Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-06-08, 21:33   #1
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default CHIPTUNING cu UNICHIP si turbo hybrid pe Fiat Stilo JTD 16V by MasterTuner

Masina a venit la noi cu un soft si o turbina refacuta de mai multe ori la diversi mesteshugari de profil de la noi din tara. Motorul 1.9 JTD 16v scoate stock 140 cp. Noi i-am instalat o turbina Garrett GT20 in loc de originala GT17, portandu-i galeria de evcuare, cu alte flanse, furtune , tevi de aer, evacuare fara catalizator.In poza cu dynotestele sunt urmatoarele teste:

1. Test Initial este asa cum a venit masina la noi

2. Test cu turbina noua si Unichip cu schimbarea hartilor in plina sarcina.

3. Test cu turbina noua si Unichip

4. Test cu softul cu care a venit si turbina noua GT20.

Se vede ca si pastrand acelasi soft cu care a venit si evident aceeasi presiune de 1.5 bar masina a scos 10 cp si 15 Nm.

Toata aceasta lucrare costa 2 500 E.

Avand doua harti pe Unichip, in cazul acesta una pe zero intrucat masina deja avea chiptuning OK pentru toata ziua, utilizatorul are optiunea de a schimba hartile oricand.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	FIAT STILO GT20.jpg
Views:	846
Size:	90.7 KB
ID:	554295   Click image for larger version

Name:	DSC00707.JPG
Views:	206
Size:	68.7 KB
ID:	554296   Click image for larger version

Name:	DSC00708.JPG
Views:	136
Size:	63.1 KB
ID:	554297  

Click image for larger version

Name:	DSC00709.JPG
Views:	226
Size:	95.8 KB
ID:	554298   Click image for larger version

Name:	DSC00710.JPG
Views:	263
Size:	97.0 KB
ID:	554299   Click image for larger version

Name:	DSC00711.JPG
Views:	175
Size:	88.8 KB
ID:	554300  

Click image for larger version

Name:	DSC00712.JPG
Views:	181
Size:	49.0 KB
ID:	554301   Click image for larger version

Name:	DSC00713.JPG
Views:	170
Size:	89.8 KB
ID:	554302  
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81

Last edited by MasterTuner; 20-04-09 at 23:30.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 06-06-08, 10:51   #2
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Fiat Stilo JTD 16 V cu Unichip si turbina by MasterTuner

Iar ma suparati!!! Cel mai interesant post iar nu e vizitat in fravoarea unora mult mai putin spectaculoase. Sa nu se mai repete! Hai sa va mai dau niste poze... ca astea va plac, stiu eu.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00675.JPG
Views:	273
Size:	150.2 KB
ID:	556300   Click image for larger version

Name:	DSC00676.JPG
Views:	282
Size:	149.5 KB
ID:	556301   Click image for larger version

Name:	DSC00678.JPG
Views:	236
Size:	141.6 KB
ID:	556302  

Click image for larger version

Name:	DSC00679.JPG
Views:	309
Size:	145.3 KB
ID:	556303  
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 06-06-08, 20:48   #3
DARE_DEVIL

Stage 2
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 71
Default Re: Fiat Stilo JTD 16 V cu Unichip si turbina by MasterTuner

Doar 2500 de euro pentru un surplus de 60 de cai putere la un motor diesel mi se pare mai mult decat convenabil, insa fara suparare, cu fiabilitatea cum va fi?....sunt destul de speriat in ceea ce priveste tuningul unui motor diesel deoarece am vazut multe masini numai cu chiptuning si scoteau un fum negru , si sincer sa fiu asta e si motivul pentru care am ales o masina pe motorina ( golf 5 gt tdi de 170 de cai) de productie germana in detrimentul unei masini ( fiat bravo, alfa romeo 147, siat stilo tot pe motorina) de productie italieneasca.Poate ma insel dar eu cred ca o masina germana se preteaza mai bine la un tuning tehnic decat una italieneasca in ceea ce priveste fiabilitatea ei.daca ma insel te rog sa mi aduci cate argumente.Felicitari proprietarului pentru ca a facut o investitie buna si felicitari si tie ca din ce am citit pe forumul 4tuning am vazut numai vorbe frumoase la adresa ta,si daca e sa fie sa apelez la cineva care sa lucreze profesionist tot la tine as veni.Inca odata felicitarile mele
DARE_DEVIL is offline   Reply With Quote
Old 06-06-08, 21:01   #4
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Fiat Stilo JTD 16 V cu Unichip si turbina by MasterTuner

cunosc masina rupe
dolb is offline   Reply With Quote
Old 06-06-08, 21:29   #5
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Smile Re: Fiat Stilo JTD 16 V cu Unichip si turbina by MasterTuner

Quote:
Originally Posted by DARE_DEVIL View Post
Doar 2500 de euro pentru un surplus de 60 de cai putere la un motor diesel mi se pare mai mult decat convenabil, insa fara suparare, cu fiabilitatea cum va fi?....sunt destul de speriat in ceea ce priveste tuningul unui motor diesel deoarece am vazut multe masini numai cu chiptuning si scoteau un fum negru , si sincer sa fiu asta e si motivul pentru care am ales o masina pe motorina ( golf 5 gt tdi de 170 de cai) de productie germana in detrimentul unei masini ( fiat bravo, alfa romeo 147, siat stilo tot pe motorina) de productie italieneasca.Poate ma insel dar eu cred ca o masina germana se preteaza mai bine la un tuning tehnic decat una italieneasca in ceea ce priveste fiabilitatea ei.daca ma insel te rog sa mi aduci cate argumente.Felicitari proprietarului pentru ca a facut o investitie buna si felicitari si tie ca din ce am citit pe forumul 4tuning am vazut numai vorbe frumoase la adresa ta,si daca e sa fie sa apelez la cineva care sa lucreze profesionist tot la tine as veni.Inca odata felicitarile mele

Multumesc pentru aprecieri, probabil insa ca nu ai cautat foarte bine intrucat am si prieteni care ne vorbesc de rau, insa important ramane faptul ca le dam intotdeauna suficiente subiecte despre care sa ne vorbeasca.

Masinile italienesti sunt intradevar relativ proaste, devin zgomotoase, se misca plasticele prin ele dupa 50 000 km, dar sunt frumoase si au motoare bune. Acest motor de exemplu e foarte frumos gandit, cu un mare radiator de ulei, eu ma dau de o vreme cu o Alfa 156 cu aceeasi piesa de motor si nu consuma peste 8 indiferent de stil si pe unde mergi. Chiar si OPEL, ca tot vorbea de masini nemtesti pune motorul asta de Fiat pe Astra si Vectra 2.0 dti 140 cp.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 06-06-08, 22:02   #6
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: Fiat Stilo JTD 16 V cu Unichip si turbina by MasterTuner

Felicitari pt rezultat....Se putea obtine mai multa putere?? Pana la ce presiune sta turbina? O mica nedumerire insa...la Alteea o operatiune aparent asemanatoare a costat 1500 euro..de unde diferenta???
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 06-06-08, 23:26   #7
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: Fiat Stilo JTD 16 V cu Unichip si turbina by MasterTuner

i-ar trebui un intercooler central si mare
zGb is offline   Reply With Quote
Old 06-06-08, 23:53   #8
Fi@tz3l
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
Fi@tz3l's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 355
Member of:
[Fiat]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Smile Re: Fiat Stilo JTD 16 V cu Unichip si turbina by MasterTuner

Felicitari pentru rezultatele obtinute..si mai ales un mare bravo doar pentru ca e diesel.Foarte putina lume se baga la asa ceva cu dieselul, si cam toti cred ca sunt tractorase si lenese! Dar se inseala. O intrebare acum: la o pompa de injectie mecanica ce se pot schimba sa maresc si eu performanta la un 1.7d? injectoare mai performante s-ar gasi la motoare asa de vechi(89)?pana atunci avans mai mare isi face treaba
Cu Bine. Si incodata Bravo!
Fi@tz3l is offline   Reply With Quote
Old 07-06-08, 14:50   #9
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Fiat Stilo JTD 16 V cu Unichip si turbina by MasterTuner

La Alteea noi i-am pus doar turbina si softul l-a facut alta firma. Problema se pune ca un GT20 costa 1300 E la Garrett si 1800 E la Porsche Romania, asa ca primele masini le-am facut in paguba, dar asta e ce ne place noua sa facem, cercetare. Insa cu tot cu Unichip, mai multe harti si toate modificarile necesare asta e pretul.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 19:32   #10
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP si turbo hybrid pe Fiat Stilo JTD 16V by MasterTuner

Vad ca nu prea mai e de actualitate topicul.Dar totusi vreau sa intreb.Pentru aceasata operatiune ce a trebuit dat jos,banuiesc,ca si galeria,dar se poate pein partea de jos?
geti is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 21:18   #11
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP si turbo hybrid pe Fiat Stilo JTD 16V by MasterTuner

Evident ca s-a dat jos galeria ca sa promeasca o flansa care sa permita noii turbine sa fie montata. GAleria poti sa o scoti si pe sus si pe jos.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 23:24   #12
ILuzoriu

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 523
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP si turbo hybrid pe Fiat Stilo JTD 16V by MasterTuner

De curiozitate, ati montat vreun GT2256V pe acest tip de motor?
ILuzoriu is offline   Reply With Quote
Old 11-02-10, 09:12   #13
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP si turbo hybrid pe Fiat Stilo JTD 16V by MasterTuner

Nu, aceasta turbina era un GT2052. Dar putem monta si regla la fel de bine si cu rezultate mai bune si un GT2256, sigur ca da.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 11-02-10, 20:30   #14
450yfz

Stage 5
 
450yfz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,449
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP si turbo hybrid pe Fiat Stilo JTD 16V by MasterTuner

si cum ati facut treaba cu 2 harti?????
450yfz is offline   Reply With Quote
Old 11-02-10, 22:24   #15
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP si turbo hybrid pe Fiat Stilo JTD 16V by MasterTuner

Asta e un feature facut de Unichip. El fiind un calculator atasat ECU-ului masinii care modifica presiunea de supralimentare, avansul la injectie, presiunea din rampa si timpii de injectie, e simplu sa faci mai multe seturi de harti. Unichip poate stoca pana la 5 seturi diferite de harti, de exemplu acelasi Unichip poate avea o harta de Logan, alta de Subaru, una de GTR samd. Selectarea se face instantaneu de la un selector simplu, care trebuie sa puna un fir al Unichipului la masa cu o rezistenta de 10k pentru primul set de harti, 20k pentru al doilea, etc. Selectarea hartilor se poate face si cu ajuorul telefonului mobil, daca se atasaza un modul Bluetooth Unichipului, iar de exemplu un set de harti poate fi unul in care motorul nu porneste.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -