Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 14-07-08, 21:15   #1
andrum

Stage 1
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 10
Default modificare putere hyundai getz diesel (pt competitii)

salutare!ma poate ajuta cineva cum pot sa maresc presiunea in rampa de injectie?presiunea e controlata de calculator,eu am pus o dioda pt a da falsa presiunea si merge perfect ,dar nu o pot lasa asa ca se vede si ma descalifica am uitat sa spun ca sunt mecanic la seful meu.El concureaza la cupa spaniei hyundai getz diesel,si am nevoie sa stiu daca se poate face si altfel fara sa se vada.Cind se termina cursa masinile intra la verificat si de-asta nu pot lasa acea dioda pe instalatie ca o poate vedea si il descalifica.astept urgent un raspuns la adresa de e-mail alexandru_m2000@yahoo.com ,Thx

Last edited by andrum; 14-07-08 at 21:29.
andrum is offline   Reply With Quote
Old 26-07-08, 12:03   #2
andrum

Stage 1
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 10
Default

am incercat din pompa si nu se poate pt ca e controlata de calculator
am intrebat daca se poate in alt mod,la pompa am dat sa maresc si nu merge din cauza calculatoruluidaca este un alt mod de a pacali (cum se spune ) calculatorul

Last edited by aleks; 01-08-08 at 13:40.
andrum is offline   Reply With Quote
Old 29-07-08, 04:40   #3
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: hyundai getz diesel

chiar nu e un loc pe sub bord, undeva unde toate firele sunt in manunchi gros, unde sa poti strecura piesa fara sa fie observata ?
200SX is offline   Reply With Quote
Old 31-07-08, 01:08   #4
andrum

Stage 1
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 10
Default Re: hyundai getz diesel