Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
08-01-10, 12:57
|
#76
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by bbm
ok, din ce inteleg eu si confirmati si voi, masina avea 280 - 283 de cai la roti , nu vreti sa faceti aproximari cit inseamna la motor - fair enough
|
asa, pentru aducere la numitor comun a celor doua masuratori, in graficul pus in primul post al topicului - se vede ca puterea masurata la roata este ~300 cai.
-> deci o diferenta de ~20cp intre cele doua masuratori.
diferenta (mare/mica apreciaza fiecare) care poate fi data zic eu de multi factori (dependenti sau independenti de standul de masurare).
Quote:
mi-am spus parerea de om patit!mergi in mai multe locuri masori, te dai si apoi tragi o concluzie buna sau rea!si asa m-am bagat in chestii care nu ma intereseaza!bafta!
|
sau o abordare probabil la fel de buna - mergi si inainte si dupa modificari la acelasi dyno si apreciezi "succesul" modificarilor prin cresterile relative de putere. Valorile absolute fiind oarecum mai putin importante - ca pana la urma tot pe asfalt (in conditii reale) intereseaza pe majoritatea sa obtina un plus de performanta comparativ cu masina altcuiva.
|
|
|
08-01-10, 18:46
|
#77
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by RoSonic
asa, pentru aducere la numitor comun a celor doua masuratori, in graficul pus in primul post al topicului - se vede ca puterea masurata la roata este ~300 cai.
-> deci o diferenta de ~20cp intre cele doua masuratori.
diferenta (mare/mica apreciaza fiecare) care poate fi data zic eu de multi factori (dependenti sau independenti de standul de masurare).
sau o abordare probabil la fel de buna - mergi si inainte si dupa modificari la acelasi dyno si apreciezi "succesul" modificarilor prin cresterile relative de putere. Valorile absolute fiind oarecum mai putin importante - ca pana la urma tot pe asfalt (in conditii reale) intereseaza pe majoritatea sa obtina un plus de performanta comparativ cu masina altcuiva.
|
f adevarat ce spui, dar o sa inceapa discutii ca cel care a modificat masina si are si dyno "fura" sa arate cat de bine a modificat masina!de aici spuneam ca este bine sa masori si in alte parti DUPA ce ai masurat inainte si dupa soft la tunerul tau, ca sa vezi pe ce dai banii!
__________________
"Do, or do not. There is no try."
|
|
|
08-01-10, 20:17
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Exact cazul acestui grafic atasat. Este efectuat dupa o sedinta de resoftare, a treia, iar masuratoarea a fost facuta pe standul lui Exelixis. Fix in aceeasi zi propietarul a facut o vizita si la standul Mustang de la racingcode si a masurat 355 de cai.
Deci 370.9 la Exelixis si 355 la racingcode, nu este nici o conspiratie, sunt masuratori independente de SKN.
|
|
|
09-01-10, 20:48
|
#79
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Nui destul de mult sa ai pierderi aproape 100 de cai? Ma refer aici la cei 280 de cai masurati la roata si 370 la motor . Sunt 90 de caluti si inseamna cam 24% din puterea masinii... Nu-i cam mult?
Cred ca puterea la roata e mult mai ok de afisat.
Cam atata scoate si rs4 la roti 300 de cai. Credeti ca are rost comparatia?
|
|
|
10-01-10, 06:53
|
#80
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by YCSNHT
UN MIC ARGUMENT:
TOTI CONSTRUCTORI DE MASINI DIN CATE STIU EU DECLARA PUTEREA UNEI MASINI LA MOTOR NU LA ROATA .......RESTUL E cancan
|
constructorii dau eronat date legate de puterea masinilor si sunt dovezi concrete in acest sens PLUS ca in realitate conteaza puterea la roata ("filtrata" de transmisie), nu cea la motor !
|
|
|
10-01-10, 11:11
|
#81
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,118
Member of: [VW] [AUDI] [RENAULT]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by duud40
Nui destul de mult sa ai pierderi aproape 100 de cai? Ma refer aici la cei 280 de cai masurati la roata si 370 la motor . Sunt 90 de caluti si inseamna cam 24% din puterea masinii... Nu-i cam mult?
Cred ca puterea la roata e mult mai ok de afisat.
Cam atata scoate si rs4 la roti 300 de cai. Credeti ca are rost comparatia?
|
rs4 nu scoate niciodata la rosti 300 cp ... gandeste-te ca are 420 de cai stoc (la motor). unde a fost facuta masuratoarea cu rs4 ?
|
|
|
10-01-10, 11:28
|
#82
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Depinde totul si de standul dyno pe care se masoara pierderea!!!
Un ex. la Supra mea:
Pe un Dynojet are o pierdere de ca. 30Cp , masuratoarea este fara franare in viteza a 4-a, timpul masuratori ca. 7-10sec!!!
Pe un Maha am o pierdere de peste 200Cp, masuratoare facuta cu frana in viteza a 5-a, timpul masuratori ca 50sec!!!
Masuratorile trebuiesc si inainte si dupa soft facute pe acelasi tip de stand, restul este vorba lunga!
__________________
Nu te certa niciodata cu idiotii ! Te fac sa cobori la nivelul lor si acolo te bat cu experienta !
...
Acum 3 ani: Supra-DZ1 1047Cp si 1250Nm...la ora actuala....mai mult
...
Singurul lucru care pare ca este impartit corect pe planeta este inteligenta!!!Toti avem impresia ca am primit destul.....
|
|
|
10-01-10, 18:49
|
#83
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
RS4 a scos 305cp la roti .Sau cel putin al meu.
Gandestete ca nu vorbesc de cifre inmultite cu xx.x ca sa scot puterea estimata la motor. Vorbesc de puterea masurata la roata.
Ai aici fisa:
Cred ca esti cam incisiv tu de felul tau. Vorbesti din carti.
Discutia asta este total off-topic. Daca vrei detalii sau sa continuam discutia vezi ca am masina postata pe cele 2 forumuri audi (nu stiu daca am voie sa le spun numele aici).
Si are 360-370 de cai stock datorita unor depuneri pe supape ... Asa ca sa fii informat si tu
|
|
|
11-01-10, 17:54
|
#84
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,118
Member of: [VW] [AUDI] [RENAULT]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
daca masina ta avea depuneri la supape ... e alta treaba.
una noua din fabrica are 420 stoc
in fine ... revenind
se pare ca masina nu mai are soft de la skn ... ma insel ?
__________________
Actual cars:
'11 Audi S3 - Revo | Milltek | H&R | Forge | 19" | Evo-MS
'11 Audi A1 - Custom paint | 18" | Black optics
Gone:
'08 VW Golf GTI - 285 BHP - Milltek | D2 | INJEN | MOTUL | Superchips
'05 Mini Cooper S Cabrio - 170 BHP - Eibach | Aero | Custom exhaust
|
|
|
11-01-10, 18:31
|
#85
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by alexGTI
in fine ... revenind
se pare ca masina nu mai are soft de la skn ... ma insel ?
|
ce aluzie fina! oare de unde are acum?!
|
|
|
11-01-10, 18:53
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Daca am auzit eu bine, se pare ca un FOCUS RS ce initial avusese soft SKN, acum are soft SUPERCHIPS. Banuiesc ca despre acesta este vorba...
|
|
|
11-01-10, 18:56
|
#87
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Iarasi iti spun . Documenteaza-te inainte sa faci afirmatii sau fa-le si tu lasandu-ti loc de buna ziua.
O fii avand chip de la mos Craciun tuning? I sau oferit cativa reni putere in plus fata de skn?
Nu , din pacate nu vom avea o premiera de la mos Craciun tuning nici anul acesta , este "doar" un alt proiect al superchips.
Pacat ca a fost devansata ( ca sa nu zic depasita sau batuta) de un amarat de seat leon cupra cu 300 de cai la motor.
|
|
|
11-01-10, 19:03
|
#88
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,118
Member of: [VW] [AUDI] [RENAULT]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
duud hai sa vorbim despre focus rs ... vrei ?
nu despre superchips, skn, mastertuner, rbn, dimsport ... etc
|
|
|
11-01-10, 19:14
|
#89
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Dar nu am facut altceva decat sa iti raspund la intrebare . Intrebarea ta: " in fine ... revenind
se pare ca masina nu mai are soft de la skn ... ma insel ? "
Si eu tiam raspuns .
Acuma lasand porcariile deoparte cred ca e o platforma capabila de foarte multi cai. 2.5 l turbo. Deabia astept sa vad un turbo mai mare cum se comporta. Este si foarte frumoasa masina, foarte armonioasa, imi place mult. Probabil ar fii a doua alegere pt o masina civilizata dupa rs4. Despre skn nu avem cum sa nu vorbim din moment ce e munca lor in primul post si in dyno chart.
LOL inca ceva foarte off topic :
superchips, skn, mastertuner, rbn, dimsport ... etc
E ordinea valorii perceputa de tine?
Motorul de pe tt-rs impartaseste o parte din caracteristicile de pe focus rs si anume cilindree si faptul ca este turbo. Ar fii frumos sa vedem o comparatie intre cele 2.
|
|
|
11-01-10, 20:23
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
A facut dyno Ford ul cu softul Superchips macar?sa vedem diferenta?
|
|
|
|
|