Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Daewoo tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 07-12-12, 11:11   #1
apaminerala

Stage 2
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 32
Default Cielo decapotabil

S-a mai facut pina acum?
apaminerala is offline   Reply With Quote
Old 08-12-12, 10:36   #2
topser
Fiat Driver

Stage 5
 
topser's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]
Default Re: Cielo decapotabil

da.
http://daewooforum.pl/temat20572.html
topser is offline   Reply With Quote
Old 09-12-12, 07:31   #3
apaminerala

Stage 2
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 32
Default Re: Cielo decapotabil

Multumesc.
O lucratura impresionanta la polonezi.
In Romania oare s-a mai facut? Nu neaparat Cielo...
apaminerala is offline   Reply With Quote
Old 09-12-12, 13:27   #4
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Cielo decapotabil

Suntem de sectiunea Daewoo... sunt relevante alte marci?
Da, s-au facut... si Dacia, si Trabant (bleu, decapotabil, motor Golf 2 gti, venea la curse pe vremuri). Pe google e greu sa cauti?
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 09-12-12, 14:26   #5
apaminerala

Stage 2
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 32
Default Re: Cielo decapotabil

Da, e relevant, fiind vorba de o munca ce e relativ aceeasi, indiferent de marca.

Nu credeam ca e nevoie sa explic o chestiune simpla, mai ales ca raspuns la celebrul "cauta pe google".

E o mare diferenta intre