Cum zicea cineva mai sus....BAGA PRESIUNE!!!!
Adik un turbo potent!!
Si dak bagi presiune alimentarea sa fie in concordanta cu aerul impins in cilindri.
Serpisori,fise,bujii reci....frectie la picior de lemn.
TURBINA de MAN TG
Si cand constati ca ti se sparg pistoanele stii care e urmatorul pas....
Eu vreau sa ma duc in 9006(dezmembrari de referinta in Cluj,unde dak intrebi dak au ceva raspunsul va fi:NU,si dak ii spui ca ai vazut in curte raspunsul vine apasator:200 Euro
Sa continui...
Si eu vreau putere.Am un motor de 2.6 litri aspirat.
Caut o turbina mare,de la care folosesc doar partea de admisie,pe capatul axului instalez un pinion mic,la care adaptez unul mare
acest pinion mare fiind antrenat de cureaua de agregate.Aceste 2 pinioane vor sta intr-o carcasa care va contine ulei...si Dumnezeu cu mila!!
Cineva sa itzi zica si tie,si mie,cum facem ca sistemul de alimentare sa recunoasca debitul mult crescut de aer si sa dea benzina pe masura!!!
Va recunoaste sonda lambda debitul crescut de oxigen in admisie si va compensa cu benzina???
Va trebui resoftat calculatorul injectiei(la mine sigur nu se poate,si o sa imi trebuiasca unul care se lasa invatzat)
Si facut un grafic la injectie stand cu analizorul de gaze in funduletzul masinii si in functie de turatie si de rezultatul de gaze sa se faca harta computerului???
Ghici....ne va rspunde careva cum se face?
Eventual se vor oferi catziva sa ne vanda niste computere de injectie care hm...cine le face noua harta??in bani romanesti,adica pentru un roman care castiga sub 1000 eur pe luna
La tine treaba e relativ simpla.Masina aia a ta e o legenda,si sigur dak cauti pe net,s-a gasit cineva sa puna alt turbo pe ea si tragi si u cu ochiul de care.
Daca era si audi al meu de 2.3 turbo treaba era oabla shi tomnita,dar de 2.6 inafara de un compresor mecanic la care am gasit numai un filmuletz scurt eu nu am gasit nici o info
Trage cu ochiul la niste poze cu capota deschisa la una de raliu si vezi cam ce nu seamana pe acolo...
Cu respect