Quote:
Originally Posted by tca1
poate ca putini stiu ca bugatti a avut primul motor cu 12 cil in linie chiar si inainte sa apara fordu' cu modelu T,asa ca multa stima si respect bugatti.
|
Tu se pare ca sti si mai putine...chiar nu va inteleg pe voi astia care postati informatii sa va dati intereseati dar nu stiti nici un c.c.t......
Tu la ce model te referi...la Type 1 ( facut in 1889 sub tutela Prinetti & Stucchi )......
Ala avea 4 motoare .....fiecare era un monocilindru......daca te ajuta matematica iti dai seama cati cilindri avea......si apropo primul sau L12 a fost prin anii 60...si primul monstru a fost Type 45 care alaturi de 47 aveau un motor de 16 cilindri dispusi in U.........asta prin 1929-30...primul 8 in linie prin 22.....
In 39 a aparut modelul 67 de 21.7 litri v16....si tot asa.........
Quote:
Ettere Bugatti a introdus in lume asta prima masina sport, adica prima masina de curse "road legal"..... de la el a pornit totul cu un motor de 1.6 a inceput istoria masinilor sport..... prima masina de a lui avea motor mare W12 si era o masina imensa cu performante nu prea mari comparativ in comparatie cu celelalte masini din vremea aceea(anii 1890-1900).. dupa care si-a dat seama ca nu ai devoie de un motor imens ci o caroserie mica de tot care e mult mai manevrabil, reactioneaza mai repede la miscarea brusca a volanului etc. si al doilea model a lui Bugatti era una mica de tot cu motor de 1.6... masina castiga orice concurs in vremea aceea timp de multi ani.. in anii 1950 a fost fabricat ultimul model de Bugatti, cu aceasta masina un sofer de curse numit Veyron a castigat Le Mansu`, iar in 1998 VW a cumparat uzina veche de Bugatti si a promis ca va fabrica cea mai tare masina de sport care va avea peste 1000CP... Ca sa arate cat de buni sunt inginerii lui si tehnologia actuala nu a conceput un motor total nou ci a combinat doua motoare de V8 rezultand unul de W16 avand 1001 CP. VW pe fiecare Bugatti numit Veyron dupa soferul castigator are o pierdera de 2 milioane de euro desi masina costa 1 milion de euro fara taxe, nu a facut-o pentru business ci pentru a arate ce poate VW. Cred ca Bugatti Veyron momentan este cea mai tare masina sport depasind cu mult performantele celei mai tari masini de formula 1! 1Bugatti=1,3masina de formula 1
|
Bai
ETTORE Bugatti nu a avut la inceputuri un W12...asta e pur cretinism...Tu crezi ca 4 motoare dispuse doua cate doua pe fiecare parte a axului spate dau W12........??
Faza cu masini mici si manevrabile in perioada respectiva nu a fost lansata de el...doar a preluat ideea.....si oricum au fost spulberati o mare bugata de timp de uriasele Bentley-uri...model pe care dupa cum spune istoria l-a urmat si el in cele din urma.......cat despre Volkswagen Veyron........daca tu zici ca e superioara unei masini de F1 demonstrezi cate sti tu despre masini....
Pai masina asta care va cauzeaza erectie cum auziti de ea.....(ca orice lopatar stie ce este si ce face un "Bugati Vairon" ) este egala daca nu chiar inferioara pe circuit unui bolid de 80000$ (Nissan R35 GT-R)....ca are niste calitati incredibile si foarte greu de egalat sau depasit recunosc....nici o alta masina in lume la ora actuala nu face ce face ea la un anumit capitol (acceleratie orbitoare si top-speed ametitor intr-un confort si lux deplin.....ruleaza cu 400 precum o face dacia la 100.....) dar sa spui ineptii atat de mari doar sa pari tu interesant....ma face sa citesc doar stirile pentru ca se posteaza o sumedenie de ineptii la adresa lor....
Cat depre masina ...chiar crane spune ca este schita unui stundent....asa ca de unde pana unde la comentarii la adresa celor de la VW in ce consta un nou sedan Bugatti....Oricum...e un model nereusit ce a facut baiatu asta ......
Iar in ce consta VW......pot sa faca oricand un sedan cu Sigla Bugatii......trebuie sa scoata bani si cu brand-ul asta....pt ca orisicum Firma Bugatti in 63 a "murit"