Este foarte cunoscut faptul ca ACS Legal Racing cu sediul in Bucuresti nu a precupetit nici un efort in vederea dezvoltari sportului auto din Romania.
Sportul auto pentru amatori a cunoscut o larga dezvoltare in tara noastra in special dupa anul 1989, progresand odata cu cresterea nivelului social.
Totodata tuningul ca o componeta nelipsita in aceasta situatie s-a dezvoltat, permitand multor doritori sa apeleze la diverse servicii de acest gen.
Legal Racing probabil are cel mai insemnat rol in acest sens, fiind cel mai puternic motor si catalizator al acestei dezvoltari care desigur a deschis multe oportunitati.
Cand spunem oportunitati ne referim la magazine de piese si accesorii pentru tuning, firme de chiptuning, produse cosmetice auto ...
Nu cautam si nici nu ne asteptam la recunostinta din partea unor oportunisti, dar cei care cred ca pot face ceva pentru dezvoltarea viitoare a sportului auto, sunt rugati sa o faca.
Le multumim anticipat!
In aceasta jungla care putem spune ca s-a creeat in jurul acestui subiect e bine sa fim atenti la calitate si sa nu ne lasam pacaliti, de reclama, preturi sau cine mai stie ce alte metode.
Cautati ofertele, testati , analizati, faceti comparatii si nu luati de bun tot ce vi se spune, sunt firme mari foarte mari cu mare renume care gresesc, mint, pentru ei e o afacere care trebuie sa produca si de multe ori clientii nu sunt vazuti la adevarata lor valoare, fiind tratati cu multa distanta, raceala si indiferenta.
Legal Racing este in masura sa recomande tuturor tunerul lor de casa: RACING CODE care pana in prezent a demonstrat ca stie sa tuneze masini la cel mai inalt nivel.
RACING CODE ofera solutii de resoftare pentru auto americane, Subaru, Mitsubishi, solutii complete de tuning, fiind si importator al multor marci de prestigiu japoneze si nu numai.
Ofera kituri de turbo pentru modelele pe benzina din gama VW.
Standartdul de calitate al RACING CODE nu a permis pana in prezent solutii de resoftare auto pentru aproape toate marcile de automobile.
RACING CODE doreste ca in cateva saptamani, sa va poata oferi posibilitatea de resoftare auto la standardele agreeate si dorite pentru o gama mult mai larga de automobile, la un nivel calitativ imposibil de egalat de multi tunerii de pe piata europeana.
RACING CODE abordeaza tuningul cu o alta mentalitate si asta s-a vazut prin rezultate, in primul rand nu este o afacere gandita sub forma rece a unui centru de profit, unde actorii, farsorii si firfizonii actioneaza conform proprilor interese materiale. Este clar ca nu se doreste sa se munceasca graturit sau in pierdere, asta ar fi o lipsa de performanta si nu ne caracterizeaza.
Noi urmarim calitatea si dorim sa multumim clientul prin calitatea servicilor noastre, calitatea produsului care depinde direct proportional cu materialul oferit prelucrarii.
Incercam sa facem diferenta dintre o masina care merge bine, una care s-a tunat clasic iar daca ai noroc simti ca trage, poate consuma un pic mai putin si o masina care te uimeste, nu intelegi de unde, cum s-a putut obtine asa ceva.
Retineti cuvantul EXCELENTA!
Ca sa nu fim considerati unii care arunca vorbe in vant, pentru ca de spus oricine o poate face si daca aveti potentialul necesar va asteptam pe strada, pe pista sau pe stand in prezenta sondelor si aparatelor de masura necesare.
Titlul subforumului este o mentalitate gresita.
Nu e important cum faci rost de cai putere ci cum faci ca masinuta sa mearga mai bine sa utilizeze mai multa putere sa puna jos cat mai mult si mai eficient fara sa se distruga prematur.