Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
09-03-07, 15:26
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Sistem de admisie
Va rog numai cine are habar despre tema asta sa scrie aici.
Intrebarea este asa: Ce sa aleg langa o injevtie multipunct, clapete pentru fiecare piston, sau una comuna, va fi un motor turbo cu presiune mare.
mentin ca nu stiu de unde pot adapta clapete (poate de la motociclete, ceva peste 1000cc...) si injectorul+elecronica va fi de e30 318i sau is (eventual si clapetul central poate veni de acoolo sau de la modele mai mari 325i.
Merita sa chiniesc sau sa las balta?
|
|
|
10-03-07, 20:46
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: Sistem de admisie
No? carei problema? nu stie nimeni nimic?
Pana acuma ati venit cu multe idei, acuma nix?
|
|
|
10-03-07, 21:19
|
#3
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 114
|
Re: Sistem de admisie
stai ma, acum se gandesc baietii un pic.......
poate afla in ceva catalog de tuning unde vine clapeta de admisie???
|
|
|
10-03-07, 23:08
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: Sistem de admisie
Quote:
Originally Posted by PiStI
stai ma, acum se gandesc baietii un pic.......
poate afla in ceva catalog de tuning unde vine clapeta de admisie???
|
Macar ajuta, in ce numar e...
Poate le gasesc articolul...
|
|
|
11-03-07, 06:28
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 874
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Sistem de admisie
care este motorul de baza pe care vrei sa faci acest up-grade numit Turbo ..?
|
|
|
11-03-07, 15:55
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: Sistem de admisie
Quote:
Originally Posted by Alex-Rahova
care este motorul de baza pe care vrei sa faci acest up-grade numit Turbo ..?
|
Un reno alpine 1.6, dar este irrelevant motorul. Este o mica mare diferenta, fiind la motoare M este separat, la motorul turbo este una centrala in general.
Acuma am posibilitatea sa fac ambele, dar nu vreau sa lucrez de 2 ori...
Nici una nu e simpal, la cele cu clapete separate este greu sincronizarea, relantinul, la cel central problema este dupa, trebue sa calculezi galeria (este foarte greu!!!) dar la asta e mai usoare montarea turboilui...
|
|
|
11-03-07, 17:51
|
#7
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Re: Sistem de admisie
Clapetele de acceleratie individuale se folosesc in general la motoarele aspirate.Cele mai bune rezultate se obtin cand lasi palniile in aer,fara carcasa sau filtru,pe motoare cu turatii mari,raport de compresie mare si axe cu came agresive.Tu probabil ca n-o sa ai nici una din astea.De asemenea,o sa unesti la un moment dat corpurile de acceleratie inainte de intercooler,deci ar cam disparea sensul lor.Pe motoarele aspirate,se obtine un efect asemanator cu supra-alimentarea,pe care tu o ai deja.
Foloseste un singur corp de acceleratie,o sa economisesti bani si munca degeaba.Mai ales daca iti faci propria galerie de admisie.
|
|
|
11-03-07, 21:00
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: Sistem de admisie
Exact la asta am gandit si eu, ca nu prea are sens sa ma chinuesc cu clapete individuale, mai bine cumpar una pentru BMW 1.8IS mai mare decat orig. si din start obtin mia mult aer si nu costa prea mult ~100euro+debitometri mere de 2.5i si m-am scos...
Inca nu stiu ce forma sa aiba galesia...sunt 2 variante fiindca nu pot pastra originalul. Una ar fi sa pun pe mijloc clapatul, iar cealalta ce fac japonezi, la o parte (poate ultimul e mai bin ca va trebui mai putina teava de lagatura de la intercooler pana la admisie...fiind loc am destul, la asta ma mai gandesc.
Dar o alta intrebare, eu vreau fara baie de ulei sau cu una in care nu misca mult uleiul la accelerari sau curbe...in tema asta nu am gasit nimic nicaieri...
Daca stiti ceva e bine venit
|
|
|
12-03-07, 11:06
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
Re: Sistem de admisie
Quote:
Originally Posted by Eagleee
Exact la asta am gandit si eu, ca nu prea are sens sa ma chinuesc cu clapete individuale, mai bine cumpar una pentru BMW 1.8IS mai mare decat orig. si din start obtin mia mult aer si nu costa prea mult ~100euro+debitometri mere de 2.5i si m-am scos...
Inca nu stiu ce forma sa aiba galesia...sunt 2 variante fiindca nu pot pastra originalul. Una ar fi sa pun pe mijloc clapatul, iar cealalta ce fac japonezi, la o parte (poate ultimul e mai bin ca va trebui mai putina teava de lagatura de la intercooler pana la admisie...fiind loc am destul, la asta ma mai gandesc.
Dar o alta intrebare, eu vreau fara baie de ulei sau cu una in care nu misca mult uleiul la accelerari sau curbe...in tema asta nu am gasit nimic nicaieri...
Daca stiti ceva e bine venit
|
referitor la baia de ulei, poti confectiona un spargator de valuri, daca nu are deja, ideea e sa ai cat mai mult ulei nu cat mai putin
in rest Race are dreptate ca intotdeauna
|
|
|
12-03-07, 12:23
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: Sistem de admisie
Deci, sunt mai multe sopitii "simple" sau macar ieftine de realizat, una ar fi sa pun in baia de ulei spargator de valuri, ceealalte e sa pun ceva suv bilele sa nu poate sa bata uleiul=nu rezulta spuma daca bag mai mult ulei.
Asta sunt mai simple de realizat dar nu perfecte pentru un motor turbo (parerea mea)
Cu baia uscate este mai complicat, incat ai un rezervor de ulei in afara motorului, un compresor si poma de ulai tot asa (ori mechanic ori electric accionat) uleiul nu ramane in baie ci direct intra in rezervor, de acolo pompa o duce peste tot un motor, prin asta asiguri sa nu ramana fara ulei nici pentru fractiuni de secunda-->creste viata motorului semnificativ.
Numai ca nu stiu cum sa realizez...
|
|
|
12-03-07, 23:12
|
#11
|
Stage 2
Join Date: Nov 2006
Posts: 68
|
Re: Sistem de admisie
cred ca mai bine lasi baie de ulei asa eventual urmezi sfatul lui beck
Quote:
referitor la baia de ulei, poti confectiona un spargator de valuri, daca nu are deja, ideea e sa ai cat mai mult ulei nu cat mai putin
|
daca faci cu carter uscat.... o sa fie mult mai complicat ... sunt si putin solutii constructive din care sa te inspiri...
ce a zis race e f bine.... in rest bafta multa sa ne spui cu "mere"
__________________
Del Sol power
|
|
|
13-03-07, 00:05
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: Sistem de admisie
Quote:
Originally Posted by alexjackal
cred ca mai bine lasi baie de ulei asa eventual urmezi sfatul lui beck
daca faci cu carter uscat.... o sa fie mult mai complicat ... sunt si putin solutii constructive din care sa te inspiri...
ce a zis race e f bine.... in rest bafta multa sa ne spui cu "mere"
|
Cama la 2 variante am gandit eu (evident ca nici una nu va fi din fonta)
Prima este cu baie lata(incape mai mult ulei)
Al doilea e asa incat uleiul sa nu imprastie peste tot la accelerari sau viraje lungi (sa nu ramana fara ulei motorul)
La carter uscat...o fi ceea mai bune solutie...dar si cea mai costisitoare...
|
|
|
13-03-07, 21:38
|
#13
|
Stage 2
Join Date: Nov 2006
Posts: 68
|
Re: Sistem de admisie
f interesant ..... dar deja discutia ma cam depaseste las pe alti mai avizati bafta multa nu vreau sa comentez tampenii
|
|
|
14-03-07, 00:47
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: Sistem de admisie
Quote:
Originally Posted by alexjackal
f interesant ..... dar deja discutia ma cam depaseste las pe alti mai avizati bafta multa nu vreau sa comentez tampenii
|
Apreciez miscarea ta, numai ca nu vad pe cei care sunt pe masura sa scrie ceva la topic, ex ar fi Sebastian sau altii care au mai facut ori asa ceva ori studii de gen.
Dar astept in continuare sugestii la intrebarile mele.
|
|
|
14-03-07, 08:38
|
#15
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Sistem de admisie
Nu am inteles ceva de ce mai multe clapete pe piston si sa pui si o clapeta generala?
ori una generala ori claptea pe fiecare piston
poti cauta pe net "independent throtle body" ITB si o sa gasesti o groaza de info
uite aicea sa mori de ciuda
http://forums.nicoclub.com/zerothread/226207
|
|
|
|
|