
|
|
|
15-02-09, 17:24
|
#22
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
|
Re: Probleme Fiat Tempra
Nu prea am inteles mare lucru din ce ai scris. . . decat k nu iti vine scanteie pe 2 bujii : verifica mai intai capacul de delcou si pe urma bobina! Ia-le in ordinea preturilor lor
|
|
|
17-02-09, 11:27
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: Probleme Fiat Tempra
Ce capac de delcou ,daca are bobine?
@alex racer,este nevoie de o diagnoza motor,deoarece este posibil sa fie ECU de vina,caz in care se inlocuieste obligatoriu cu un altul nou.
__________________
|
|
|
17-02-09, 12:52
|
#24
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
|
Re: Probleme Fiat Tempra
AM SI SPECIFICAT K NU AM INTELES DIN CAUZA SCRISULUI ILOGIC(EL NU ARE UN PUNCT IN TOT TEXTUL ). DAR EL ZICE :........"bobina mea este una in care intra trei fire"....... ADIK ARE O BOBINA!
|
|
|
17-02-09, 13:57
|
#25
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of: [VW] [Honda]
|
Re: Probleme Fiat Tempra
are aprindere stage 2 de la marelli
adica o bobina cu o mufa din care ies 4 fire pt bujii
nu are distribuitor (sau delco )
tempra ai distribuitor de acolo e buba pt scanteii in general (pt tempra pe carburator ) sau bobina cu mufa din care iese un fir si duce la delco (pt tempra SPI )
__________________
Fiat tempra 1.6 ien aprox 110 cai (gone)
Lancia Delta II 1.8 132 hp ..(gone)
Alfa 156 1.8 ts 150 hp (great feeling, gone)
Golf III Rabbit 1.4 mic si rau..(gone )
Honda del Sol 1,6 soch vtec turbo on !!
|
|
|
17-02-09, 14:23
|
#26
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
|
Re: Probleme Fiat Tempra
Ti am zis, la mine dak scoti fisa 3 si te joci cu 4(unde am probleme), la modul k o scoti si o bagi este o diferenta foarte mare la mersul motorului, dar cu toate celelalte bagate dak scoti 4, merge la fel!
Ori bobina nu da scanteia la puterea normala ori se pierde pe traseu.......
Eu am confundat fisele cu firele, k de ex la mine la bobina inafara de fisa care se duce la delcou mai are 4 fire pe o mufa care vin de nust-unde !
K tot te pricepi la tempra a mea e "sx.ie.cat" , CE INSEAMNA?
|
|
|
17-02-09, 14:41
|
#27
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of: [VW] [Honda]
|
Re: Probleme Fiat Tempra
INSEMANA INJECTIE
IE = INJECTIE ELECTRONICA
CAT= CATALIZATOR deci sonda lambda
tu ai pe aprindere ecu separat vezi ca mufa aia cu 4 fire (gri ,gri cu alb, negru, negru cu alb ,parca..) se duce intr-o cutie gen calculator ala este calculatorul de aprindere asa e la modelul asta (dar la tine nu stiu ce mai e ca ai schimbat motorul si sigur nu se pupa ceva pe acolo
|
|
|
17-02-09, 14:55
|
#28
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
|
Re: Probleme Fiat Tempra
La bobina am 2 fire galbene, unul gri si unul alb cu gri (cele cu gri sunt de 2 ori mai groase fata de cele galbene)
Exista vreun spray cu care sa dau la imbinari (fise-delcou/fise-bobina/etc.) care sa aiba rol de conductor? M-am gandit la faptul k atunci cand esti ud te curentezi mai bine ...... sa faca legatura intre ele!
|
|
|
27-02-09, 14:29
|
#29
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
|
App , mai am inca o intrebare . . .
De ce cand plec cu ea dupa loc mai repede , face 1metru , da in nas , si pe urma isi ia demaraj
Bine , daca o turez umpic mai exagerat nu are aceasta "infranare" la demaraj.
|
|
|
27-02-09, 14:41
|
#30
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of: [VW] [Honda]
|
Re: Probleme Fiat Tempra
la rece sau cald face asa?
|
|
|
|
|