Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > LANCIA

LANCIA Forum Lancia - dedicat posesorilor de Lancia: Masina mea, Tuning, Anunturi vanzare-cumparare, Zona Tehnica

View Poll Results: Votati aici pentru LanciaClub
Am Lancia, vreau in club 117 72.22%
Nu am Lancia, vreau in club 45 27.78%
Voters: 162. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 25-11-06, 03:34   #16
sauceanu

Stage 3
 
sauceanu's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 80
Member of:
[LANCIA]
Default Re: club Lancia

Da, e motorul clasic, fara turbo Parca sunt cu bicicleta in comparatie cu cel turbo Dar mie tot imi place Si consumul e de belea-> vreo 4,6. Eu nu prea sunt cu viteza dar totusi parca as vrea putin mai multa
sauceanu is offline   Reply With Quote
Old 27-11-06, 08:43   #17
Fabulous

Stage 4
 
Fabulous's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 208
Default Re: club Lancia

NSL_Florica, eu sunt cat se poate de hotarat. Ce masina ti-ai luat?

sauceanu, doua faruri pentru Prisma te costa 2.2 milioane, dar poate reusesc sa iti mai reduc din pret. Sa-mi spui daca te hotarasti, pentru ca dureaza 1 saptamana, 1 saptamana si ceva maxim 2 pana vin farurile.
__________________
My shit is custom
Fabulous is offline   Reply With Quote
Old 27-11-06, 10:07   #18
the_mav

Stage 5
 
the_mav's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
Default Re: club Lancia

Quote:
Originally Posted by NSL_Florica View Post
-Ce sa zic....m as baga si eu.....sunt fascinat de noua masina. Hotarati-va si va mai pot imparti ceva din experienta mea si in domeniul cluburilor si al curselor.
scuze de micul off topic: nene...da-mi drepturi de autor pt elefantino ala de pe HF...nu de alta, dar de acum cativa ani l-am folosit primul.... nu ne-am mai vazut de un car de ani

on topic: eu am dat delta mea al doilea model, benzinara, acum vreo 3 saptamani si imi pare putin rau. eu NU mai am masina, dar vreau in club, ca stiu cum e sa ai Lancia, si e taaaaaaaaaare bine
__________________
www.mavturism.ro
STEP ON IT & FLY TO HEAVEN...
Proud owner of SAAB...car for the moment, planning for a plane...
the_mav is offline   Reply With Quote
Old 27-11-06, 10:43   #19
Fabulous

Stage 4
 
Fabulous's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 208
Default Re: club Lancia

Am uitat sa zic, am fost sa-mi vad posibilul viitor motor. Este de pe o Lancia Prisma, 2000 cmc, 16 valve, 2 axe cu came, 4x4, benzina evident. Problema este ca a stat 3 ani masina in loc, nu i-a fost pornit motorul si nici pus la conservat. A fost pornita masina sambata asta, iar acum porneste la sfert. Ma sfatuiti sa fac schimbul de motor? Diferenta nu ma costa cine stie ce. Cineva mi-a zis sa nu ma bag daca a stat 3 ani, ca mult nu va mai tine si curand va trebui facut motorul. Masina oricum te baga in scaun ceva de speriat, fara gluma, din a doua in a 3-a la 90 la ora daca o calci la podea scartaie rotile pe asfalt nu alta, nu mai vorbesc de plecatul de pe loc, zici ca esti in racheta. Consum...cat vrea ea sa consume, intre 12 si 30% depinde de forja.
Fata de motorul actual, 2L TDS e si mai tanara, iar niste segmenti si turbina schimbata va trebui si la mine in vara ca deja scapa ulei.
Ce ziceti?

Last edited by Fabulous; 27-11-06 at 10:47.
Fabulous is offline   Reply With Quote
Old 27-11-06, 13:48   #20
Rebel_Boy

Stage 5
 
Rebel_Boy's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
Default Re: club Lancia

Parerea mea e ca cel mai mult depinde de tine ... daca vrei ceva economic pastreazal pe al tau ... daca vrei ceva de fuga ial desi vb ta nu se stie ce zace in el avand in vedere ca a stat 3 ani (garnituri coapte sau uscate si io mai stiu ce) ... si inca un lucru .. vz ca masina ta nu va pleca niciodata asa tare de pe loc sau nu va avea demarajul aleia pt ta tu nu ai 4x4 si asta e un dezavantaj ...
__________________

- piese auto import - www.volksparts.ro
E-mail: volksparts@zappmobile.ro - www.koni.com.ro
Tel: 021-434.85.15 ... Fax: 021-769.21.99
Rebel_Boy is offline   Reply With Quote
Old 27-11-06, 14:04   #21
sauceanu

Stage 3
 
sauceanu's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 80
Member of:
[LANCIA]
Default Re: club Lancia

Mersi Fabulous !
Atat costa, numai ca nu prea aveam de unde lua. Acuma sa vedem cum facem, banii ajung usor la tine (prin banca sau posta) dar eu nu prea stiu cand pot ajunge in Bucuresti . Eu stau in jud. Tulcea.
sauceanu is offline   Reply With Quote
Old 27-11-06, 14:47   #22
Fabulous

Stage 4
 
Fabulous's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 208
Default Re: club Lancia

Rebel Boy, din contra, sistemul 4x4 mai taie din putere plus ca adauga si ceva greutate in plus masinii, un 50-70 Kg cred ca nu este exagerat. Deci doar cu tractiune pe fata ar fugi si mai grav Am o saptamana sa ma hotarasc in privinta motorului. Daca cineva mai imi poate da niste sfaturi in timpul asta, ar fi cel mai bine. In principiu eu vreau...adica as vrea...

sauceanu, nu e o problema, rezolvam noi, vezi ca fff ieftin se poate trimite prin tara cam orice cu autocarele Normandia, singura chestie este sa aibe autocar direct in orasul destinatie.

Last edited by Fabulous; 27-11-06 at 14:50.
Fabulous is offline   Reply With Quote
Old 27-11-06, 16:36   #23
the_mav

Stage 5
 
the_mav's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
Default Re: club Lancia

Quote:
Originally Posted by Fabulous View Post
Rebel Boy, din contra, sistemul 4x4 mai taie din putere plus ca adauga si ceva greutate in plus masinii, un 50-70 Kg cred ca nu este exagerat. Deci doar cu tractiune pe fata ar fugi si mai grav Am o saptamana sa ma hotarasc in privinta motorului. Daca cineva mai imi poate da niste sfaturi in timpul asta, ar fi cel mai bine. In principiu eu vreau...adica as vrea...

sauceanu, nu e o problema, rezolvam noi, vezi ca fff ieftin se poate trimite prin tara cam orice cu autocarele Normandia, singura chestie este sa aibe autocar direct in orasul destinatie.
hai sa incerc sa mai ajut si eu, daca se poate si daca se accepta, bineinteles, de prin experienta mea...
eu as zice inainte de toate sa ne intelegem si sa stabilim ca pentru a fi tinut in scaun "ca o racheta" la plecare, trebuie sa ai macar o tractiune spate, daca nu 4x4. din pacate cand vine vorba de plecare tractiunea fata e ultima optiune in ceea ce priveste performanta.

apoi, dupa o plecare "racheta", adica dupa vreo 100-250 m, in functie de masina si setarile respective, ca sa poti sa traga bine si respectiv foarte bine ai avea un avantaj major daca ar fi 4x4 si respectiv tractiune spate (adica o mica inversare a celor anterioare aplicabile la plecare).
deci desi eu am (avut) lancia tot cu tractiune fata, pot spune ca nici macar prin minte nu imi trecea sa incerc vreo miscare cu cele 4x4...chiar daca ele sunt mai grele, asa cum ai spus si tu, insa aderenta la plecare si la tractiune este incomparabila in avantajul celei integrale...

cum ti s-a mai spus si mai sus, daca vrei consum mic pastreaza MASINA diesel, daca vrei fuga alege un MOTOR pe benzina, iar daca vrei o MASINA CARE SA FUGA alege una cu tractiune integrala si motor pe benzina (tractiunea spate cam iese din discutie).

ps: daca vrei sa trimiti/primesti ceva pe relatia Tulcea ai microbuze care fac curse regulate, iar in Bucuresti acestea pleaca/sosesc de la intersectia calea plevnei cu orhideelor, adica undeva pe langa complexul IDM, primaria sect 6, etc (asta daca nu cumva si-au schimbat intre timp statiile de serviciu).
the_mav is offline   Reply With Quote
Old 27-11-06, 17:41   #24
Rebel_Boy

Stage 5
 
Rebel_Boy's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
Default Re: club Lancia

Fabulous hai sa-ti dau un mic exemplu la faza cu 4x4 vs tractiune fatza ... la mine la munca am majoritatea masinilor Audi A6 TDI ... si am avut ocazia sa merg cu un Audi A6 TDI tractiune fata si cu un Audi A6 TDI quattro, ambele avand aceasi putere si anume 183 cp si 6+1 trepte si crede-ma k desi cantarea umpik mai mult cea quattro nu se comparau la demaraj in special ... cea quattro mult superioara ...
Rebel_Boy is offline   Reply With Quote
Old 28-11-06, 12:11   #25
Fabulous

Stage 4
 
Fabulous's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 208
Default Re: club Lancia

La 183 de cai dar mai ales mai sus, de la 200 de cai in sus, tractiunea spate sau integrala este evident chiar importanta pentru demaraj puternic. Insa pentru un motor care avea 113 cai nu e asa important. Spun asta pentru ca am mers cu Lancia respectiva 4x4, dar si alta Prisma cu tractiune fata cu motor 1600, o singura axa cu came si pe carburator, 98 de cai si ma jur pe ce am mai scump ca cel cu motorul de 1600 era muuult mai sprinten la demaraj. Deci nu vorbeam din auzite, am mers si am condus masinile alea.
Fabulous is offline   Reply With Quote
Old 28-11-06, 14:11   #26
Rebel_Boy

Stage 5
 
Rebel_Boy's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
Default Re: club Lancia

Ok, la asa ceva nu te contrazic pt ca nu am mers k sa stiu exact io ti-am spus parerea mea si exemplul meu, dar se poate sa ai si tu dreptate ... oricum bafta si vz ce faci... gandestete bine
Rebel_Boy is offline   Reply With Quote
Old 28-11-06, 14:26   #27
the_mav

Stage 5
 
the_mav's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
Default Re: club Lancia

si eu dupa ce am mers cu multe variante de lancii (delta, prisma,kappa, elefantino blu/rosso, etc) pot spune ca imi mentin parerea... chiar daca am fost pana de curand posesorul unei delta cu tractiune fata, asta nu inseamna ca o astfel de tractiune este si cea mai buna
the_mav is offline   Reply With Quote
Old 28-11-06, 14:40   #28
Fabulous

Stage 4
 
Fabulous's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 208
Default Re: club Lancia

Eu nu am spus ca e mai buna, nimeni nu spune. Am spus doar ca o Prisma 1600 cmc 98 cai cu tractiune fata demara mult mai puternic decat o alta Prisma 2000 cmc 113 cai tractiune integrala, acelasi an amandoua. Motorul de 1600 cmc cu 300.000 km la bord, iar motorul de pe integrala avea sub 200.000 si era in si in stare mult mai buna. Deci 15 cai in plus nu prea echivalau greutatea motorului mai mare, greutatea sistemului 4x4 plus pierderile de putere din cauza a inca unui diferential. Acum ca la drum intins cel 4x4 se infige mai tare e clar, dar la demaraj pierdea.
Fabulous is offline   Reply With Quote
Old 30-11-06, 12:53   #29
Cipin-KUS

Stage 5
 
Cipin-KUS's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,208
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[Opel]
[DAEWOO]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: club Lancia

fabulos daca te hotarasti sa optezi pt tractiune fata....te pot ajuta eu cu o cutie de 2.0 turbo cu tractiune fata.....asta daca vrei sa iei motorul de care ziceai mai sus...si nu vrei tractiune 4x4
Cipin-KUS is offline   Reply With Quote
Old 04-12-06, 09:03   #30
Fabulous

Stage 4
 
Fabulous's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 208
Default Re: club Lancia

Mersi frumos, dar motorul il iau tot cu cutie, de unde il iau. Deocamdata am dat de niste obstacole prin buzunar, nu prea mai ajung la portofel si am amanat motorasul putina vreme.
Fabulous is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -