Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 13-02-10, 19:53   #16
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Audi are transmiii dual clutch pe multe modele, doar ca nu pe R8 / Gallardo. De asemenea, concernul din care fac parte (VAG) au cam fost primii cu cutia asta acum ani buni, DSG, Veyron are tot dual clutch, de abia apoi au aparut altii cu PDK si alte variabile deci ceea ce spui tu ("astia nu au auzit de dual clutch?") nu e plauzibil, nu crezi ?
In primul rand aia era o intrebare retorica Evident ca au auzit, ca doar ei au fost printre primii care au introdus acest tip de transmisie la masinile de serie.
Cu atat mai mult mi se pare incredibil faptul ca n-au reusit sa implementeze acest tip de transmisie si la modelele de varf, mai ales in conditiile in care marci rivale precum Ferrari/Mercedes/Porsche au facut-o (chit ca tehnologia nu le apartine, toate aceste marci apeland la firme specializate precum Getrag/ZF in acest sens).
Apoi scuza lor cum ca dezvoltarea unei transmisii speciale pentru R8 si Gallardo nu e viabila dpdv financiar mi se pare de-a dreptul penibila. Adica pentru mortii de foame de la Nissan a fost viabil sa creeze o astfel de transmisie special pentru GT-R, un model care costa de 2 ori mai putin decat un Gallardo sau R8 V10, iar pentru maharii de la Audi nu a fost viabil sa investeasca intr-o transmisie similara pentru modelele exclusiviste ? Pai macar ca sa nu se faca de ras, si tot ar fi fost viabil ! (eventual, puteau sa apeleze si ei la ZF/Getrag, cum au facut si ceilalti, nu era obligatoriu sa dezvolte ei singuri transmisia!)

Uitati-va aici ce injosire isi ia noul R8 V10 cu motor super-meserias de 525 de cai si caroserie super-usoara din aluminiu in fata unei masini care cantareste aproape 2 tone, si care are cu vreo 50 de cai mai putin ! Si asta doar pentru ca baietii de la Audi s-au culcat pe o ureche si au neglijat unul din cele mai importante aspecte ce tin de o masina sport: transmisia.

https://www.youtube.com/watch?v=tNiqs...eature=related


Quote:
La o eventuala intrebare de genu "Dar de ce nu pun pe R8?" raspunsul ar putea fi "Daca"/"De aia"/"De maner"/etc.
Sau "de fraieri", " de prosti ce sunt", "de looseri", etc. Cred ca oricine va viziona filmuletul de mai sus va fi de acord cu mine

Last edited by C63 AMG; 13-02-10 at 20:17.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 13-02-10, 20:27   #17
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

Sunt multe masini care sunt mai lente ca GTR, indiferent de transmisie, cazul asta cu R8 nu e nimic special, la fel cum nu e nimic special nici in film ("there is no double clutch but still is rather fast", asa zice filmul tau). Oricum, sunt 101% convins ca pe proprietarii de R8 ii doare fix in bascheti de faptul ca un GTR e ceva mai rapid pe pista, noi suntem in viata reala aici nu pe pista, probabil de aia au optat pentru R8, design, interior, etc. Cu siguranta puteau sa isi cumpere GT-R, avand in vedere pretul unui R8 (mai ales V10) dar nu au vrut. In schimb, cu banii de GTR nu iti cumperi R8, posibil nici V8, asa ca nu e exclus sa fie posesori de GTR care viseaza la R8 .

Raspunsul de la Audi e cat se poate de real si normal, probabil nu iti place, ne-am obisnuit sa fim mintiti non stop si cand vine un raspuns sincer, nu e bine. Vanzarile de R8 sau alte masini de top de la alti producatori reprezinta un procent infim, foarte probabil si cu 0 in fata, deci raspunsul ala e cat se poate de corect. Ah, bani cu siguranta ar avea, dar de ce sa o faca ? Sa se bucure X si Y pe 4tuning ca bate GT-R-ul pe pista ? Ce folos ? Demonstratie de tehnologie au facut cu Veyron asa ca o transmisie DSG pe R8 nu ar fi ajutat nici la capitolul asta.

Apropo, GT-R are ~ 1750 KG, nu 2 tone, e o diferenta, nu crezi ?

PS - cand o firma isi gestioneza bine bugetul pe care il are, indiferenta ca e monstruos, nu cred ca sunt "fraieri", "looseri" (de fapt e un singur o), etc .
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 13-02-10 at 20:30.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 13-02-10, 21:38   #18
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Sunt multe masini care sunt mai lente ca GTR, indiferent de transmisie, cazul asta cu R8 nu e nimic special, la fel cum nu e nimic special nici in film ("there is no double clutch but still is rather fast", asa zice filmul tau). Oricum, sunt 101% convins ca pe proprietarii de R8 ii doare fix in bascheti de faptul ca un GTR e ceva mai rapid pe pista, noi suntem in viata reala aici nu pe pista, probabil de aia au optat pentru R8, design, interior, etc.
Ce pista ? Eu n-am vazut nici o pista acolo, da' ma rog...ideea era ca, in ciuda greutatii mai mari si a puterii reduse, GTR-ul e mai rapid in linie dreapta decat R8-ul. Iar acest lucru nu se poate datora decat transmisiei.

Si degeaba spui tu ca pe proprietari nu-i intereseaza acest aspect, eu cred ca ii intereseaza foarte tare ca o masina construita de o firma clar inferioara ca imagine si ca posibilitati tehnice/financiare, cu un raport putere/greutate net inferior, e mai rapida in linie dreapta (si nu numai). Nu stiu cum te-ai simti tu, dar eu unul m-as simti super aiurea sa stiu ca am platit 150000 de euro pe o masina "super-sport" (asta insemnand doua locuri, motor central, peste 500 de cai) care de fapt e mai lenta decat una sport de 75000 (4 locuri, motor in fata, sub 500 de cai). Una mai pui ca este extrem de incomfortabila in oras, cand o pui pe auto, in sensul ca te zgaltaie de nu stii ce-i cu tine. Deci chiar si numai din acest motiv, al confortului, cei de la audi erau obligati sa schimbe porcaria aia de R-tronic.

Quote:
Vanzarile de R8 sau alte masini de top de la alti producatori reprezinta un procent infim, foarte probabil si cu 0 in fata, deci raspunsul ala e cat se poate de corect. Ah, bani cu siguranta ar avea, dar de ce sa o faca ? Sa se bucure X si Y pe 4tuning ca bate GT-R-ul pe pista ? Ce folos ? Demonstratie de tehnologie au facut cu Veyron asa ca o transmisie DSG pe R8 nu ar fi ajutat nici la capitolul asta.
Pai dupa logica asta ma intreb, de ce sa mai construiasca Audi masinile alea in the first place ?? Ca doar "demonstratie de tehnologie au facut cu Veyron" (de fapt Bugatti apartine de VW, nu de Audi; dar ce mai conteaza), si si-asa masinile respective nu aduc cine stie ce profit, nu ? Evident, cred ca ti-ai dat si tu seama, pentru IMAGINE. Dar ce imagine poti sa ai cand te bate Nissan la propriul tau joc, si asta doar pentru ca ti-a fost lene sa investesti intr-o transmisie pe masura ? Raspuns: una sifonata, extrem de sifonata. De aia oricat mi-ar place mie R8-ul, respectiv LP560, nu mi-as lua niciodata asa ceva (presupupand ca banii n-ar fi o problema). M-as orienta in schimb catre 911 turbo PDK, respectiv Ferrari Italia, care nu se fac de ras in fata unui Nissan. Nici macar noul lp570 nu ma atrage, pentru ca stiu ca are aceeasi transmisie invechita/depasita, si ca ferrari e oricum mai rapid, mai ieftin, si mult mai confortabil totodata.

Last edited by C63 AMG; 13-02-10 at 21:57.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 13-02-10, 22:00   #19
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

1) Veyron a fost dezvoltat de tot concernul nu doar de VW
2) Nu e nicio imagine "extrem de sifonata", poate doar la tine.
3) Un R8 V10 este ~ la fel de performant ca un 911 Turbo fara PDK. Nu cred ca transmisia PDK face din 911 Turbo o masina MULT mai rapida incat sa faca diferenta de "la a te face de ras" si la "a nu te face de ras".
4) Repet, sunt o gramada de masini mai scumpe dar mai lente ca GT-R, pe pista si sau in linie dreapta. Asta inseamna ca toti sunt "loseri", extrem de sifonati, sux, etc, nu ? Daca celor care si-au luat R8 le pasa de secunda aia pe circuit fata de GT-R de ce crezi ca nu si-au luat GT-R ? Ieseau mult mai ieftin oricum dar dupa cum am spus, nu toti sunt obsedati de ce timp scoate cine stie ce pilot pe pista sau de curse la semafor, in special ca performantele pe circuit care le vezi tu la piloti sunt 99% imposibil de egalat de soferii obisnuiti/normali care detin masinile astea. Dar ce conteaza, te lauzi ca pe fastestlaps.com e mai rapida masina ta .
5) Ferrari Italia este normal sa fie mai rapida ca R8/Gallardo, doar este aparuta mult mai recent, este evolutia fireasca a lucrurilor.
6) Dupa logica ta, Porsche, Ferrari, etc, sunt incredibil de extrem de senzational de sifonati, doar anumite masini ale lor (MULT MAI SCUMPE) sunt mai lente ca GT-R pe circuit iar alea care sunt ~ la fel de performante sau ceva mai performante costa de cateva ori mai mult.
7) Sincer sa fiu, daca as fi pus in postura sa aleg intre un R8 V10 sau Gallardo LP560/570 si Nissan GT-R, as alege fara sa ma gandesc Audi/Lamborghini si nu este exclus ca tu sa faci aceeasi alegere.
8* Cu tot cu imaginea aia sifonata, R8 a avut destul success, cred ca asta au vrut cei de la Audi.

-De faptul ca pe circuit as fi ceva mai lent mi se rupe din simplul fapt ca nu o sa fiu vreodata acolo iar daca o sa fiu, soferii normali nu pot exploata o astfel de masina la potentialul maxim, astfel incat diferenta aia de 0.x sau x secunde este irelevanta. Chestia asta este valabila pentru multi altii.
-De faptul ca pe linie dreapta as fi putin mai lent iar mi se rupe din simplul fapt ca daca vreau masina rapida in linie dreapta imi cumpar un cotet sh la cateva mii de euro, mai bag cateva zeci de mii de euro si fac o mini racheta mai rapida ca orice masina de serie si ies mult mai ieftin.
Pentru orice altceva m-as multumi cu R8 .

Numai bine ! :*

Last edited by _anaconda_; 13-02-10 at 22:08.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 13-02-10, 22:12   #20
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
1) Veyron a fost dezvoltat de tot concernul nu doar de VW
2) Nu e nicio imagine "extrem de sifonata", poate doar la tine.
3) Un R8 V10 este ~ la fel de performant ca un 911 Turbo fara PDK. Nu cred ca transmisia PDK face din 911 Turbo o masina MULT mai rapida incat sa faca diferenta de "la a te face de ras" si la "a nu te face de ras".
4) Repet, sunt o gramada de masini mai scumpe dar mai lente ca GT-R, pe pista si sau in linie dreapta. Asta inseamna ca toti sunt "loseri", extrem de sifonati, sux, etc, nu ? Daca celor care si-au luat R8 le pasa de secunda aia pe circuit fata de GT-R de ce crezi ca nu si-au luat GT-R ? Ieseau mult mai ieftin oricum dar dupa cum am spus, nu toti sunt obsedati de ce timp scoate cine stie ce pilot pe pista sau de curse la semafor, in special ca performantele pe circuit care le vezi tu la piloti sunt 99% imposibil de egalat de soferii obisnuiti/normali care detin masinile astea. Dar ce conteaza, te lauzi ca pe fastestlaps.com e mai rapida masina ta .
5) Ferrari Italia este normal sa fie mai rapida ca R8/Gallardo, doar este aparuta mult mai recent, este evolutia fireasca a lucrurilor.
6) Dupa logica ta, Porsche, Ferrari, etc, sunt incredibil de extrem de senzational de sifonati, doar anumite masini ale lor (MULT MAI SCUMPE) sunt mai lente ca GT-R pe circuit iar alea care sunt ~ la fel de performante sau ceva mai performante costa de cateva ori mai mult.
7) Sincer sa fiu, daca as fi pus in postura sa aleg intre un R8 V10 sau Gallardo LP560/570 si Nissan GT-R, as alege fara sa ma gandesc Audi/Lamborghini si nu este exclus ca tu sa faci aceeasi alegere.
8* Cu tot cu imaginea aia sifonata, R8 a avut destul success, cred ca asta au vrut cei de la Audi.

-De faptul ca pe circuit as fi ceva mai lent mi se rupe din simplul fapt ca nu o sa fiu vreodata acolo iar daca o sa fiu, soferii normali nu pot exploata o astfel de masina la potentialul maxim, astfel incat diferenta aia de 0.x sau x secunde este irelevanta. Chestia asta este valabila pentru multi altii.
-De faptul ca pe linie dreapta as fi putin mai lent iar mi se rupe din simplul fapt ca daca vreau masina rapida in linie dreapta imi cumpar un cotet sh la cateva mii de euro, mai bag cateva zeci de mii de euro si fac o mini racheta mai rapida ca orice masina de serie si ies mult mai ieftin.
Pentru orice altceva m-as multumi cu R8 .

Numai bine ! :*
scuza-ma acuma sincer daca ai avea 150000 de euro de ce ti-ai lua audi R8 V10?pentru ce?
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 13-02-10, 22:13   #21
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

Am zis daca as avea de ales intre R8 V10 si GT-R, nu am zis ca daca as avea 150-200k euro mi-as lua R8.

Iar R8 daca mi-as lua, presupunand asta, mi-as lua fiindca imi place cum arata, imi place interiorul, probabil se conduce bine (nu cred ca sunt masini de genu care se conduc prost) si nu m-ar deranja ca ar fi ceva mai lenta ca GT-R, dupa cum am spus .

In primul rand, daca as avea 200k euro nu i-as da pe toti pe o masina, iar daca as avea 200k euro de dat pe un supercar chiar nu stiu ce mi-as lua, oferta este variata, m-as gandi serios.

Last edited by _anaconda_; 13-02-10 at 22:19.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 13-02-10, 23:07   #22
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
1) Veyron a fost dezvoltat de tot concernul nu doar de VW
Poate dar ca imagine nu are nici o treaba cu Audi. Bugatti e legat ca imagine de VW, asa cum Lamborghini e legat ca imagine de Audi, si nu de VW.

Quote:
2) Nu e nicio imagine "extrem de sifonata", poate doar la tine.
Hehe, vrei sa facem un poll ?

Quote:
3) Un R8 V10 este ~ la fel de performant ca un 911 Turbo fara PDK. Nu cred ca transmisia PDK face din 911 Turbo o masina MULT mai rapida incat sa faca diferenta de "la a te face de ras" si la "a nu te face de ras".
Pai diferenta dintre PDK si no PDK e destul de mare- aproximativ 0.5 secunde pana la suta ! Cel mai probabil echipat cu transmisia manuala 911 turbo nu e cu mult mai rapid decat un Gt-R, si pe cale de consecinta, decat un R8 V10. Dar comparam mere cu pere.

Ce stiu eu e ca 911 turbo cu PDK e mai rapid cu 1 secunda decat nissan Gt-R pana la 160 ! Deci nu numai ca nu pierde in fata lui Nissan, dar il face pilaf !
Ori daca in conditiile astea Audi pierde in fata lui Nissan, pentru mine asta inseamna ca se face de ras.

Quote:
4) Repet, sunt o gramada de masini mai scumpe dar mai lente ca GT-R, pe pista si sau in linie dreapta. Asta inseamna ca toti sunt "loseri", extrem de sifonati, sux, etc, nu ?
Vorbim de masini super-sport lansate DUPA Gt-R. Din cate stiu eu, mai toate au transmisie cu dublu ambreiaj, si toate sunt mai rapide in linie dreapta ! 911 turbo, Mercedes SLS, 458 Italia. Singurul motiv pentru care R8-ul cu motor V10 e mai lent, e acela ca are o transmisie de kko, care in ciuda nenumaratelor critici primite, a fost pastrata si pe noul model.

Quote:
Daca celor care si-au luat R8 le pasa de secunda aia pe circuit fata de GT-R de ce crezi ca nu si-au luat GT-R ?
Lol, si unde am pomenit eu ceva de circuit ?

Quote:
5) Ferrari Italia este normal sa fie mai rapida atat ca R8 cat si ca Gallardo, doar este aparuta mult mai recent, este evolutia fireasca a lucrurilor.
Si ce te faci daca o sa fie mai rapida si decat Superleggera ?

Quote:
6) Dupa logica ta, Porsche, Ferrari, etc, sunt incredibil de extrem de senzational de sifonati, doar anumite masini ale lor (MULT MAI SCUMPE) sunt mai lente ca GT-R pe circuit iar alea care sunt ~ la fel de performante sau ceva mai performante costa de cateva ori mai mult.
Iar ma iei cu circuitul ?

Quote:
7) Sincer sa fiu, daca as fi pus in postura sa aleg intre un R8 V10 sau Gallardo LP560/570 si Nissan GT-R, as alege fara sa ma gandesc Audi/Lamborghini si nu este exclus ca tu sa faci aceeasi alegere.
Probabil, dar asta nu inseamna ca ceea ce am spus despre transmisie nu mai este valabil, sau ca nu m-as simti frustrat sa vad ca nu pot sa depasesc un NISSAN pe autobahn

Quote:
De faptul ca pe circuit as fi ceva mai lent mi se rupe din simplul fapt ca nu o sa fiu vreodata acolo iar daca o sa fiu, soferii normali nu pot exploata o astfel de masina la potentialul maxim, astfel incat diferenta aia de 0.x sau x secunde este irelevanta.
Aici sunt de acord cu tine

Quote:
De faptul ca pe linie dreapta as fi putin mai lent iar mi se rupe din simplul fapt ca daca vreau masina rapida in linie dreapta imi cumpar un cotet sh la cateva mii de euro, mai bag cateva zeci de mii de euro si fac o mini racheta mai rapida ca orice masina de serie si ies mult mai ieftin.
Pentru orice altceva m-as multumi cu R8 .
Aici nu mai sunt de acord...adica nu mi se pare normal ca, la nivelul si la pretul respectiv, sa ma faca un Nissan *de serie* in linie dreapta, desi culmea, masina respectiva e mai grea si mai putin puternica ! Daca era un Skyline tunat de 700 de cai intelegeam, dar asa...

Last edited by C63 AMG; 13-02-10 at 23:11.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 13-02-10, 23:22   #23
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

Este o mica neintelegere la mijloc, eu cand vorbeam de R8, 911 Turbo si celelalte masini vorbeam de performanta per total (linie dreapta + circuit) nu doar performanta in pe 400m sau mai mult, aka straight line. Cand iti iei un supercar, nu te intereseaza doar drag race, pentru aia exista solutia data de mine . In linie dreapta un R8 V10 0-200 si 0-300 cred ca bate GT-R, la fel si Gallardo LP 560 care are 2.3 secunde in minus pentru 0-200 km/h si vs GT-R Spec. Ce credeam ca te nemultumeste este performanta pe circuit dar acolo si 911 Turbo (cred ca si varianta cu PDK) si alte supercar-uri pierd in fata GTR-ului deci nu e bai. Conform fastestlaps.com, 0-300 este slab la GTR, peste 50 de secunde, nu stiu cat de corecta e informatia.

PS - SuperLeggera este tot un Gallardo, nu ma astept sa fie mai rapid ca un Italia. Una e sa faci o mica editie speciala, usor imbunatatita, alta e sa faci o masina complet noua. Este evident cine este mai rapid.

Last edited by _anaconda_; 13-02-10 at 23:33.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 17-02-10, 14:37   #24
andrew 46

Stage 5
 
andrew 46's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,438
Member of:
[Colectionar Machete]
[Toyota]
[2 Roti]
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

wow!!
arata extraordinar..dabea astept sa-l vad pe strazile de la noi
andrew 46 is offline   Reply With Quote
Old 20-02-10, 12:19   #25
MariusFastBoy

Stage 2
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 37
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

woow deabia astept sa iasa ca s aflam mai multe detalii
MariusFastBoy is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 00:48   #26
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
SuperLeggera este tot un Gallardo, nu ma astept sa fie mai rapid ca un Italia. Una e sa faci o mica editie speciala, usor imbunatatita, alta e sa faci o masina complet noua. Este evident cine este mai rapid.
Prietene, din cate stiu eu LP570 asta e bazat pe NOUL gallardo LP560, care trebuia in mod normal sa concureze cu urmasul lui F430, despre care se stia ca cel mai probabil va folosi o cutie cu dublu-ambreiaj (similara cu a lui California), asa ca scuza ca nu "e o masina complet noua" mi se pare trasa de par. Adica nu e ca si cum ai compara doua generatii diferite de masini !

Ce nu intelegi tu e ca o simpla schimbare a cutiei de viteze ar fi putut face atat din Lp560 cat mai ales din acest LP570 un competitor serios pentru Ferrari. Asa insa, sunt pe locul 2, si nu inteleg cine ar opta pentru Gallardo (chiar si Superlegera) in loc de Italia, care e o masina superioara din toate punctele de vedere ! (in afara de design, care tine de gustul fiecaruia).

In plus, avand in vedere nenumarate critici legate de calitatea transmisiei la precedentul Gallardo, toata lumea se astepta ca Audi sa renunte la E-gear odata cu lansarea modelului nou (valabil si pentru R8 ). Bun, n-au facut-o atunci, dar macar acum ar fi putut s-o faca, odata cu lansarea lui Superlegera (tocmai ca sa revina din nou in prim-plan, dar mai ales ca sa nu para ca au ramas in urma dpdv tehnologic). Ti se pare ceva deplasat in ce spun eu aici ??

Last edited by C63 AMG; 23-02-10 at 01:17.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 07:53   #27
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

Prietene, mie Gallardo LP 560 nu mi se pare COMPLET nou fata de Gallardo 520 CP, modelul pe care l-a inlocuit. Nu e nici facelift dar nu mi se pare nici compelt nou (asa cum e Italia), este undeva la mijloc.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 21:30   #28
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Prietene, mie Gallardo LP 560 nu mi se pare COMPLET nou fata de Gallardo 520 CP, modelul pe care l-a inlocuit. Nu e nici facelift dar nu mi se pare nici compelt nou (asa cum e Italia), este undeva la mijloc.
Asa e, dpdv tehnic LP560 nu e un model complet nou, asa cum nici F430 n-a fost un model complet nou, fiind bazat pe sasiul lui 360 modena. Dar asa cum F430 i-a facut fata cu brio lui Gallardo, care la vremea respectiva era un model complet nou, asa si Lp560 ar trebui sa-i faca fata lui Italia, nu crezi ? De aia spun ca scuza ca "nu e un model complet nou" nu tine, cel putin nu la acest nivel.

Si ca sa-ti arat cat de mult te inseli, te invit sa te uiti la "noul" porsche 911 turbo, care de fapt e doar un facelift, si care are performante similare cu 458 Italia ! Desi nu e un competitor direct al acestuia ! De ce ? Evident din cauza transmisiei ultra-performante cu dublu ambreiaj, pentru ca puterea motorului a crescut nesemnificativ. Deci eu zic s-o lasi balta, si sa nu mai cauti scuze puerile celor de la Audi. S-au facut de rahat, calicindu-se acolo unde in mod clar nu era cazul, si cu asta basta.

Last edited by C63 AMG; 23-02-10 at 21:34.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 21:33   #29
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

Eu cred ca pe circuit un Turbo nu are sanse la italia. Daca la tine conteaza numai acceleratia in linie dreapta, sa fii sanatos.

PS - avand in vedere ca tu probabil nu planuiai sa iti cumperi R8, fie el cu sau fara DSG, momentan e 1-0 pentru Audi. EI nu au pierdut nimic (tu oricum nu iti cumparai) in schimb au reusit sa te enerveze cu pastrarea transmisiei .
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 21:44   #30
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Gallardo LP570-4 SuperLeggera vine in curand...

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Eu cred ca pe circuit un Turbo nu are sanse la italia. Daca la tine conteaza numai acceleratia in linie dreapta, sa fii sanatos.
Parca ziceai ca nu-ti pasa de performanta pe circuit; sa inteleg ca te-ai razgandit ?

Quote:
PS - avand in vedere ca tu probabil nu planuiai sa iti cumperi R8, fie el cu sau fara DSG, momentan e 1-0 pentru Audi. EI nu au pierdut nimic (tu oricum nu iti cumparai) in schimb au reusit sa te enerveze cu pastrarea transmisiei .
De unde stii tu ce planuiam eu ? Chiar crezi ca ma mai agitam atata daca nu eram in mod direct interesat de acest model ? Deci da, chiar planuiam sa cumpar asa ceva, dar asta e, daca pe ei nu ii interseaza ce vor clientii...
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -