Anuntul isi incepe valabilitatea dupa ultima etapa din Campionatul de Drift de anul acesta, dar anticipez vanzarea pentru a acorda timp eventualilor doritori.
Nissan 200SX S14
An fabricatie: 1995
Kilometri: 221.733km
Motor: SR20DET
Putere fabrica: 204CP
Putere actuala: 269.8CP ( masurata la 1bar, softul este pentru 1.2bar, la care HD a garantat 290CP )
Cutie manuala:5+1
ABS
Geamuri electrice
Antifurt NATS
Modificari:
- evacuare 76mm inox cu finala FK
- admisie 70mm inox cu intercooler montat frontal
- BOV
- Boost Controller electronic Blitz
- soft Horsham Development Stage 1a
- kit ambreiaj Stage3 eClutchMasters ceramic, 6 padele
- diferential autoblocant 1.5way, se comporta aproape la fel cu unul sudat, raport 4.36:1 ( Nissan Skyline R32 )
- planetare Skyline R32
- radiator racire servodirectie
- frana de mana hidraulica Wilwood 0.625
- volan drift Momo
- oil catch tank
- ceasuri indicatoare RPM, voltaj pompa benzina si AFR
- pompa benzina Walbro 255l/h
- suspensie reglabila coilovers Cusco, cu posibilitate reglaj unghi cadere fata
- kit impamantare JDM
- baterie repozitionata in portbagaj
- kit inele aluminiu pentru rigidizare bucse punte spate
- strut bar fata
- alarma cu inchidere centralizata
- folie omologata Llumar fata + spate
- 1 set jante Speedline 8.5x17 ET13
- bara fata PLM Tuning
- geometrie tren rulare fata modificata pentru posibilitate virare 55 grade, kit MAX Steering Angle instalat
- detector de radar
- 1 set jante brand necunoscut 8x17 ET35
- MP3 Panasonic cu boxe JBL
- rezervor stropgel montat in interiorul compartimentului motor
- 2 seturi stroboscoape
Minusurile actuale ale masinii:
- instalatia de AC a fost scoasa inca din prima faza de modificare a masinii
- joc mic dar perceptibil la nivel de pivoti superiori coilovers fata
- lipsa capac vas expansiune
- pierdere aproape neglijabila de ulei pe la unul din semeringurile de planetare de la grup
- mici zgarieturi de ordin estetic
- frana de mana originala, cea pe cabluri, a fost eliminata complet
- dezaburirea lunetei spate functioneaza partial ( de la montaj folie )
- cheder geam lateral stanga fata stramb ( de la vopsit )
- masina necesita obisnuire din partea soferului cu modul in care vireaza datorita kitului MAX Steering Angle instalat.
Legat de intretinerea masinii, aceasta a functionat numai cu ulei 10W40 in cei 21.000km de cand o am, schimburile de ulei avand loc la 5.000km maxim. In rest, masina are pivoti inferiori noi pe fata, bielete de directie noi, discuri de frana Brembo fata noi, placute frana spate TRW noi, ulei 75W140 Motul in LSD, ulei Aral in cutia de viteze, antigel nou,stergatoare noi, lichid de frana nou, etc, etc. Dupa fiecare etapa din campionat, masinii i-au fost reglate unghiurile pe stand Ravaglioli.
In momentul in care campionatul de anul acesta va lua sfarsit, toate neconformitatile de ordin estetic si tehnic vor fi eliminate, in sensul ca reperele zgariate vor fi vopsite/polishate, rotile vor fi revopsite in aceeasi culoare-alb, masina va fi pusa la punct pentru campionatul de anul viitor.
Pentru a fi o masina veritabila de drift, ii mai trebuie un rollcage si 2 scaune sport, mentionand aici ca este posibil pana la momentul vanzarii sa primeasca cele 2 scaune sport.
Masina este inmatriculata pe PF(numele meu), are taxe la zi, ITP valabil, RCA, rovinieta, etc.
Este o masina foarte fiabila si nu m-a lasat niciodata in drum, tineti cont ca eu am mers pe roti la fiecare etapa din tara si am revenit acasa fara probleme. Motivul vanzarii este firesc: upgrade la ceva mai puternic si mai scump, asa cum mi-am propus la inceputul anului competitional.
Pretul masinii este de 10.000 euro. Nu ma intereseaza ca e criza, ca nu sunt bani de medicamente si pensii, ca Basescu sau altu' e de vina, atata vreau, atata cer. Cine considera ca e mult, sa se abtina. Cine stie ce inseamna sa construiesti o masina japoneza de drift, va constientiza ca pretul e ok pt o Silvia de drift, cu volan pe stanga, inmatriculata si in stare perfecta dpdv tehnic si estetic, pretabila oricand la mers pe strada sau, de ce nu, in urma experientei de la Floreni/Vatra Dornei, la drag racing.
Film de prezentare la Vitantis 2010:
https://www.youtube.com/watch?v=mQFnrGZLOUA
Calificari Suceava 2010:
http://www.4tuning.tv/rZDatqTaSG8/Ca...ri_Dragos.html
Asa vireaza acum:
https://www.youtube.com/watch?v=cT4nnSTTYlE
Poze atasate.
Masina nu are nici un fel de defecte ascunse, nu consuma apa, ulei sau altceva.
0744 286693
Dragos