SEAT Leon 1M 1.9TDi
- cod motor:
ASV, 81kW/
110cp;
- prima inmatriculare 27.07.2001.
- tara de origine: Luxembourg.
- auto este
EXTREM de ingrijit si exploatat rational. La rece nu s-a trecut NICIODATA de 2500rpm; nu a vazut talpa la rece. S'a evitat mersul subturat (pentru protejare turbosuflanta, volant masa dubla). Pe cat posibil s-au evitat pornirile dese ale motorului: pornit la rece->efectuat drum de min 30min;
- S-a evitat circulatia pe drumuri prost asfaltate sau neasfaltate, nu s-a mers niciodata cu roti dezechilibrate dinamic, nivelul uleiului in motor a fost mereu in a 2-a jumatate, mai aproape de maxim, geometria rotilor a fost mereu reglata si controlata de jocuri (detin vreo duzina de fise de reglaj directie);
- la cea mai mica urma de uzura s-a procedat la inlocuirea reperului problematic;
- interior ingrijit, de nefumator;
-
istoric service complet: ServicePlan original la zi, facturi, devize, chitanţe, fise reglaj directie, test amortizoare, fisa dyno - un dosar complet.
- 167000 km reali: verificabili la orice reprezentanţă VAG (are intervenţii, şi distrib înloc la reprez Skoda din Cj-N);
Ca
dotări ar fi:
- ABS;
- ESP (decuplabil);
- 4xAirbag (toate prezente, neatinse şi funcţionale);
- Suspensie sport de fabrică (arcurile OEM au fost inlocuite cu Eibach ProKit; amortizoarele sînt Monroe pe gaz);
- punte spate cu bară de torsiune de 21.5mm + bară antiruliu faţă de 23mm (cele mai groase disponibile OEM pentru această platformă);
- interior sport: scaune mai profilate, volan in 3spiţe şi schimbător viteze îmbrăcate in piele;
- trapă electrică pe 2 axe FARA probleme functionale;
- computer de bord cu 2memorii: consum instant, consum mediu, viteză medie, distanţă până la gol, timp rulaj de la ultima resetare;
- climatronic;
- magazie 6CD OE;
- 2xgeam electric faţă;
- alarmă OEM;
- 2chei: una simplă, una cu telecomandă;
- lumini ceaţă faţă-spate;
- ofer si piese de schimb (de rezervă);
- 2 seturi de roti: pt VARA: 17" aliaj OE TopSport +anv Toyo Proxes T1R 225/45 ZR17 94Y / Pt iarnă: jante tabla 15" cumpărate de noi + anv.
noi Nokian 195/65 R15 WRD3 - montate acum 3sapt;
Modificări:
- 4xarc Eibach Pro-Kit;
- EGR redus din soft la 5% (este comandat doar partial la mers in gol) si anulat fizic cu flansa oarba pe conducta ce vine de pe evac.;
- set bucse poliuretanice suport antibasculare poliuretanica SuperPro;
- short-shift (contragreutate cautator) de Audi TT;
- ornamente pedale de Audi TT;
- ceasuri suplimentare: temp ulei GReddy, voltaj AutoGauge;
- faruri DEPO angelEyes;
- bari rigidizare Wiechers Sport: fata sus, spate sus (in portbagaj);
- bara rigidizare Audi S3 fata jos;
- bara stabilizatoare spate Eibach 25mm;
- bucsi brat oscilant inf fata pline - SEAT Leon CupraR/Golf 1J R32/Audi TT;
- bucsi poliuretanice bara stabilizatoare fata PowerFlex;
- bielete antiruiu fata metalice +kit bucsi poliuretanice SuperPro;
- discuri frana fata/spate EBC TurboGroove cu placute frana EBC GreenStuff +lichid frana EBC 307+, furtune frana fata/spate metalice BFGoodridge;
- eleron SEAT Leon CupraR (250mm);
- centura scaun sofer tip ham Schroth;
- bandouri vopsite in culoarea caroseriei.
Este adus în ţară în ianuarie 2006 (provenienţă Luxembourg). Şi înmatriculat tot atunci. A fost plătită vamă. Nu cred că ţine loc de timbru de mediu. Deci probabil va trebui plătit. Auto este prima dată înmatriculat în 27.07.2001.
Taxa de timbru este 735euro daca transcrierea se face pana la data de 27.07.2104, sau
505euro daca transcrierea se face dupa aceasta data. Nu ştiu exact care ar fi detaliile vis-a-vis de această taxă, dat fiind faptul că la această maşină eu am plătit aprox 1550euro vamă la momentul înmatriculării pe teritoriul ţării în ianuarie 2006. Posibil să se poată recupera timbrul după înmatriculare.
kit distributie Contitech, role INA, pompa apa HEPU, curea accesorii Contitech, bujii, semering ax came OEM au fost înlocuite la 143840km, 08.11.2011.
Ultima revizie completă efectuată: ulei CASTROL EGDE Professional 5W30, fu, fa, f habitaclu, f motorină la 160961km data 04.04.2013.
Ambele intervenţii la reprez. Skoda Cj <- se poate verifica în istoric.
Ambreiajul este in stare f buna. Nu patineaza, tine undeva la <1/2 din cursa pedalei, nu agata la schimbarea treptelor de viteza.
Defecte:
- optice: vopsea usor zgariata, 2urme de portiera deschisa;
- parbriz ciupit;
- switch usa stg fata defect - usa se blocheza/deschide normal din telecom cheie, doar ca nu o sesizeaza centr. de cf deschisa;
- macara geam dr fata scartaie usor;
- O-ring vaporizator A/C - umezeste usor cu ulei;
- necesita inlocuire termostat. L-am comandat deja.
Pret vinzare:
3990 euro negociabil
Ma intereseaza, in primul rand,
variante din care sa primesc diferenta:
- motorizare diesel <1.8L, preferabil
normal aspirat;
-
dotari: ABS, airbag, servo directie;
- Ex: VW Polo 6N, 9N 1.7SDi, VW Lupo/Seat Arosa 1.7SDi, Peugeot 106/Citroen Saxo 1.5D, Opel Corsa C 1.3CDTi/1.7D, Toyota Yaris 1.4 D4-D, Fiat Panda 1.3MultiJet chiar si 4x4, Hyundai Accent 1.5CRDi...
Sint deschis si la alte propuneri cu motorizari <2L, si hotHatch.
Contact:
- PM;
- aici pe topic;
- Tel.: 0740 09 25 47. Raspund si la sms.