Poze cu masina in starea actuala..facute ieri
Masina de expozitii, a castigat cupa in Martie la Romexpo
Modificari pe toate planurile:
-frane fata cu discuri ventilate + discuri pline pe spate, servo frana Papuc Diesel
-suspensie scurtata si intarita, bare de torsiune groase(22 mm fata si 20 mm spate)
-motor de 1.4 cu axa de competitii, aprindere de Golf 2, comprimat, volanta usurata, lustruit trasee admisie si evacuare, electroventilator performant cu termocupla si comanda din bord, evacuare serpisori, 2 carburi Weber 40 DCOE si cu kituri de reparatie noi, etc...
-interior cu multiple piese frantuzesti(satoze portiere, plansa bord '70, bricheta nichelata, consola centrala R 12 custom, cu ceasuri Jaeger noi pentru apa si ulei) plus alte piese, pentru cunoscatori
scaune FK basic, centuri Sparco in 4 puncte toate luate noi
Se accepta si schimburi, cu sau fara diferenta in functie de masina propusa