Ca sa lamurim niste chestii :
1.Solenza nu prinde in a 1a 80 la ora,a fost din greseala,a specificat cel care a scris.
2.Inca mai asteptam filmuletul cu solenza la 200 la ora.
3.Loganul de 1.4 mpi este mai slab decat solenza,pentru ca e mai greu,si solenza are o cutie mai buna,deci pe 400 m solenza este superioara.
4.Un logan/solenza de 1.4 mpi,resoftat,tiganit la intache,tiganit la egzost are fix maxim 2 cai in plus fata de stock,daca softul nu este de calitate,filtrele sport nu sunt profi,si evacuarea este facuta dupa ureche,gen o toba sport,sau o teava fara nimic pe ea,dar ati lasat aceeasi grosime.
5.Alta este situatia cand vii cu serpisori,o evacuare mai groasa,renunti la cat(si nu pierzi cuplu,doar o sa il ai undeva mai sus) si castigi ceva cai,razi din chiulasa,schimbi rapoartele in cutie.Dar parerea mea e ca un 1.6 resoftat este tot deasupra ...
6.Ai putea sa schimbi axele cu came,vezi la catcams.be sunt axe cu came race,pentru motorul K7M am gasit,costa in jur de 300-330 oiro,dar deja nu mai vorbim de filtre cu 500 mii din piata,si necesita soft custom...inca 150 oiro.
7.Unii se pun si fac provocari de genu ,stai sa imi fac eu masina si sa vezi atunci ce te fac.Frate...aceleasi lucruri pe care le faci tu,pot sa mi le fac si eu pe masina si tot o sa fiu peste,pentru ca platforma de pe care plec ma avantajeaza,15 cp mai multi.
8.Cu tanti,am apucat deja sa ies la suc
) si n-am cunoscut-o pe forum.
Sper ca am lamurit pe multa lume cu postul asta,si sper sa nu se mai posteze aiurea.
Dupa parerea mea cam atat poti sa faci la un motor aspirat,fara sa il supraalimentezi...