16-09-09, 22:52
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti]
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
Sebastian a spus tot ceea ce era de zis....alte comentari nu isi mai au rost!
|
|
|
17-09-09, 09:39
|
#62
|
Stage 3
Join Date: Sep 2009
Posts: 124
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
si asta arata la fel de bine ca celelalte
|
|
|
17-09-09, 14:30
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of: [Moderators] [Racing Syndicate] [PORSCHE]
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
Ce are masina asta in plus fata de celelalte? ce ofera in plus fata de un mercedes..un audi RS...un bentley...etc ?
suflet, caracter, raritate.
Goana dupa cifre mari ne-a innebunit pe toti...vrem masina cu roti cat mai mari...cu motoare cat mai mari cat mai puternice...vrem sa mearga cat mai tare...sa putem cara cati mai multi prieteni sa ne laudam....ne americanizam si ne stupidizam pe zi ce trece...o sa ajungem la faza in care o masina ne va face tot...de la transport,masaj,mancare pana la m*ie.
Intr-o lume in care masinile sport adevarate sunt din ce in ce mai putine..911SC va fi cumparat de oamenii pe care nu ii intereseaza "ce dotari are?" "are senzori de ploaie?" si alte utilitati/dotari de genul dar pe care ii intereseaza frumusetea,performanta si eleganta unui automobil fara a se simti nevoiti sa il compare cu altceva.
Practic 911SC va fi cumparat de cei care vor sa conduca o masina sport adevarata...nu o casa cu motor de vapor pe roti.
|
|
|
17-09-09, 23:00
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
"Practic 911SC va fi cumparat de cei care vor sa conduca o masina sport adevarata...nu o casa cu motor de vapor pe roti."
Si carera S nu-i masina sport adevarata ? Dar Gt3, dar turbo ? De ce ar da cineva 200000 de euro pe un carrera s cu jante si bodykit diferite ?? Asta e pur si simplu risipa de bani.
Last edited by C63 AMG; 17-09-09 at 23:03.
|
|
|
17-09-09, 23:04
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
Parerea mea ca si Carera S este o masina minunata, o masina care merita atentia, un veritabil Porsche.
|
|
|
23-09-09, 11:13
|
#66
|
Stage 4
Join Date: Nov 2007
Posts: 247
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
nu mi se pare ceva iesit din comun.
un gt3-rs e mai coool.
|
|
|
28-09-09, 03:52
|
#67
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
Quote:
Originally Posted by C63 AMG
|
Daca vrei performanta Carrera GT, daca vrei raritate SC ul. Daca privesti masina ca un S upgradat nu face nici un sens. Daca insa ai FOARTE multi bani si ai oricum in garaj si un Enzo si un Carrera GT si un Miura, etc, incepi sa te gandesti ca un SC ar sta bine langa RS ul 2.7 ..ca sa nu mai vb de valoarea masinii ca investitie. 250 de exemplare , atentie, Carerra GT e peste 1000 de exemplare. Daca gandesti din perspectiva "practica" nu esti clientul pt masina asta din start, fara nici o intentie rautacioasa in afirmatia asta. Ah, si toate 250 sunt vandute deja - mi a spus o pasarica .
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
|
|
|
30-09-09, 13:52
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of: [Moderators] [Racing Syndicate] [PORSCHE]
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
Quote:
Originally Posted by 993turbo
Ah, si toate 250 sunt vandute deja - mi a spus o pasarica .
|
de ce nu ma mir oare
|
|
|
30-09-09, 15:06
|
#69
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
Asta tot nu explica pretul. Uitati-va la acel Gallardo RWD LP550, este si el o raritate, este special si este editie limitata. Tot pentru pasionati, totusi costa MAI PUTIN decat varianta normala (perfect logic, RWD mai ieftin ca 4WD si asa mai departe, nu au adaugat nimic extra). So...?
|
|
|
01-10-09, 14:00
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of: [Moderators] [Racing Syndicate] [PORSCHE]
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
gallardo LP550 ofera mai putin decat varianta stock...si de aceea e mai ieftin.
911 SC ofera mai mult decat un 911 Carrera...de aceea e mai scump.
Ce anume ofera 911SC in plus...nu sunt convins ca poti intelege...
oricum..comentariile sunt de prisos...masinile s-au vandut..
|
|
|
01-10-09, 15:05
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
Quote:
Originally Posted by morghen
gallardo LP550 ofera mai putin decat varianta stock...si de aceea e mai ieftin.
|
De fapt ofera mai mult, pentru ca scoaterea treactiunii integrale a condus la obtinerea unui raport cai putere/greutate mai bun (chiar daca are 10 cai in minus, balboni e mai usor cu 120 kg decat modelul de serie!), precum si o experienta mai viscerala in condus. Sau cel putin asta spun cei care au testat-o
Quote:
911 SC ofera mai mult decat un 911 Carrera...de aceea e mai scump.
|
Da, 20 de cai in plus si un spoiler in forma de coada de rata...merita 170000 de euro (fara TVA), e clar !
Quote:
Ce anume ofera 911SC in plus...nu sunt convins ca poti intelege...
oricum..comentariile sunt de prisos...masinile s-au vandut..
|
Am inteles ce ofera din punct de vedere estetic, o asemanare cu carrera 2.7 RS, dar in rest, nu ofera mai nimic fata de un carrera s normal...adica dpdv al experientei traite la volan, probabil diferenta va fi minima intre cele doua. Daca compari Lp550 cu Lp560, diferenta e drastica, si chiar ar justifica zic eu un pret pe masura. Pentru ca in cazul lui Lp550 stii cu adevarat ca masina ta e una speciala, aka ca nu se comporta ca una de serie, si ca nu e doar un produs ieftin (vorba vine) de marketing, fara nici un substrat real, cum este acest porsche.
Last edited by C63 AMG; 01-10-09 at 15:30.
|
|
|
01-10-09, 15:36
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
Apropo, singurul lucru la care eu m-am gandit care ar putea sa justice pretul acestei masini, ar fi fost sa-i puna un motor de 2.7 litri la fel ca pe original, pentru a reduce masa masinii, dar cu o putere undeva pe la 350, astfel incat raportul greutate/hp sa fie peste cel al modelului de serie ! Asa as fi zis si eu, uite frate, ce masina au scos astia la de porsche, merita fiecare banut !
Altfel insa nu vad rostul acestei masini, cand pentru banii aia imi iau un Gt3, care e net superior din toate punctele de vedere (inclusiv aspectul), si mai mult decat atat imi mai raman si bani de un carrera normal
Last edited by C63 AMG; 01-10-09 at 15:42.
|
|
|
01-10-09, 15:48
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
Si apropo de ce ziceam mai sus in legatura cu Lp550, vad ca nu mai pot sa dau edit:
The LP550-2 is a totally different experience. Drive the Balboni and you notice as soon as you move the steering wheel more than a quarter of an inch. The steering feels lighter, more communicative, instantly more textured than the four-wheel drive car. You realise that the 4x4 car is operating through a thin film of mechanical interference necessitated by driveshafts and their subsequent torque. The uncorrupted steering is a joy. The car feels darty, lively, more connected than any Gallardo ever made. More awake.
http://www.topgear.com/uk/lamborghin...p550-2-balboni
Si cu toate astea, si cu toate ca e o editie limitata la doar 250 de exemplare, costa mai putin decat LP560 !!!!!
|
|
|
01-10-09, 16:12
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of: [Moderators] [Racing Syndicate] [PORSCHE]
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
bla bla lambo comercial...experientza viscerala...te baga in primu' stalp daca esti sofer si nu pilot.
poate sa fie mai usor volanu si tot felu de bazaconii de genu(BTW garantez ca nici nu pute lambo pe langa porsche cand vine vorba de sensitivitatea si precizia volanului)...adevarul e ca daca te pui tu intr-un lambo 4x4 si apoi intr-un LP550 vei scoate timp mai bun cu cea integrala aproape la orice proba o pui iar pe cea cu tractziune spate ai baga-o in gard(la fel ca majoritatea dintre noi)...de ce? pt ca asa ar face orice sofer....dar daca te-ai pune tu intr-un carrera si apoi intr-n 911SC vei scoate timp mai bun cu SC-ul....de ce? pt ca ofera mai mult...la asta ma refer cand spun ca ofera mai mult.
Si cand spun ca ofera mai mult..ma mai refer si la acel interior clasic...exteriorul clasic..si jantele clasice.
balboni ofera 10 cai in minus si o gramada de echipament in minus...pentru ca un pilot....sa poata sa scoata timpi mai buni.
nu vreau sa militez aici pt porsche impotriva lamborghini....e o chestiune de gusturi si caracter pana la urma. iar acest 911SC e o masinarie magnifica...ca isi merita banii sau nu...e problema fiecarui cumparator in parte...nu problema mea sau a ta care stam pe margine la samantza.
Last edited by morghen; 01-10-09 at 16:17.
|
|
|
01-10-09, 16:41
|
#75
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Porsche 911 Sport Classic - Doar 250 exemplare
Frumoasa masina, dar daca era chiar asa exclusivista ( din spusele unora, chiar vandute toate cele 250 de exemplare) nu stiu ce cauta aici cu pret de lista
Eu personal, nu as rezista sa nu aleg un GT2, fiind si mai ieftin, dar intervine clientul mentionat de 993 turbo, pentru care pretul nu este un impediment.
__________________
|
|
|
|
|