1. Cash 9000 EUR negociabil, dar am prefera schimbul. Eventual dacă ştii pe cineva cu un C-Sportcoupe care să se īncadreze īn banii ăştia, ca să facem ambele tranzacţii odată
2. Motorul M112.941 (V6, 3,2 litri, benzină, 165 kW) e Euro 4, din punctul de vedere al RARului nostru (numărul de omologare din CI şi talon se termină cu E4) şi al lui Mercedes-Benz (aşa susţin datele tehnice de la ei). Probabil spui de E320CDI că e E3, dar benzina e mai uşor de "depoluat".
3. Dacă se sperie cineva de consum, se poate demonstra cu ajutorul īnregistrărilor de la computerul de bord că e inferior Ursuleţului, Pisicuţei şi altor animale blănoase de la concurentul BMW
īn ultimul an a luat 16-17 l/100 km īn traficul de Bucureşti şi vreo 9 l/100 km afară, cu climatronicul funcţionānd non-stop. Pentru o balenă cu un ditamai V6 pe benzină, transmisie automată şi 4x4, īl consider acceptabil. E adevărat că nici traficul nu mai e cel de dinainte de 2008.
4. Nu īl dau fiindcă am avea vreo problemă majoră cu el, dar C-ul Sportcoupe e mai manevrabil, mai uşor de parcat şi mai rezonabil ca mijloc de transport dat fiind că 99% din timp va circula cu 2 oameni şi cāteva sacoşe sau genţi. De asta suntem mai puţin interesaţi de banii cash.
~Nautilus