nu pot sa spun decat : pentru ca asa trebuie
.
e motor stoc, cat crezi ca poate suporta fara sa afecteze fiabilitatea ?
ti se pare putin un castig de 150 cp pentru presiunea aia ? (avand in vedere ca masina are stoc 210 cp)
sunetul tobei este unul stradal de V6, cu catalizatoare, cu care poti sa mergi cu familia oriunde, chiar si pe autostrada fara sa iti urle toba in cap.
De asemenea s-a vrut evitarea schimbarii unor componente cum ar fi: ambreiaj, diferential, intarirea cutiei, etc.
Daca te uiti pe evacuare exista valve de presiune (cum are la rs4, porsche) care se deschid cand incepe sa faca presiune superchargerul.
asta a fost si ideea masinii, nu ceva extrem, utilizatorul merge cu ea mereu si are familie.
investitia e proportionala cu castigul si cuprinde:
- kit supercharger complet PROCHARGER (head unit, injectoare, rampe de injectie, pompe de benzina de ford GT40, intercooler 3 core, traseu, valva bypass, bujii mai reci, etc)
- galerii evacuare
- evacuare completa cu catalizatoare metalice
- resoftare
- manopera
este de asemenea adevarat ca pentru cateva sute de euro in plus mai erau disponibili 50 cp dar cum am spus mai sus am vrut ca restul masinii sa fie absolut stoc.