Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
Opel GT MK1 1.9 1968-1972
Opel GT, Corvette's baby brother
motorul cel mare, 1.9 CIH - 90 CP
tractiune spate
cam 940kg
Adus in RO anul trecut(poze in arhiva), apoi a trecut la o revopsire in alb perla, tapitat interior cu piele din IT(1.000euro total), revizie la motor.
Acum este de vanzare, proprietarul(un bun prieten) mai are si alte masini si alte treburi pe cap, astfel incat GT-ul nu mai este prioritatea lui, deci se vinde.
Masina este inmatriculata pe Croatia parca cu acte in regula, prietenul meu este sarb, neamuri pe acolo ce i-au vandut-o si inmatriculat-o pe ei, imputerniciri etc.
Se poate transcrie ieftin pe Ro(NU se plateste taxa de MEDIU), trebuie doar putina plimbare si bataie de cap. Ajut eu personal dk e cazul.
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
Re: RETRO - Opel GT 1.9
continuare...
Nota Mod: Sapte zile incepand de azi ,poate sta sus topicul. Cine da vreun "up" (total inutil,dar nu conteaza la ansamblul suflatorilor de profesie) ia instant infraction.Discutiile pe teme tehnice sau aprecieri si aplauze, se fac pe sectiunea dedicata, la telefon sau daca nu va permiteti sa sunati,prin private message. Aici doar se cer informatii legate de aceasta vanzare si de obiectul ei !
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
Re: - Opel GT (mk1 -1968-~1972-retro) 1.9L
ma rog...SF ce zic unii
trebuie platita Vama, si in rest multe drumuri(depinde de noroc si pile) cu platforma sau pe roti la RAR, apoi Fiscul, taxele aferente inmatricularii si gata.
Oricum mai mult de inca 1.000Eu nu trebuie sa sara, doar in timp dureaza mai mult
Opelul meu nu e functional si nu e inmatriculat(a fost cu nr vechi), dar numai RAR-ul si Fiscul mi-au luat cam 7 luni, insa sunt primul din jud timis cu aceasta "problema" si am rezolvat-o, mai departe tine de mine si de masina(mecanica ei).
Aceasta e functionala, chiar f bine arata, asa ca..a-ti scapat de-o grija
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
Re: - Opel GT (mk1 -1968-~1972-retro) 1.9L
da, sigur , te rog fi sigur pe ceea ce spui pt ca stiu ce spun
Mie imi convine sa mint interesatii cu faza asta, doar ca nu e doar atata, mai e si VAMA 10% din val de catalog sau valoarea in vama, care le convine mai mult smecherilor de la VAMA.
ca sa intre la masini de epoca trebuie sa fie 100% originala sau restaurata identic cu una originala. nu stiu daca initial (in dotarea de serie) a avut tapiserie de piele. oricum este o masina reusita.
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
Re: Opel GT (mk1 -1968-~1972-retro) 1.9L
Nu cred ca ai avut mult de a face cu domeniul Retro din Ro, dar nu se ajunge pana la acest grad de detaliu, pana la urma se pastreaza formele/suportul interior, doar e imbracat.
Si pt ca unii mi-au cerut poza din fata si dimensiunile rotilor(fata/spate)