Go Back   Forum 4Tuning > AUTO COMERCIAL > Bazar AUTO - MASINI

Bazar AUTO - MASINI Anunturi Auto - Vanzari-Cumparari Masini

Reply
 
Thread Tools
Old 24-02-08, 18:22   #1
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Vand Proiect Dacia 1100

PROIECT DE VANZARE
DACIA 1100 partial restaurata

Dupa cum scrie in titlu se vinde una bucata DACIA 1100 din 1970 partial restaurata
dupa cum urmeaza:

-demontarea completa pana la ultimul surub

-curatarea intregii caroserii de orice urma timida de rugina

-grunduirea cu simt de raspundere precum si antifonarea exterior+interior

-curatarea si inspectarea TUTUROR pieselor mecanice (planetare,cutie viteze,caseta directie,fuzete,etc)

-inlocuirea "la sange" a pieselor uzate sau foarte putin uzate cu altele noi (nu cred ca este necesar sa mentionez cat de dificil se gasesc piesele NOI pentru orice masina retro )

-remontarea partii mecanice pe caroserie adica puntile fata/spate + directia,franele,cutia de viteze

-mutarea radiatorului de racire in fata cu eliminarea "sertarului" pentru roata de rezerva si aducerea conductelor de apa in fata

-mutarea rezervorului in compartimentul portbagaj pentru echilibrarea repartitiei masei pe cele doua punti cu montarea conductelor de cupru

-modificarea prinderii barei de torsiune fata o data cu coborarea garzii la sol

-restaurarea caroseriei cuprinzand 3 saptamani de aliniere a reperelor si indreptarea elementelor indoite
-inlocuirea tuturor portierelor si a capotei fata deoarece prezentau urme de rugina superficiala si erau prea valurite incat sa merite deranjul chituirii
-curatarea pieselor din tabla (aripile sunt toate 4 din fibra groasa) si grunduirea/zincarea suprafetelor metalice ramase expuse in urma slefuirii
-refacerea tuturor lufturilor si distantelor intre repere + siliconarea imbinarilor cu silicon-mastic profesional
-chituirea intregii caroserii folosind numai materiale STANDOX
-aproximativ 1 saptamana de slefuire a caroseriei pentru eliminarea denivelarilor
-antifonarea la pistol a suprafetelor exterioare expuse uzurii: praguri,interior portbagaj,interior compartiment motor
-vopsirea caroseriei exterioara precum si interior portbagaj,motor,portiere,praguri,etc
-vopsea,lac,diluant,fuller toate STANDOX,cod vopsea d155,provenienta opel astra h,culoare gri metalizat + perlat asemanator gri sobolan la policolor,garantie luciu 6 ani

-remontarea (echiparea) exterioara a geamurilor,chederelor,broaste,faruri,stopuri etc mai putin interiorul
-lustruirea si restaurarea elementelor cromate de pe masina cu exceptia barelor de protectie
-montarea motorului original provizoriu pe masina
-efectuarea ITP-ului intrucat expirase


Piese necesare si operatiuni pentru ducerea la sfarsit a proiectului:

-1 pivot inferior dreapta fata intrucat cel de pe masina are un inceput de joc
-inlocuirea chederelor parbriz/luneta precum si celor de la portiere (in curs de negociere cu o firma franceza de piese)
-refacerea instalatiei electrice cu tot cu modificari
-reglarea broastelor la portiere pentru alinierea perfecta
-retapisarea interiorului (mi-ar fi placut la nebunie operatiunea dar nu mai am bani)
-refacerea bordului: montarea ceasurilor originale + eventualele accesorii: presiune ulei,temperatura apa,etc
-refacerea unghiurilor de fuga
-upgrade la instalatia de franare cea existenta fiind cam "bruta" - simpla inlocuire de pompa de frana cu una de alta provenienta si inlocuirea etrierelor fata cu cele de 1300 isi fac efectul scontat
-retapisarea scaunelor (in proiect erau 2 scaune de r5 alpine cu tetiera dintr-o bucata cu spatarul si rollbar)
-atasarea unui volan sport,cel original fiind hidos de-a dreptu
-inlocuirea arcurilor si amortizoarelor spate cele 4 fiind prea moi (amortizoarele le am deja)
-roluirea jantelor sau schimbarea lor cu altele mai late (recomand a doua varianta intrucat cele de pe masina au 4,5 j x 13"
-daca se doreste,se pot monta barele de protectie,eu am preferat fara;de urechile de prindere sa agat proiectoare
-montarea motorului fie cel original,fie altul...am un bloc de 1,4/1,6

Intrucat am mai avut inca o masina,mi-au mai ramas,evident ceva piese..dar in general le-am sortat si am recuperat ceea ce se mai putea salva
Ar fi interesant de mentionat o cutie de viteze in 5 trepte de renault 5 alpine care am inteles de pe un site francez ca se poate combina cu cea de 1100 in 4 rezultatul fiind o cutie in 5 ptr 1100,viteza de top ajungand aproape de 200 km/h;bloc motor de 1,4 care poate fi folosit si pentru 1,6,baie de ulei pentru 1,6,pompa de ulei cu debit marit,etc etc etc..


despre istoria masinii :

sunt al 2-lea proprietar,primul fiind evident un nene mai batranel care avea un atelier si mai mesterea el pe-acolo drept pentru care masina,cand am luat-o avea la zi cam tot tuningul autohton de prin revistele autoturism din perioada comunista,incluzand:

distantiere la toate cele 4 roti,jante presate pe 13,mecanismul franei de mana simplificat,aripile toate 4 de fibra de sticla,ceasuri de apa si ulei,si foarte important : puntea fata demontabila precum si lonjeroanele fata ranforsate (n-as putea zice de ce,dar am inteles ca practica asta era la variantele de raliu ale uzinii pentru accesul mai facil in parcul de service la inlocuirea subansamblelor)

bineinteles,nivelul si calitatea modificarilor erau sub limita bunului simt,cel putin aripile fiind turnate parca in ciuda cu denivelari.

masina este in proprietatea mea de 2000 actele le-am trecut pe numele meu in 2001 si de-atunci am tot investit in ea,pe langa ani de munca,o groapa de bani,numai refacerea caroseriei m-a costat aproximativ 40 de milioane lei vechi in conditiile in care manopera nu m-a costat.Nu mai mentionez banii investiti in piese,deplasari,etc de-a lungul timpului.

voi atasa cateva poze pentru o impresie generala,pentru cei real interesati pot trimite prin mail alte poze in timpul diverselor operatiuni.sper sa se poata da link catre un alt forum de-aici.Daca nu,voi posta separat pozele.

motivul pentru care o vand este pentru ca mi-a luat prea mult timp sa avansez in restaurare din lipsa fondurilor si mi-a trecut orice urma de entuziasm sau curaj de am mai face cate ceva pe la ea,oricat de placut ar fi.Totodata lipsa fondurilor disponibilie precum si a timpului alocat prezinta un factor important,vine o vreme cand mai renunti la jucarii pentru alte scopuri mai grandioase


Ca pret voi porni de la 1000 EUR sau 36 mil lei vechi pentru a-mi acoperi macar partial "investitia".



asa ca astept oferte de la cei interesati la adresa de mail: adanconst@yahoo.com sau pe pm. alte informatii sunt disponibile la cerere,dar nu deranjati inutil!

poze gasiti aici: http://renault8.3xforum.ro/post/299/1/I ... i_de_drac/

Multumesc!
__________________
.................................................. .......................
Under Critical Hard And Forever Reconstraction
Tim is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 13:46   #2
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100

Quote:
Originally Posted by Tim View Post
PROIECT DE VANZARE
DACIA 1100 partial restaurata

Dupa cum scrie in titlu se vinde una bucata DACIA 1100 din 1970 partial restaurata
dupa cum urmeaza:

-demontarea completa pana la ultimul surub

-curatarea intregii caroserii de orice urma timida de rugina

-grunduirea cu simt de raspundere precum si antifonarea exterior+interior

-curatarea si inspectarea TUTUROR pieselor mecanice (planetare,cutie viteze,caseta directie,fuzete,etc)

-inlocuirea "la sange" a pieselor uzate sau foarte putin uzate cu altele noi (nu cred ca este necesar sa mentionez cat de dificil se gasesc piesele NOI pentru orice masina retro )

-remontarea partii mecanice pe caroserie adica puntile fata/spate + directia,franele,cutia de viteze

-mutarea radiatorului de racire in fata cu eliminarea "sertarului" pentru roata de rezerva si aducerea conductelor de apa in fata

-mutarea rezervorului in compartimentul portbagaj pentru echilibrarea repartitiei masei pe cele doua punti cu montarea conductelor de cupru

-modificarea prinderii barei de torsiune fata o data cu coborarea garzii la sol

-restaurarea caroseriei cuprinzand 3 saptamani de aliniere a reperelor si indreptarea elementelor indoite
-inlocuirea tuturor portierelor si a capotei fata deoarece prezentau urme de rugina superficiala si erau prea valurite incat sa merite deranjul chituirii
-curatarea pieselor din tabla (aripile sunt toate 4 din fibra groasa) si grunduirea/zincarea suprafetelor metalice ramase expuse in urma slefuirii
-refacerea tuturor lufturilor si distantelor intre repere + siliconarea imbinarilor cu silicon-mastic profesional
-chituirea intregii caroserii folosind numai materiale STANDOX
-aproximativ 1 saptamana de slefuire a caroseriei pentru eliminarea denivelarilor
-antifonarea la pistol a suprafetelor exterioare expuse uzurii: praguri,interior portbagaj,interior compartiment motor
-vopsirea caroseriei exterioara precum si interior portbagaj,motor,portiere,praguri,etc
-vopsea,lac,diluant,fuller toate STANDOX,cod vopsea d155,provenienta opel astra h,culoare gri metalizat + perlat asemanator gri sobolan la policolor,garantie luciu 6 ani

-remontarea (echiparea) exterioara a geamurilor,chederelor,broaste,faruri,stopuri etc mai putin interiorul
-lustruirea si restaurarea elementelor cromate de pe masina cu exceptia barelor de protectie
-montarea motorului original provizoriu pe masina
-efectuarea ITP-ului intrucat expirase


Piese necesare si operatiuni pentru ducerea la sfarsit a proiectului:

-1 pivot inferior dreapta fata intrucat cel de pe masina are un inceput de joc
-inlocuirea chederelor parbriz/luneta precum si celor de la portiere (in curs de negociere cu o firma franceza de piese)
-refacerea instalatiei electrice cu tot cu modificari
-reglarea broastelor la portiere pentru alinierea perfecta
-retapisarea interiorului (mi-ar fi placut la nebunie operatiunea dar nu mai am bani)
-refacerea bordului: montarea ceasurilor originale + eventualele accesorii: presiune ulei,temperatura apa,etc
-refacerea unghiurilor de fuga
-upgrade la instalatia de franare cea existenta fiind cam "bruta" - simpla inlocuire de pompa de frana cu una de alta provenienta si inlocuirea etrierelor fata cu cele de 1300 isi fac efectul scontat
-retapisarea scaunelor (in proiect erau 2 scaune de r5 alpine cu tetiera dintr-o bucata cu spatarul si rollbar)
-atasarea unui volan sport,cel original fiind hidos de-a dreptu
-inlocuirea arcurilor si amortizoarelor spate cele 4 fiind prea moi (amortizoarele le am deja)
-roluirea jantelor sau schimbarea lor cu altele mai late (recomand a doua varianta intrucat cele de pe masina au 4,5 j x 13"
-daca se doreste,se pot monta barele de protectie,eu am preferat fara;de urechile de prindere sa agat proiectoare
-montarea motorului fie cel original,fie altul...am un bloc de 1,4/1,6

Intrucat am mai avut inca o masina,mi-au mai ramas,evident ceva piese..dar in general le-am sortat si am recuperat ceea ce se mai putea salva
Ar fi interesant de mentionat o cutie de viteze in 5 trepte de renault 5 alpine care am inteles de pe un site francez ca se poate combina cu cea de 1100 in 4 rezultatul fiind o cutie in 5 ptr 1100,viteza de top ajungand aproape de 200 km/h;bloc motor de 1,4 care poate fi folosit si pentru 1,6,baie de ulei pentru 1,6,pompa de ulei cu debit marit,etc etc etc..


despre istoria masinii :

sunt al 2-lea proprietar,primul fiind evident un nene mai batranel care avea un atelier si mai mesterea el pe-acolo drept pentru care masina,cand am luat-o avea la zi cam tot tuningul autohton de prin revistele autoturism din perioada comunista,incluzand:

distantiere la toate cele 4 roti,jante presate pe 13,mecanismul franei de mana simplificat,aripile toate 4 de fibra de sticla,ceasuri de apa si ulei,si foarte important : puntea fata demontabila precum si lonjeroanele fata ranforsate (n-as putea zice de ce,dar am inteles ca practica asta era la variantele de raliu ale uzinii pentru accesul mai facil in parcul de service la inlocuirea subansamblelor)

bineinteles,nivelul si calitatea modificarilor erau sub limita bunului simt,cel putin aripile fiind turnate parca in ciuda cu denivelari.

masina este in proprietatea mea de 2000 actele le-am trecut pe numele meu in 2001 si de-atunci am tot investit in ea,pe langa ani de munca,o groapa de bani,numai refacerea caroseriei m-a costat aproximativ 40 de milioane lei vechi in conditiile in care manopera nu m-a costat.Nu mai mentionez banii investiti in piese,deplasari,etc de-a lungul timpului.

voi atasa cateva poze pentru o impresie generala,pentru cei real interesati pot trimite prin mail alte poze in timpul diverselor operatiuni.sper sa se poata da link catre un alt forum de-aici.Daca nu,voi posta separat pozele.

motivul pentru care o vand este pentru ca mi-a luat prea mult timp sa avansez in restaurare din lipsa fondurilor si mi-a trecut orice urma de entuziasm sau curaj de am mai face cate ceva pe la ea,oricat de placut ar fi.Totodata lipsa fondurilor disponibilie precum si a timpului alocat prezinta un factor important,vine o vreme cand mai renunti la jucarii pentru alte scopuri mai grandioase


Ca pret voi porni de la 1000 EUR sau 36 mil lei vechi pentru a-mi acoperi macar partial "investitia".



asa ca astept oferte de la cei interesati la adresa de mail: adanconst@yahoo.com sau pe pm. alte informatii sunt disponibile la cerere,dar nu deranjati inutil!

poze gasiti aici: http://renault8.3xforum.ro/post/299/1/I ... i_de_drac/

Multumesc!
up la acest topic
Tim is offline   Reply With Quote
Old 01-03-08, 10:10   #3
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100

upppppppppppppppp
Tim is offline   Reply With Quote
Old 03-03-08, 16:21   #4
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100

uuuup!!!!!!!
Tim is offline   Reply With Quote
Old 06-03-08, 16:20   #5
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100

uuuuuuuuuuup
Tim is offline   Reply With Quote
Old 06-03-08, 23:32   #6
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100





Tim is offline   Reply With Quote
Old 08-03-08, 20:41   #7
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100

tot uppppppppppp
Tim is offline   Reply With Quote
Old 10-03-08, 10:07   #8
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100

uuuuuuuuppppppp
Tim is offline   Reply With Quote
Old 12-03-08, 20:29   #9
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100

uuuuuuuuuuuuuuuuup
Tim is offline   Reply With Quote
Old 15-03-08, 08:45   #10
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100

uuuuuuuuuuuuup
Tim is offline   Reply With Quote
Old 16-03-08, 14:06   #11
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100

nu vor astia buburuzu
pakat ca ai dat piesele de Alpine separat, la pachet aveai mai mari sanse sa vinzi Dracia
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 18-03-08, 12:46   #12
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100

uuuuuuuuuuuuuup
Tim is offline   Reply With Quote
Old 22-03-08, 12:00   #13
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100

uuuuuuuuuuuuuup
Tim is offline   Reply With Quote
Old 25-03-08, 12:21   #14
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100

uuuuuuuuuuuuuuuup
Tim is offline   Reply With Quote
Old 27-03-08, 00:40   #15
Tim
FOTO Member

Stage 5
 
Tim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 653
Member of:
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Vand Proiect Dacia 1100

uuuuuuuuup
Tim is offline   Reply With Quote
Reply
Thread Tools


- Copyright 2024 4Tuning -