Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 02-03-12, 08:42   #46
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Anulare catalizator

Quote:
Originally Posted by ValyMk4 View Post
Pot sa golesc bine catalizatorul in loc sa sudez teava ?

Mi-e mai usor asa ...
dacă e bun catalizatorul, nu-l strica, o să ai nevoie de el, mai bine faci două floanșe și pui teavă. e spre binele buzunarului tău.
p_vio46 is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 08:26   #47
alin_bmx
Renault Driver

Stage 5
 
alin_bmx's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 801
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Anulare catalizator

Sunt total de acord cu p_vio46,mai intai arunca un ochi in magazine si vezi cat e un catalizator apoi ai sa vezi ca-ti piere cheful de stricat,adopta metoda specificata mai sus(app a ta e euro 2?).
__________________
Un 19 din '97---> https://forum.4tuning.ro/110-masina-m...a/page-35.html
alin_bmx is offline   Reply With Quote
Old 08-03-12, 18:04   #48
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Anulare catalizator

Daca scoti catalizatorul, o sa-ti consume masina si mai mult, asta-i clar. Fara catalizator masina fuge mai tare, da nu cu mult.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 08:00   #49
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Anulare catalizator

De ce sa-i consume mai mult? Pe ce logica?
La euro 1-2, cu un singur catalizator si o singura sonda Lambda, pusa inaintea catalizatorului, e indiferent daca il scoti sau nu. Sonda tot aceleasi valori le citeste.
De acord cu colegii care au mai scris: nu strica catalizatorul tau, fa-i o teava cu flanse, sa-l poti pune la loc oricand, daca vrei. Sau un accelerator de gaze.
In cel mai rau caz, daca apar probleme, il poti pun la loc. In cel mai bun caz, o sa fii multumit, nu o sa-l mai vrei inapoi (la itp se rezolva cu o atentie) si il poti vinde.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 18:23   #50
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: Anulare catalizator

Motorul este de 1.3.Poti sa ii scoti toata evacuarea si tot 1.3 va fi.
De ce nu cumpara nimeni un 1.8 16v,un 2l 16v.Nu mai vorbim de turbo/compresor.
1.2 tobe"sport",scaune"scoica",evacuare magna-tehno-flow decated,filtru conic,cilindric,pentagonal-octogonal,jante 17 prin care se vad mici si rusinate discurile de frana si tamburii vopsiti "musai" sosii...
O dacie 1300 din 70 cinstita valoreaza material si optic cat 30.000 de punto de 1.2 cu toate filtrele din lume..
Iar o iau prin pepeni...
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 19:44   #51
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Anulare catalizator

Deviezi... fiecare cu ce-si permite. Nu toate lumea vrea motoare mari si sute de cp la un moment dat... prioritatile se schimba...
Ne falim cu ce avem si cu ele defilam...
Asa ar putea sa-ti spuna si tie un posesor de muscle car cu un v12 pe ea... ce faci cu amaratul ala de 2000 cmc? Motor mai mare... asigurare mai mare, impozit mai mare, costuri de intretinere mai mari...
Credeam ca sfaturile astea de "tuning" de genul asta au trecut...
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 21:28   #52
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: Anulare catalizator

Ai inteles gresit.Eu cand am achizitionat un 2.2 am stiut exact ce cumpar,ce putere are si ce posibilitati de tuning are.Chiar respect cetatenii care se plimba in oras cu vw lupo 3l.Dar detest cetatenii care vor "cai" din 1.2
Prioritatile clar se schimba.Nu ai bani sau ti se pare absurd sa "arzi"15l/100km iti cumperi motor mic.Daca te roade pasiunea nu trebuie sa iti vinzi casa sa"tii" un golf 1.8 gti.Daca pasiunea te roade si mai tare treci pragul de 2l.
"Nu toata lumea isi perite"??Dar de banii de sudat catalizatoare/filtre conice sau neconice platesti un 50 ron in plus la impozit/an,100 ron in plus la asigurare/an si 20ron in plus/suta de km si ai undeva la 150 de cai...sau mai mult..

Last edited by pasbogdan; 09-03-12 at 21:35.
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 10-03-12, 00:36   #53
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Anulare catalizator

Ai si tu dreptate, dar poate la momentul cumpararii aveau alte prioritati, masina era privita ca un simplu mijloc de transport, cat mai economic. Si in timp, au ajuns sa caute solutii pt "imbunatatirea" performantelor, ca sa nu zic tuning.
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 07-06-12, 00:02   #54
REPTYLE
4Tuning International Member


Stage 5
 
REPTYLE's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 366
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Anulare catalizator

la un 1.9 tdi 110 cai,euro 2 ce dezavantaje/avantaje as avea daca ii scot catalizatorul ?
REPTYLE is offline   Reply With Quote
Old 11-05-16, 13:55   #55
muhhammad

Stock
 
Join Date: Mar 2016
Posts: 8
Default Re: Anulare catalizator

eu am o Skoda fabia 1.4 16V 75hp de fabrica. Am anulat catalizatorul dinaintea intermediarei ( mai am unul pe galeria de evacuare jos ) si pot spune ca puterea a crescut.(nu mult dar a crescut ). Cat despre dezavantaje: nu sunt.(sunetul este acelasi)

Galerie evacuare stock + teava inloc de catalizator + intermediara stock + teava ( evacuare finala). Sunetul este placut.( sport )

Am avut si varianta cu Full Straight pipe iar masina nu mai tragea deoarece nu mai facea backpresure. De cand am pus intermediara la loc masina trage mai bine.

Urmeaza sa.i fac niste serpisori 4-2-1 sa vad cum se simte.
muhhammad is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -