Adica Simota este marca filtrului , este un filtru conic sau biconic bagat intr-o carcasa de plastic/"carbon" pentru protectie sau pentru ce spune producatorul .
Pentru Cielo , pana la urma faci cum doresti . Eu folosesc de vre-o 2 ani filtre din targ , dar chiar si cele turcesti sunt ok , numai sa fie o marca , ceva . Acum totul nu este neaparat marca filtrului , ci kitul de curatare si intretinere . Eu am un kit de la Pippercross , cam la 8000 de km il spal filtrul cu solutia de curatare din kit si apooi , dupa ce se usuca il impregnez cu solutia de retinere praf .
Decat un filtru de 100 euro neuns , prefer sa schimb in fiecare an 2-3 de 50 ron de care am grija si le ung , le schimb cand vad eu ca nu mai sunt ok .
Nu am avut probleme cu senzori sau altceva , dar eu imi pastrez motorul curat , filtrul nu sta langa caldura si nici in bataia prafului direct , si imi fac in fiecare an cate o revizie mica la traseul de admisie si curat tot ce trebuie curatat .
La Cielo daca-l pui in cutia celui original si ii faci o mica adaptare va avea un efect super . Vei castiga cam 3-4 CP , putin cuplu , motorul va creste putin mai repede in ture , daca proportionezi corect filtrul si nu te arunci la unul mare rau sau prea mic vei auzi ceva de genul la un grohait
la accelerari bruste .
Referitor la TDi-ul 2.0 , eu cred ca va avea si la acela un efect destul de bun , dar la ala si eu sunt de parere sa nu te joci si sa-ti iei ceva de firma , genul K&N . Nu e mult , genul la 80 euro + 20 kitul , dar ala trebuie sa fie de marca .
Am ascultat in toamna un Polo TDI 1.4 cu filtru sport , e adevarat ca avea si evacuare sport si cip , dar se auzea incredibil de tare si sport . Deci cel 2.0 care il vrei tu e imposibil sa nu se auda cel putin la fel , tinand cont de faptul ca ai motor mult mai puternic . Daca te gandesti si-i faci si cip si admisie sport , castigul va fi peste 25 de cai . Evacuarea la diesel nu te ajuta la putere mult , ci mai mult la sunet .