Quote:
Originally Posted by SUPAPA_Jr
pai poate baiatul nu cunoaste ...aer mult si rece...cum s-a mai zis...un kit de admisie si evacuare fara restrictii mai schimba putin mersul.
|
Mai baieti ideea era ca la compartimentul meu motor ingust am 2 optiuni de pozitionare a filtrului de aer . Ori sa si traga aer cald si mult ori putin si recishor... 3 sa mut bateria 3 sa ma dau naiba cu pozitionare filtrului de aer voi ce parere aveti . M am gandit mai recent sa pui ala viper de la pipercross incarcasast si un tub sa traga aer de unde si tragea filtru original de la far d acolo da intra putin... am mai pus eu ceva sub el sa l fereasca de caldura da nu tragea destul aer... si ma gandeam ca ala incarcasat nu trage asa mult aer.. e o poveste intreaga sa mi spune ti daca vreiti sa ma ajutati ca la un topic nu ma baga nimeni in seama si n am chef sa scriu povesti degeaba.. va multumesc
o s pun si niste folie de aluminiu peste "gunoiul " ala cum zicea unu stie el .. ca sa deflecte caldura chipurile oricum teva aia se incinge ca iea aer cald.. e greu ...