Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
23-04-09, 00:38
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: BMW 335i E92 pe dyno la MasterTuner
Quote:
Originally Posted by MasterTuner
Abordari barbare Hexer daca imi permiti umorul Caroserie din 2009 si motor din 1990. Spre exemplu tocmai am facut in seara asta softul pentru UNICHIP la un 320i E46 turbo motor M54B22 de 170 NA. Am scos prima versiune cu 0.5 bar 300Nm si 270 cp. Si asta cu close loop lambda controll, OBD2, Knock controll facut de ECU pe doua canale adaptiv, depistarea automata a rateurilor, controlul tractiunii si toate functiile unui ECU cat de cat contemporan, INCLUSIV CHECK ENGINE LIGHT functional cu bec care merge dar sta aprins doar cand pui contactul si nu pornesti motorul. Si apropos, evacuarea... stock, ca waste gate ul da afara direct asa ca masina e super stealth. Toate astea in 2 ore pe dyno si una pe strada...
|
Acum depinde ce vrem...putere sau sigla de pe motor ca e din 2009...
s38-ul era cel mai reusit motor ca fiabilitate. Dupa care s50. Ambele cu turbina adegvata fac boost de la 3000 si mentin pana peste 7500-8000 si totodata produc peste 700 cai...nu stiu dar ca sa tina motorul 80% e nou nouti si din material mult mai rezistent decat acet twinturbo.
Smecheri cu surub...noul e92 coupe la japonezi merge cu 2JZ la drifturi...asta cam spune cat de barbati sunt ei...sau stiu in ce merita sa baga bani...ma rog.
La majoritatea motoarelor tt supra la tuning inlocuesc cu una singura...si dovedit ca efficienta la putere e mai buna...
Acest motor bmw are compresie mare...deci de geaba pui turbo mare ai un limit bine definit (la fe sunt toate motoarele turbo actuale). Am vazut ultima generatie de vag...compresie la 10:1 si turbo care merge la 0.7 bar ... peste 1 bar nici nu poti merge cu ea, avansul o sa fie atat de mic incat supraincalzesti motorul si lambda trebue sa sta sub 11:1.
Noile motoare turbo nu sunt pentur a face mia multa putere...sunt pentur efficienta mai mare.
Nu zic ca nu se poate face tuning la acest motor...numia ca nu merita...max un chip chirip si ceva jucarii care ajuta la raspunsul de pedala, limitarea la pedala la fel si iti da inca 50 de cai...in rest bani aruncati pe fereastra dupa parerea mea.
Ps. electronica originala este fascinanta...stie mult, mult mai mult decat 90% stand alone-urilor, dar programarea lor este alta treaba...bosch nu da moca programul...la ora actuala costa putin peste 150.000e programul cu care poti juca cu o electronica oem ca si cum ar fi stand alone...calibrare sonde, iesiri si intrari noi care nu era folosite pana atunci...boost controler la un ecu aspirat sau boost controler cu valve floate pe baza de trepte + 2 randuri de injectoare cu cambus...ce din fabrica nu stia...ma rog, in 100% fiabil.
|
|
|
23-04-09, 07:33
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 687
|
Re: BMW 335i E92 pe dyno la MasterTuner
Quote:
Originally Posted by MasterTuner
Abordari barbare Hexer daca imi permiti umorul Caroserie din 2009 si motor din 1990. Spre exemplu tocmai am facut in seara asta softul pentru UNICHIP la un 320i E46 turbo motor M54B22 de 170 NA. Am scos prima versiune cu 0.5 bar 300Nm si 270 cp. Si asta cu close loop lambda controll, OBD2, Knock controll facut de ECU pe doua canale adaptiv, depistarea automata a rateurilor, controlul tractiunii si toate functiile unui ECU cat de cat contemporan, INCLUSIV CHECK ENGINE LIGHT functional cu bec care merge dar sta aprins doar cand pui contactul si nu pornesti motorul. Si apropos, evacuarea... stock, ca waste gate ul da afara direct asa ca masina e super stealth. Toate astea in 2 ore pe dyno si una pe strada...
|
cine a montat turbo?sau la cine a fost montat mai bine zis?da-mi un pm daca poti
|
|
|
23-04-09, 11:22
|
#19
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: BMW 335i E92 pe dyno la MasterTuner
Quote:
Originally Posted by MasterTuner
X Ray Eyes, esti proprietarul unei masini ca asta?
|
Ar influenta in vreo masura atitudinea ta si tonul discutiei raspunsul meu pozitiv sau negativ ?
Tot ceot sa iti spun este ca m-am documentat f bine in legatura cu motorul acesta , castigator a 3 premii consecutive World Best Engine ( 2006-200 .
3.0 TT-ul ( indiferent pe ce caroserie se afla ) s-a nascut invingator prin potentialul urias pe care il are si de unde il are ( 1200R/min - redline).
Sunt baieti in state care au reusit sa scoata 11.8sec / 402.5m cu acest motor ... fara interne si turbo schimbate ( 440Cp@580Nm) .
Oare ce crestere de putere se va inregistra cand va intra in productie un kit turbo performant tinand cont ca doar o alezare a compresorului si a turbinei de 3mm + montarea unor paleti cu 3mm mai mari duce la o crestere de 130 Cp peste valorile de mai sus ?
Quote:
Originally Posted by Hexer
Acest motor bmw are compresie mare...deci de geaba pui turbo mare ai un limit bine definit (la fe sunt toate motoarele turbo actuale). Am vazut ultima generatie de vag...compresie la 10:1 si turbo care merge la 0.7 bar ... peste 1 bar nici nu poti merge cu ea, avansul o sa fie atat de mic incat supraincalzesti motorul si lambda trebue sa sta sub 11:1.
Noile motoare turbo nu sunt pentur a face mia multa putere...sunt pentur efficienta mai mare.
|
Se poate rezolva si problma compresiei mari ... dar trebuie umblat in interior .
Iar daca "problema" scade undeva spre 8 atunci vorbim de un motor care va avea f putini competitori daca este modificat cum trebuie cum este cazul Supra , Skyline , etc.
Blocul tine 650-700Cp ... internele si compresia sunt problem principala .. peste 550Cp se fac bielele burghiu si risti o dauna totala daca sare vreuna prin bloc ... asta la o cutie manuala .
O cutie secventiala cu 7 rapoarte si padele la volan suporta un cuplu mult mai mare si o putere mult peste stock mult mai bine .
Ca sa nu mai vorbim de timpii pe 400m care sunt mult mai buni cu AT decat cu MT.
|
|
|
23-04-09, 12:17
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: BMW 335i E92 pe dyno la MasterTuner
X-Ray-Eyes, nu ma intelege gresit, chiar nu vroiam sa te ofensez, ca idee eu functionez da ceva vreme mai mult cu un Logan Van..., masina mea de baza fiind un Patrol din 2002, masina absolut relevanta si reprezentativa pentru un tuner. Te intrebam strict ca sa stiu daca te pot ruga sa arunci o privire pe sub capota. Ma interesa ce turbina are, ce brand si ce part number, ca nu a fost usor sa le gasesc. La inceputul topicului am facut o greseala confundand producatorul sistemului turbo cu cel de 335d, care e KKK.
Noi putem face pe comanda pisoane si biele pentru orice aplicatie, de ex. la M54B22 i-am facut pistoane custom de 9.5 CR forjate.
Last edited by MasterTuner; 23-04-09 at 12:32.
|
|
|
23-04-09, 15:49
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: BMW 335i E92 pe dyno la MasterTuner
Quote:
Originally Posted by X-Ray-Eyes
Se poate rezolva si problma compresiei mari ... dar trebuie umblat in interior .
Iar daca "problema" scade undeva spre 8 atunci vorbim de un motor care va avea f putini competitori daca este modificat cum trebuie cum este cazul Supra , Skyline , etc.
Blocul tine 650-700Cp ... internele si compresia sunt problem principala .. peste 550Cp se fac bielele burghiu si risti o dauna totala daca sare vreuna prin bloc ... asta la o cutie manuala .
O cutie secventiala cu 7 rapoarte si padele la volan suporta un cuplu mult mai mare si o putere mult peste stock mult mai bine .
Ca sa nu mai vorbim de timpii pe 400m care sunt mult mai buni cu AT decat cu MT.
|
Deci..pana la urma trebue sa schimbi biele, pistoane, turbo, evacuare, poate si admisia si 80% din transmisie...la un motor care valoreaya din start peste 10,000e. Sa nu uitam injectoarele pe care poti vine pa ebay...ca mai mari nu prea gasesti...a si electronica o data cu asta ca őpetnur injectaore normle nu mia ai nevoe de pompa cu presiune mare si altele...
Pana la urma pastrezi numai distributia variabila din tot motorul...chear merita sa faci tuning la asta...cum spuneam ramane numai sigla ca e din 2009 dar mai nimic din ce inseamna motor de ultima generatie...
Sa fim seriosi...ce dracul pot sa fac cu un kit turbo daca nu am de unde a da mia multa benzina? sau mai facem o rampa de injectaore normali in gelria de admisie care merge cu un piggy back...kit de pompa presiune mare si injectaore ce trebue pentru acest (~1000ccm/min) ca sa obtinem peste 600 cai o sa coste peste 5000, numia partea de benzina...+interne 2000 + kit turbo sa ramene tt 3000 + alte magarii...sub 15,000 fara nici o sansa nu poti scoate 6-700 cai in conditii noramli + pretul de transmisie.
dintrun m5 sau sa fie mai nou m3 e46 cu 10,000 ai scos peste 700 cai + intra in pret si transmisia...hm...
ps. pistoane custom de 9,5 se face la strungar si tin minim 100,000 la presiunea de 0,7 bari....
|
|
|
23-04-09, 17:44
|
#22
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: BMW 335i E92 pe dyno la MasterTuner
Quote:
Originally Posted by MasterTuner
X-Ray-Eyes, nu ma intelege gresit, chiar nu vroiam sa te ofensez, ca idee eu functionez da ceva vreme mai mult cu un Logan Van..., masina mea de baza fiind un Patrol din 2002, masina absolut relevanta si reprezentativa pentru un tuner. Te intrebam strict ca sa stiu daca te pot ruga sa arunci o privire pe sub capota. Ma interesa ce turbina are, ce brand si ce part number, ca nu a fost usor sa le gasesc. La inceputul topicului am facut o greseala confundand producatorul sistemului turbo cu cel de 335d, care e KKK.
Noi putem face pe comanda pisoane si biele pentru orice aplicatie, de ex. la M54B22 i-am facut pistoane custom de 9.5 CR forjate.
|
Ti-am atasat cateva poze cu sistemul TwinTurbo de pe 335i ...
Se vad toate detaliile necesare ... part number , turbinele sunt facute de Mitsubishi ...
MHI Twin Turbo. cod: 7 536 686.03
Mitsubishi cod: TD03L-10T, TD03L4W-10TK3 / 49131-07015
Alte coduri : 11657563685, 11657563686, 11654567410.
Last edited by X-Ray-Eyes; 23-04-09 at 17:50.
|
|
|
19-05-09, 00:34
|
#23
|
Banned
Stage 2
Join Date: Sep 2008
Posts: 45
|
Re: BMW 335i E92 pe dyno la MasterTuner
Motorul asta nu are Valvetronic.
In rest, numai de bine, putere ~constanta intre 5500-6700, injectie directa, cunosc oamenii.
|
|
|
20-05-09, 23:56
|
#24
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: BMW 335i E92 pe dyno la MasterTuner
Quote:
Originally Posted by usiusi
Motorul asta nu are Valvetronic.
In rest, numai de bine, putere ~constanta intre 5500-6700, injectie directa, cunosc oamenii.
|
Puterea constanta pusa la dispozitie in sarcina maxima de 400N/m este intre 1400 si 6300 R.min ...
Last edited by X-Ray-Eyes; 22-05-09 at 09:33.
|
|
|
02-09-09, 23:12
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: BMW 335i E92 pe dyno la MasterTuner
Cu cat mai multe complicatii cu atat mai multi bani in buzunarul producatorilor de masini / piese .... Florin a punctat perfect; de 20 de ani se reinventeaza apa calda si gaura de la covrig
Cel mai bun exemplu e "evolutia" motorului C20 LET care de la 204 cai in anii 90 a ajuns la 190 de cai in anii 2000 sub forma Z20LET ... dar are "coil on plugs" monobloc ... si dai 10-15 milioane cand cade vreo bobina .....
__________________
punktsidelacapat.ro
|
|
|
|
|