Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 27-01-09, 16:25   #1
TTTabarth

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
Unhappy Probleme Fiat Tempra

Am un fiat tempra din 92, cu o problema la un piston..... mai exact nu lucreaza. Ciudatenia ete ca acel piston are si compresie (12....si ceva), are si scanteie (am o singura bobina) iar motorul este monopunct ! CE ARE OARE ?Vreau pareri pls

Last edited by TTTabarth; 03-02-09 at 13:36.
TTTabarth is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 16:33   #2
TTTabarth

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
Default Re: ciudatenie......

Daca se pricepe cineva la problema mea (un mecanic) as dori sa ma contacteze poate o duc la "dansu" s-o faca . Accept numai mecanici care au MUFA ..... de diagnoza pt masinuta asta!
TTTabarth is offline   Reply With Quote
Old 29-01-09, 09:19   #3
xanax

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 492
Smile Re: ciudatenie......

Salut,problema e ca in 92 MUFA nu spune prea multe,verifica admisia,evacuarea,daca are tacheti hidraulici-starea lor,care e diferenta intre compresia de la cele 4 pistoane,verifica presiunea de pe tur/presiunea de injectie,momentul cand apare scanteie pe cilindrul respectiv/se poate sa aiba scanteie dar nu cand trebuie .....succes.
xanax is offline   Reply With Quote
Old 29-01-09, 09:44   #4
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re: ciudatenie......

compresia in piston e exagerat de mare ... trebuie sa ai 9 maxim ..
ceva nu e ok acolo vezi daca la mana se misca pistonu ala ... cat despre mufa iti zic sigur ca nu ai ce sa cauti .. nu o sati zica decat parametri si atat ...l
ca posesor de tempra te sfatuies sa desfaci motorul si sa vezi ce e acolo .. nu stiu ce motor ai tu dar la fosta era de 1.6 mono si era simplu de desfacut ...doar sa ai rabdare ..bafta
__________________
Fiat tempra 1.6 ien aprox 110 cai (gone)
Lancia Delta II 1.8 132 hp ..(gone)
Alfa 156 1.8 ts 150 hp (great feeling, gone)
Golf III Rabbit 1.4 mic si rau..(gone )
Honda del Sol 1,6 soch vtec turbo on !!
markizu is offline   Reply With Quote
Old 29-01-09, 15:07   #5
TTTabarth

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
Talking POVESTEA MEA!

A fost o data k nici o data ....... cand mi s-a rupt cureua de distributie , am reparat motorul dar nu mai mergeau decat 3/4 pistoane. Am mers aprox 1 an cu el asa, dupa care a murit de tot. Am schimbat motorul (tot de 1.6 , dar cu 2kw mai mult pentru care am lasat cam 1000RON la RAR) , dar si cu noul motor (vorba vine "noul" , k e SH ) are aceias simptoma . Sambata o sa o duc la alt carpaci (mecanic) si revin sa va zic ce am facut sau ce are.
TTTabarth is offline   Reply With Quote
Old 30-01-09, 08:45   #6
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re: ciudatenie......

cand ai schimbata motorul ce ai mai schimbat senzori ?..ceva ? calculator ? ce aprindere ai stage 1sau 2 ? mai multe detalii plss
markizu is offline   Reply With Quote
Old 30-01-09, 11:27   #7
TTTabarth

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
Cool Re: ciudatenie......

Am schimbat doar motorul nimic altceva(fara partea de carburator), cat despre aprindere nu stiu ce inseamna stage 1/2...... asa motorul este silentios si dupa ureche merge f.bine , dar cand scot fisa pistonului 4 nu se aude/vede nici o diferenta (la celelalte 3 cand scot fisa incepe motorul sa tremure si da sa se opreasca). app : in intuneric se vede scanteia cum se duce pe fise , dar toti mecanicii care i am intrebat au zis k este normal , nu i am crezut si mi am luat set noi de fise.... tot se vede !
TTTabarth is offline   Reply With Quote
Old 02-02-09, 09:00   #8
TTTabarth

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
Angry NUMAI CARPACI SUNT IN ROMANIA

Am primit masinuta inapoi mai bolnava decat am dat o . . . . inafara k nu i a facut nimic , am primit bonus un scartait la cureaua de directie. Am dat cu un spray special de curele dar nu a tinut decat o ora "nescartaitul". .
INTREBARI :
1-busonul de la rezervorul de apa de radiator trebuie strans sau lasat sa "respire" pe acolo (eu il tineam intredeschis , dar mi s a zis k la masina ii trebuie racire prin compresie si sa l inchid)
2-ce brate de stergatoare se potrivesc de la alta masina (logan , cielo , .....)
3-in fata aripei dreapta am un bidonas negru de la care unul dintre furtune intra in carburator..... CE E ALA?
4-ce masoara/indica senzorul lambda?
5-stiti un magazin unde pot sa mi fac o cheie tip briceag....dublura (cheie + telecomanda int-unul singur)
6-ce ma fac cu MOTORUL?
7-niste depozite de dezmembrari prin bucuresti care sa aiba fiat tempra? Mar interesa : scut alternator , cutiuta de inchidere centralizata de la o use de pe spate , plasticul din portbagaj care acopera incuietoarea , gemuletul de la un stop pe spate .......... OF cat tin la masinuta asta , altul i ar fi dat foc

Last edited by TTTabarth; 02-02-09 at 13:45.
TTTabarth is offline   Reply With Quote
Old 03-02-09, 00:39   #9
lagdryan v6

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 550
Default Re: NUMAI CARPACI SUNT IN ROMANIA

[QUOTE=TTTabarth;2029938]Am primit masinuta inapoi mai bolnava decat am dat o . . . . furtune intra in carburator..... CE E ALA?
4-ce masoara/indica senzorul lambda?
5-
6-ce ma fac cu MOTORUL?
7-niste depozite de dezmembrari prin bucuresti care sa aiba fiat tempra? Mar

motorul tau are o supapa care nu se mai inchide bine de aceea nu se simte nimic cind ii scoti fisa si mai mult ca sigur rezolvarea consta in demontarea chiulasei si refacerea tuturor supapelor si apoi reglajul jocurilor la pastile,oricum la demotare daca o sa le verifici or sa curga toate,sau in cel mai rau caz daca bujia de la respectivul piston este uda si murdara de ulei atunci pistonul ala are mari probleme -segmenti rupti ,cocsati sau uzura accentuata a cilindrului.
daca vrei un motor pentru tempra ,bun,eu am unul tot de 1600 dohc 105 cp.complet, dar pe carburator ,ti-l pot porni il vezi cum merge si daca vrei ii poti pune injectia de la al tau daca ai si mai am si o cutie abarth cu tot cu planetare bune daca te intereseaza da-mi de stire in pm sau suna la 0722829452
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF0639.JPG
Views:	501
Size:	373.8 KB
ID:	778203  
lagdryan v6 is offline   Reply With Quote
Old 03-02-09, 10:22   #10
TTTabarth

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
Talking ciudatu'

Ms mult dar am anumite motive pt care nu il iau DEOCAMDATA :
1-bujia este alba si uscata
2-are compresie si o si da afara
3-acel motor sa aiba 105 cp ori este ceva fortat in el ori exagerezi u
4-deja am schimbat motorul o data si ar insemna sa l schimb k pe ciorapi
5-inafara de banii pe motor trebuie sa las k si data trecuta aprox 1000 ron la RAR si ITP (schimbare serie motor si itp repetat)
6-data trecuta la RAR am avut probleme deoarece am avut 2 KW in plus la motorul nou si nu vroiau aia sa schimbe seria dar la o asa diferenta (al meu e de 57 KW)
BOMBA: chiar dak masina este pe numele meu si conduc de la 7 ani B-ul iar de la 12 ani C si D (pe proprietate privata ... k sa nu zica careva, ceva) eu inca am 16 ani si nu-mi permit sa arunc asa cu banii!
<B,C,D se refera la categorii de mijloace de transport ( de ex: C-camion etc)>
*pt admini contul este a lu' tata , de aceea scrie k e nascut in 63!

Last edited by TTTabarth; 03-02-09 at 12:53.
TTTabarth is offline   Reply With Quote
Old 03-02-09, 10:47   #11
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re: ciudatenie......

raspund eu mai bine sper
1.. busonu trebuie sa stea inchis pt ca e racire cu apa prin compresie
2..bratele care se potrivesc la fix sunt cele cielo (si eu le-am schimbat duap ce au cedat cele originale care sunt braT cu lamela ..
3. bidonul negru este vasul de expansiune rezervor ... cel in care se aduna vaporii din rezervorul de benzina pe el sunt 2 furtune unu de la rezervor unu la carb dupa clapeta de admisie ..ce tine sa tina relantiu ..prin nu a consuma benzina ... mai exista si o valva controlata elctronic pe sistem .. care de obicei cedeaza si facde ca la relanti sa ai o turatie ridicata deci sa afume bujiile ..
4. lambda masoara nivelul de oxigen din arderi daca e prea mare comanda la Ecu sa bage bewnzina mai multa...intelegi idee
5.era un baiat pe acii de face chei la comanda pret 199 lei parca
6. vezi ca sunt 2 feluri de motoare de 1.6 cel de 1581 cmc de 90 cai fabrica si cel de 1580 cmc de 75 cai fabrica ... motorul tau pe cilindru respectiv are o supapa strmba .. sau ghid ... din moment ce e alba bujia sigur sunt probleme vezi ca la donatii am manualul de haynes pus pt fiat tipo /tempra citeste acolo putin si documenteazate ...o sa gasesti si un tabel cu bujiile si interpretarea lor dupa cum arata ..in consecinta motorul trebuie desfascut chiuloasa in are parte ...dupa cum am zis
7.. piesele astea le gasesti la dezmembrari dar trebuie sa cauti .. ..
daca mai ai nelamuriri poti sa vb cu mine daor ma ai si pe mess dar nu prea am timp dupa cum ai vazut ...
markizu is offline   Reply With Quote
Old 03-02-09, 11:34   #12
TTTabarth

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
Smile Re: ciudatenie......

acei "199lei" sunt in RON? atata costa o alarma intreaga . Mersi k ma susti in ideea k motorul nu poate avea 105 cp ... Cu toate ca motorul ar consuma mai mult, am de unde sa i dau relantiul mai mare(un buton de reglaj), inafara sa maresc tija de la acceleratie(am soc automat)..... stiu k nu e o rezolvare la problema motorului dar barem nu mai are tremuriciul ala .Zici u de manual de tempra......teoria k teoria dar practica
TTTabarth is offline   Reply With Quote
Old 03-02-09, 12:44   #13
TTTabarth

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
Talking DEFECTU'

Am gasit problema masinii .......... e POSEDATA


Last edited by TTTabarth; 03-02-09 at 13:35.
TTTabarth is offline   Reply With Quote
Old 03-02-09, 13:24   #14
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re: ciudatenie......

nu e posedata doar trebuie ingrijita putin
markizu is offline   Reply With Quote
Old 03-02-09, 16:29   #15
TTTabarth

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 82
Talking KM-trajul

Masina mea imi arata perfect kmtrajul..... DC? Din fabrica are roti cu R=13 iar acum am pe ea R14/65/185 .... nu ar fi trebuit sa arate gresit km/h?
TTTabarth is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -