Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 07-08-07, 20:40   #1
ihuzu

Stock
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 7
Default motorul sta turat la relanti

imi sta motoril turat la 1500 de ture in loc de 1000 cat e normal
nu stiu ce sa ii fac
se pricepe careva????????/
ihuzu is offline   Reply With Quote
Old 07-08-07, 21:06   #2
jaku

Stage 5
 
jaku's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,347
Member of:
[Nissan]
Default Re: motorul sta turat la relanti

Quote:
Originally Posted by ihuzu View Post
imi sta motoril turat la 1500 de ture in loc de 1000 cat e normal
nu stiu ce sa ii fac
se pricepe careva????????/
mai intai spune mai multe detalii(marca, diesel-benzinar, etc... ) , apoi om vedea ...
jaku is offline   Reply With Quote
Old 07-08-07, 21:29   #3
ihuzu

Stock
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 7
Default Re: motorul sta turat la relanti

opel astra f 92, benzina, injectie monopunct
ihuzu is offline   Reply With Quote
Old 07-08-07, 21:34   #4
jaku

Stage 5
 
jaku's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,347
Member of:
[Nissan]
Default Re: motorul sta turat la relanti

Daca dupa pornire motorul sta in 1500 r/m fara sa atingi pedala de acccel si nu scade deloc nici dupa ce s-a incalzit un pic atunci verifici, in primul rand:
1. traseul de admisie(furtunase ,coturi crapate sau iesite din locasul lor-atunci va trage ''aer fals'' ...);
2. senzorul de temperatura al lichidului de racire s-a defectat si nu mai transmite calculatorului ''info'' corecte;
3.cablul de acceleratie, de ce nu, poate nu revine la pozitia corecta...

Daca nici una din situatiile prezentate nu a avut loc, revenim cu sfaturi pt nivelul urmator de investigatie.Totusi nu am retinut daca probleme s-a manifestat in urma vreunei interventii ...

Last edited by jaku; 07-08-07 at 21:37.
jaku is offline   Reply With Quote
Old 07-08-07, 23:46   #5
Zein
Registered

Stage 5
 
Zein's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 612
Member of:
[OverSpeed Tuning Club]
Default Re: motorul sta turat la relanti

preferabil sa te uiti la cablu.. am patit-o si eu... l-am pus mai bine si aku nu e problema.. asta la un peugeot 406
Zein is offline   Reply With Quote
Old 09-08-07, 14:24   #6
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: motorul sta turat la relanti

sau , din delco ... eu am avut probleme asemanatoare din cauza delco-ului , diferenta fiind ca la mine era aprins si martorul in bord indicandu-mi probleme la delco
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 09-08-07, 18:17   #7
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: motorul sta turat la relanti

regulatorul de relanti
200SX is offline   Reply With Quote
Old 09-08-07, 19:08   #8
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: motorul sta turat la relanti

Asa este cum a spus 200SX.Si eu am avut aceeasi problema tot la un astra din 92 si tot monopunct si senzorul de relanti a fost de vina.Vezi ca sunt care ii spun potentiometrul(la reprezentanta mie asa mio spus)
salfkm is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -