Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 12-06-07, 22:46   #1
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default puterea nu este totul RACING CODE

Este foarte cunoscut faptul ca ACS Legal Racing cu sediul in Bucuresti nu a precupetit nici un efort in vederea dezvoltari sportului auto din Romania.
Sportul auto pentru amatori a cunoscut o larga dezvoltare in tara noastra in special dupa anul 1989, progresand odata cu cresterea nivelului social.
Totodata tuningul ca o componeta nelipsita in aceasta situatie s-a dezvoltat, permitand multor doritori sa apeleze la diverse servicii de acest gen.
Legal Racing probabil are cel mai insemnat rol in acest sens, fiind cel mai puternic motor si catalizator al acestei dezvoltari care desigur a deschis multe oportunitati.
Cand spunem oportunitati ne referim la magazine de piese si accesorii pentru tuning, firme de chiptuning, produse cosmetice auto ...
Nu cautam si nici nu ne asteptam la recunostinta din partea unor oportunisti, dar cei care cred ca pot face ceva pentru dezvoltarea viitoare a sportului auto, sunt rugati sa o faca.
Le multumim anticipat!
In aceasta jungla care putem spune ca s-a creeat in jurul acestui subiect e bine sa fim atenti la calitate si sa nu ne lasam pacaliti, de reclama, preturi sau cine mai stie ce alte metode.
Cautati ofertele, testati , analizati, faceti comparatii si nu luati de bun tot ce vi se spune, sunt firme mari foarte mari cu mare renume care gresesc, mint, pentru ei e o afacere care trebuie sa produca si de multe ori clientii nu sunt vazuti la adevarata lor valoare, fiind tratati cu multa distanta, raceala si indiferenta.
Legal Racing este in masura sa recomande tuturor tunerul lor de casa: RACING CODE care pana in prezent a demonstrat ca stie sa tuneze masini la cel mai inalt nivel.
RACING CODE ofera solutii de resoftare pentru auto americane, Subaru, Mitsubishi, solutii complete de tuning, fiind si importator al multor marci de prestigiu japoneze si nu numai.
Ofera kituri de turbo pentru modelele pe benzina din gama VW.
Standartdul de calitate al RACING CODE nu a permis pana in prezent solutii de resoftare auto pentru aproape toate marcile de automobile.
RACING CODE doreste ca in cateva saptamani, sa va poata oferi posibilitatea de resoftare auto la standardele agreeate si dorite pentru o gama mult mai larga de automobile, la un nivel calitativ imposibil de egalat de multi tunerii de pe piata europeana.
RACING CODE abordeaza tuningul cu o alta mentalitate si asta s-a vazut prin rezultate, in primul rand nu este o afacere gandita sub forma rece a unui centru de profit, unde actorii, farsorii si firfizonii actioneaza conform proprilor interese materiale. Este clar ca nu se doreste sa se munceasca graturit sau in pierdere, asta ar fi o lipsa de performanta si nu ne caracterizeaza.
Noi urmarim calitatea si dorim sa multumim clientul prin calitatea servicilor noastre, calitatea produsului care depinde direct proportional cu materialul oferit prelucrarii.
Incercam sa facem diferenta dintre o masina care merge bine, una care s-a tunat clasic iar daca ai noroc simti ca trage, poate consuma un pic mai putin si o masina care te uimeste, nu intelegi de unde, cum s-a putut obtine asa ceva.
Retineti cuvantul EXCELENTA!
Ca sa nu fim considerati unii care arunca vorbe in vant, pentru ca de spus oricine o poate face si daca aveti potentialul necesar va asteptam pe strada, pe pista sau pe stand in prezenta sondelor si aparatelor de masura necesare.

Titlul subforumului este o mentalitate gresita.
Nu e important cum faci rost de cai putere ci cum faci ca masinuta sa mearga mai bine sa utilizeze mai multa putere sa puna jos cat mai mult si mai eficient fara sa se distruga prematur.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-06-07, 22:47   #2
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

Doriti performanta adevarata atunci va rugam sa ne contactati.
marketing@racingcode.ro
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-07-07, 17:50   #3
Bizdos

Stage 2
 
Bizdos's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 55
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

Salutare,

Ar fi excelent sa ne spui de ce solutiile voastre sunt mai bune decat ale competitorilor vostri, si de asemenea care este marja de preturi pe care le practicati.

Ai putea lua ca referinta, masina mea la care doresc sa fac o resoftare a chipului in prima faza.Care ar fi conditiile, resursele de timp si de bani?

Multumesc
__________________
volvo s60 t5 250 cp
Bizdos is offline   Reply With Quote
Old 15-07-07, 20:29   #4
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

Multumesc de intrebare!
Sigur ca sunt mai bune si am sa-ti explic pe scurt de ce sunt convins de asta.
putere 191 kW / 250 hp la 5500 rpm 228 kW / 310 hp la 5500 rpm cuplu 340 Nm la 2100 rpm 450 Nm la 3000 rpm viteza maxima 250 km/h 265 km/h
Datele seci le ai mai sus.

Se acorda cea mai mare atentie calitatii iar detectarea si prevenirea erorilor sunt obiectivele principale ale companiei.

Garantia se poate acorda asupre motorului si trenului de rulare cu conditia ca masina sa fie sub 60 000km si sub 3 ani vechime.
limita de garantie este 100 000km.

Este un soft atent studiat testat si cu certificat TUV.
Vorbind despre concurenta am sa-ti explic ca nu ne intereseaza si nu ne place sa ne pierdem timpul cu prostiile altora si nici repere exterioare nu putem lua.
Dar vreau sa-ti spun ca sunt multi in piata care au pretentia cavand softuri bune, insa ei nici macar nu au habar ce fac, ce modifica ... iar daca prin absurd ar sti cu ce masoara ei cu scule de service... sa fim seriosi aceste operatii includ multa stiinta si tehnologie.

Pretul este pe masura calitatii si din pacate ce nu inteleg multi este faptul ca ei nu negocieaza pretul ci calitatea pe propia piele.
Pt masina in cauza pretul softului este de 950euro.
Atentie si la cei care spun ca vand aceleasi softuri dar cu alt pret.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-10-07, 10:52   #5
B85YCS

Stage 2
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 47
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

1.8 16v, cat costa ?
B85YCS is offline   Reply With Quote
Old 07-10-07, 17:14   #6
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

In principiu 300 euro.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-10-07, 18:12   #7
vlad_cielo

Stage 3
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 117
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

Buna ziua
Am citit mai sus ca oferiti kituri turbo pentru motoarele pe benzina din gama vag. Va referiti la upgrade-uri de turbo la motoarele turbo pe benzina ale VAG, sau si realizarea unui turbo pe un 1.6 8v aspirat?
Multumesc pentru raspuns.
vlad_cielo is offline   Reply With Quote
Old 07-10-07, 18:26   #8
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

orice vrei putem face, ceva ce e kit sau putem dezvolta propiul proiect
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-10-07, 21:19   #9
vlad_cielo

Stage 3
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 117
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

Deci pe scurt: am o vw bora 1.6 8v 102 cai stock. Stiu ca o baza cam proasta, dar va intreb:ce as putea sa fac sa ii cresc perfomantele?
Multumesc
vlad_cielo is offline   Reply With Quote
Old 08-10-07, 00:20   #10
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

Sincer cel mai ieftin schimbi motorul.
Depinde de buget.
Se pot face multe darcred ca o resoftare e ceva optim si costul e ok, mai mult e de munca rau si bani investiti.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-10-07, 08:36   #11
serban_pc

Stage 5
 
serban_pc's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,446
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

pentru un 2000cmc 8V de la opel vectra a , tip motor 20SEH de 129CP ce se poate face si cat costa ?
serban_pc is offline   Reply With Quote
Old 09-10-07, 09:38   #12
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

da dar nu ne place sa umblam la cele care se desface chipul sa sudam pe calculatoare , sa dam chipul jos.
pretul este pe la 300 si masina o sa aiba alta dinamica
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-10-07, 11:22   #13
ZanDer

Stage 5
 
ZanDer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,913
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

Sa vedem daca ma puteti ajuta pe mine, resoftare pentru un MG ZR 160.
Multumesc anticipat !
ZanDer is offline   Reply With Quote
Old 09-10-07, 20:47   #14
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

Quote:
Originally Posted by ZanDer View Post
Sa vedem daca ma puteti ajuta pe mine, resoftare pentru un MG ZR 160.
Multumesc anticipat !
Habar nu am dar e probabil sa da.
ce calculator are?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-10-07, 01:47   #15
NOScox

Stage 5
 
NOScox's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 340
Default Re: puterea nu este totul RACING CODE

am o vectra b 2001 1.6 16v 102 cp...si asi vrea cam 140-150 cp, dar litrajul tot de 1.6 asi vrea sa fie, sa ii spun cutie in 6 trepte+quick shift, daca e posibil!

ai spus(mai sus) ca mai ieftin e sa schimbi mot! ce mi-ai recomanda si la cam cat m-ar duce ? montajul mot + manopera...?

multumesc anticipat si astept rasp tau !
NOScox is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -