Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 07-06-07, 21:02   #1
andreiuuu

Stage 3
 
andreiuuu's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 110
Question Plecarea dupa loc pt liniute

Am un megane 1.9dci 107 cp 220nm max.output HP/KW at 4000 min-1 105
max.torque Nm at 1500 min-1 200. . . vreau sa stiu la ce turatie o tin inainte sa dau drumu la ambreaj sa plec dupa loc si la ce turatie schimb vitezele. Si mai am o intrebare la filtru de aer sport ce este mai important sa intre aer rece dar putin sau sa intre aer caldutz si sa intre mai mult aer
__________________
andreiuuu is offline   Reply With Quote
Old 07-06-07, 22:06   #2
sebaaa

Stage 5
 
sebaaa's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Plecarea dupa loc pt liniute

Quote:
Originally Posted by andreiuuu View Post
Am un megane 1.9dci 107 cp 220nm max.output HP/KW at 4000 min-1 105
max.torque Nm at 1500 min-1 200. . . vreau sa stiu la ce turatie o tin inainte sa dau drumu la ambreaj sa plec dupa loc si la ce turatie schimb vitezele. Si mai am o intrebare la filtru de aer sport ce este mai important sa intre aer rece dar putin sau sa intre aer caldutz si sa intre mai mult aer
la filtru .. mult si rece
cat despre celalalta intrebare..nu imi permit sa iti dau sfaturi ...las liniutarii experimentati sa iti spuna mai in detaliu..
sebaaa is offline   Reply With Quote
Old 07-06-07, 22:10   #3
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Plecarea dupa loc pt liniute

Quote:
Originally Posted by andreiuuu View Post
Am un megane 1.9dci 107 cp 220nm max.output HP/KW at 4000 min-1 105
max.torque Nm at 1500 min-1 200. . . vreau sa stiu la ce turatie o tin inainte sa dau drumu la ambreaj sa plec dupa loc si la ce turatie schimb vitezele. Si mai am o intrebare la filtru de aer sport ce este mai important sa intre aer rece dar putin sau sa intre aer caldutz si sa intre mai mult aer
prin post-ul tau ti-ai raspuns deja la intrebare next please
dolb is offline   Reply With Quote
Old 07-06-07, 22:31   #4
SUPAPA_Jr

Stage 5
 
SUPAPA_Jr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Plecarea dupa loc pt liniute

pai poate baiatul nu cunoaste ...aer mult si rece...cum s-a mai zis...un kit de admisie si evacuare fara restrictii mai schimba putin mersul.
SUPAPA_Jr is offline   Reply With Quote
Old 07-06-07, 22:41   #5
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: Plecarea dupa loc pt liniute

Quote:
Originally Posted by SUPAPA_Jr View Post
pai poate baiatul nu cunoaste ...aer mult si rece...cum s-a mai zis...un kit de admisie si evacuare fara restrictii mai schimba putin mersul.
Doar admisia si evacuarea nu au nici un efect sesizabil la diesel.Admisia cat-back e degeaba..iti da putin mai mult zgomot si mai mult fum..atat....admisia nu se simpte...mai bine faci un chiptuning...te costa mai putin si cresterile sunt mai mari.Daca vrei putere schimbi turbina, downpipe, cip si o sa ai peste 170 cp lejer.In legatura cu plecarea dupa loc tre sa te inveti sa tii motorul din ambreiaj si acceleratie in zona de cuplu dar rotile sa fie la limita aderentei....e un echilibru pe care doar experimentand il obtii....de schimbat primele 2 trepte pe la 4500 si apoi nu are rost sa depasesti 4000 ture.
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 07-06-07, 22:58   #6
Lao

Stage 5
 
Lao's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,205
Member of:
[Extreme Racing]
Default Re: Plecarea dupa loc pt liniute

S-au spus multe mai sus şi vin şi eu cu o completare offtopic: de cānd se spune "după loc" in loc de "de pe loc". Ţie nu-ţi sună deloc aiurea?!
Lao is offline   Reply With Quote
Old 08-06-07, 02:22   #7
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Plecarea dupa loc pt liniute

Plecarea de pe loc se face asa incat it mana pe frana de mana (trasa), lasi sus ambreajul un pic, incat simt ca frana tine inapoi masina. Turatia tii la ~2500 fiindca cand lasi ambreajul sa nu scade sub 2000, schimbi viteze 4200-4500 si gata. Evident cu minim spin si cu motorul cald...

Cu filtul, cat mau mult aer rece, cat mai rece fiindca are mai multo oxigen = poti aprinde mai mult amestec = cai in plus
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 08-06-07, 14:29   #8
mae

Stage 5
 
mae's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 441
Default Re: Plecarea dupa loc pt liniute

tinand ca are turbina nu prea il ajuta asa sitemul de admisie. mai bine maresti turbina. clar. e adevarata ca daca trage mai usor aer turbina ii creste randamentul si atunci creste si un pic presiunea de admisie creata de comresorul turbinei. mai bine maga in evacuare bani ca in motor intra mult si nu are pe unde a iasa .
mae is offline   Reply With Quote
Old 10-06-07, 17:10   #9
andreiuuu

Stage 3
 
andreiuuu's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 110
Default Re: Plecarea dupa loc pt liniute

Quote:
Originally Posted by SUPAPA_Jr View Post
pai poate baiatul nu cunoaste ...aer mult si rece...cum s-a mai zis...un kit de admisie si evacuare fara restrictii mai schimba putin mersul.
Mai baieti ideea era ca la compartimentul meu motor ingust am 2 optiuni de pozitionare a filtrului de aer . Ori sa si traga aer cald si mult ori putin si recishor... 3 sa mut bateria 3 sa ma dau naiba cu pozitionare filtrului de aer voi ce parere aveti . M am gandit mai recent sa pui ala viper de la pipercross incarcasast si un tub sa traga aer de unde si tragea filtru original de la far d acolo da intra putin... am mai pus eu ceva sub el sa l fereasca de caldura da nu tragea destul aer... si ma gandeam ca ala incarcasat nu trage asa mult aer.. e o poveste intreaga sa mi spune ti daca vreiti sa ma ajutati ca la un topic nu ma baga nimeni in seama si n am chef sa scriu povesti degeaba.. va multumesc o s pun si niste folie de aluminiu peste "gunoiul " ala cum zicea unu stie el .. ca sa deflecte caldura chipurile oricum teva aia se incinge ca iea aer cald.. e greu ...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	02052007309.jpg
Views:	187
Size:	803.0 KB
ID:	284107   Click image for larger version

Name:	18052007333.jpg
Views:	133
Size:	746.8 KB
ID:	284108   Click image for larger version

Name:	28042007292.jpg
Views:	122
Size:	592.2 KB
ID:	284109  

Click image for larger version

Name:	DSC00703.JPG
Views:	163
Size:	299.6 KB
ID:	284110   Click image for larger version

Name:	18052007331.jpg
Views:	118
Size:	560.9 KB
ID:	284111   Click image for larger version

Name:	30042007302.jpg
Views:	139
Size:	586.8 KB
ID:	284112  

andreiuuu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -