Daca se poate inseamna ca se poate, corect?
Iar daca faci porting este chiar o conditie esentiala sa maresti supapele.
Supapele mai mari nu trebuie sa le construiesti tu sau sa iei unele de la Trabant si le pui pe masina ta. Sunt kituri speciale de asa ceva.
Problema apare atunci cand combustibilul nu se atomizeaza, adica ca rezultat al unei curgeri lipsite de diferente de nivel. Totodata, mai apare o problema in cazul "vitezei de curgere", asa cum spui tu, atunci cand suprafata a fost polishata: viteza de curgere a combustibilului poate chiar sa scada.
Fa urmatorul test: pune pe o oglinda putina benzina, dupa care impinge benzina respectiva cu un jet de aer. Ai sa observi cum se creeaza niste mici valuri, iar benzina se va deplasa foarte putin.
Repeta testul cu o bucata de tabla care prezinta asperitati, nu exagerate, evident.
Daca ai avea injector care sa arunce direct in cilindri nu ai mai avea problema asta.
ps: evident, sunt mai multe aspecte de care trebuie sa tii cont, dar la baza sunt cele de mai sus