Launch controlul e realizat, dar mai nou mai putem face ceva pentru un timp mai bun pe 402m si nu numai.
Inainte sa spun despre ce vorbesc vreau sa specific faptul ca ma refer la ecu stock asupara caruia nu se intervine mecanic.
* schimbarea de viteza se poate face cu piciorul in acceleratie fara sa mai fie ridicat.
In acest timp turatia motorului v-a scadea cu exact cat este nevoie asteptand cuplarea in treapta superioara. De obicei turatia scade 800-1200rpm. Exemplu schimbi la 7000rpm, cand calci ambreiajul acceleratia in podea v-a tine turatia la 5800rpm foarte aproape de turatia la care preia treapta urmatoare. In acest timp presiunea in turbo este mentinuta aproape de nominalul de sarcina. Beneficiile fiind urmatoarele:
- schimbare mai rapida
- cuplul este servit mai rapid presiunea existand deja(lag zero)
- protejarea transmisiei, sincroanele sunt ajutate facand parte din sincronizare electronic, mentinand turatia la cat trebuie.
Atentie este valabil si pt turatii mai mici adica se schimba cu acceleratia in podea la 4500rpm iar in acest caz turatia v-a fi mentinuta la (4500-1200)= 3300rpm.
In plus utilizand doua softuri acesta superaccesorizat poate primi un ALS mult mai pregnant, fapt care pe un traseu virajat, trafic poate deveni un mare avantaj avand lag foarte mic.
Pentru mersul normal se poate opta pentru al doilea soft facut lafel dar fara aceste accesorii sau pt unul economic, sau pentru suprafete alunecoase...