04-01-06, 16:33
|
#31
|
Stage 2
Join Date: Oct 2005
Posts: 60
|
Nu ii pune bullbar ca o sa arate naspa. Mai ales ala cum are Staici
|
|
|
04-01-06, 16:48
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Poate nu poate da.
Sigur ca al lui Florin nu pun, dar poate trebuie sa am un suport pt macar doua proiectoare imense.
|
|
|
05-01-06, 09:22
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of: [Observator 4tuning]
|
Forester 2.5XT
Numar cilindrii, tip motor 4 cilindrii, 16 V , boxer
Capacitate cilindrica, litrii/cm3 2.5/2.457
Putere maxima, kw (CP)/rpm 155(210)/5600
Cuplu maxim, Nm/rpm 320(32.6)/3600
Discuri frana fata (ventilate)
Discuri frana spate
Diferential autoblocant cu frecare limitata pe spate LSD
Diferential central cu viscocuplaj
Suspensie fata MacPherson, independ., arcuri elicoidale
Suspensie spate, independenta, cu arcuri elicoidale
Acceleratii
0-100 km/h, s 6.2
Viteza maxima, km/h 226
|
|
|
05-01-06, 09:29
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
|
frumoasa mashinuta george... sa o stapanesti sanatos...
Quote:
poate trebuie sa am un suport pt macar doua proiectoare imense
|
frumoasa optiune pt o mashina folosita si la vanatoare... ... personal as opta si pt un troliu, dar revin putin asupra discutie anterioare: depinde ce si unde vanezi :P
pana la urma sebastian, cand iti va ajunge mashina si cand postezi niste foto cu ea in faza finala?
__________________
www.mavturism.ro
STEP ON IT & FLY TO HEAVEN...
Proud owner of SAAB...car for the moment, planning for a plane...
|
|
|
05-01-06, 09:33
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"georgeb\"
eu am in familie un 2.5 XT din 2004 .
ce v-ar interesa sa aflati ?
Forester 2.5 XT
Numar cilindrii, tip motor 4 cilindrii, 16 V , boxer
Capacitate cilindrica, litrii/cm3 2.5/2.457
Putere maxima, kw (CP)/rpm 155(210)/5600
Cuplu maxim, Nm/rpm 320(32.6)/3600
Discuri frana fata (ventilate)
Discuri frana spate
Diferential autoblocant cu frecare limitata pe spate LSD
Diferential central cu viscocuplaj
Suspensie fata MacPherson, independ., arcuri elicoidale
Suspensie spate, independenta, cu arcuri elicoidale
Acceleratii
0-100 km/h, s 6.2
Viteza maxima, km/h 226
poze :
|
Tinand cont de faptul ca modelul nou este doar o evolutie a celui vechi pe care-l ai ne poti spune destul de multe.
Performante, testate , consumuri, defecte, stabilitate, franare, service ...
e adevarat ca mai interesant ar fi fost sa vorbim de cel de 230cp, dar daca nu se vinde decat de putin timp.
|
|
|
05-01-06, 09:34
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"the_mav\"
frumoasa mashinuta george... sa o stapanesti sanatos...
Quote:
poate trebuie sa am un suport pt macar doua proiectoare imense
|
frumoasa optiune pt o mashina folosita si la vanatoare... ... personal as opta si pt un troliu, dar revin putin asupra discutie anterioare: depinde ce si unde vanezi :P
pana la urma sebastian, cand iti va ajunge mashina si cand postezi niste foto cu ea in faza finala?
|
Acum scormone dupa ea in stok.
Nu intru pe teren atat de accidentat si nu vreau sa o ingreunez ca atunci nu mai face peste 250.
|
|
|
05-01-06, 09:40
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of: [Observator 4tuning]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Tinand cont de faptul ca modelul nou este doar o evolutie a celui vechi pe care-l ai ne poti spune destul de multe.
Performante, testate , consumuri, defecte, stabilitate, franare, service ...
e adevarat ca mai interesant ar fi fost sa vorbim de cel de 230cp, dar daca nu se vinde decat de putin timp.
|
pe bord atinge 240 dar din ce am citit pe net vitezometrul are o eroare destul de mare .
0-100 cam in 6.2-6.3 secunde . pleaca foarte bine de pe loc si datorita raportului final de 4.4 fata de 3.3 cat e la un WRX .
consumuri . in bucuresti daca dai in ea cam 23-25% . la un mers normal , un pic sportiv cam 18% . mai finut de atat nu prea poti sa mergi ca te fura imediat .
la drum lung intre 12-15% .
in prima mie de km s-a scos 18-19% .
ce imi place :
este mare , spatioasa . ai vizibilitate foarte buna. nu este prea mare totusi pentru a crea probleme in oras .
stabilitate excelenta pentru clasa ei .
motorul este puternic si trage de jos inca foarte bine (ai 190nm de la 1200rpm)
ce nu-mi place :
franele . sunt cam subdimensionate pentru puterea motorului. cel putin mie asa mi se pare .
gumele geolander . foarte bune dar sunt un compromis . daca vrei si onroad si offroad sunt ok . daca vrei ori una ori alta iti trebuie alte gume neaparat .
papa doar benzina 98+ si cam papa .
--------------------------------------------
service ul este ok . n-am fost acolo decat pentru revizie si atat.masina are cam 8000km acum .
motorul de 230cp este o evolutie a acestuia de 210cp .
masina este un lup deghizat . foarte putina lume a auzit de acest model .
poate pute probleme serioase unui M3 stock mai ales daca e un pic ud pe jos
|
|
|
05-01-06, 19:06
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"georgeb\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Tinand cont de faptul ca modelul nou este doar o evolutie a celui vechi pe care-l ai ne poti spune destul de multe.
Performante, testate , consumuri, defecte, stabilitate, franare, service ...
e adevarat ca mai interesant ar fi fost sa vorbim de cel de 230cp, dar daca nu se vinde decat de putin timp.
|
pe bord atinge 240 dar din ce am citit pe net vitezometrul are o eroare destul de mare .
0-100 cam in 6.2-6.3 secunde . pleaca foarte bine de pe loc si datorita raportului final de 4.4 fata de 3.3 cat e la un WRX .
consumuri . in bucuresti daca dai in ea cam 23-25% . la un mers normal , un pic sportiv cam 18% . mai finut de atat nu prea poti sa mergi ca te fura imediat .
la drum lung intre 12-15% .
in prima mie de km s-a scos 18-19% .
ce imi place :
este mare , spatioasa . ai vizibilitate foarte buna. nu este prea mare totusi pentru a crea probleme in oras .
stabilitate excelenta pentru clasa ei .
motorul este puternic si trage de jos inca foarte bine (ai 190nm de la 1200rpm)
ce nu-mi place :
franele . sunt cam subdimensionate pentru puterea motorului. cel putin mie asa mi se pare .
gumele geolander . foarte bune dar sunt un compromis . daca vrei si onroad si offroad sunt ok . daca vrei ori una ori alta iti trebuie alte gume neaparat .
papa doar benzina 98+ si cam papa .
--------------------------------------------
service ul este ok . n-am fost acolo decat pentru revizie si atat.masina are cam 8000km acum .
motorul de 230cp este o evolutie a acestuia de 210cp .
masina este un lup deghizat . foarte putina lume a auzit de acest model .
poate pute probleme serioase unui M3 stock mai ales daca e un pic ud pe jos
|
Cat ai dat tu, cip, pe ea?
Vezi ca la wrx nu poate fi raportul 3.3 poate 3,73 sti are 3.90.
|
|
|
05-01-06, 22:43
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of: [Observator 4tuning]
|
noul WRX are acelasi raport cu noul forester ... 4.444
eu parca tineam minte altceva
forester :
Transaxle
Final reduction gear ratio 4.444
Gear ratio 1st 3.454
Gear ratio 2nd 1.947
Gear ratio 3rd 1.366
Gear ratio 4th 0.972
Gear ratio 5th 0.738
Gear ratio Rev. 3.333
WRX
Transaxle
Final reduction gear ratio 4.444
Gear ratio 1st 3.166
Gear ratio 2nd 1.882
Gear ratio 3rd 1.296
Gear ratio 4th 0.972
Gear ratio 5th 0.738
Gear ratio Rev. 3.333
vreo 25500 CIP
|
|
|
05-01-06, 22:50
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Transmission
Final Drive 3.900 4.111
Gear Ratio 1st 3.454 2.785
Gear Ratio 2nd 1.947 1.545
Gear Ratio 3rd 1.366 1.000
Gear Ratio 4th 0.972 0.694
Gear Ratio 5th 0.738 -
Gear Ratio Rev 3.146 2.272
mecanic si automat wrx
cred ca si la pret ai gresit sau nu vrei sa spui
255000 cu taxe? stiu ce e cip. dar 25500 nu e nici ala de azi automat cu gps...
|
|
|
06-01-06, 09:23
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of: [Observator 4tuning]
|
in 2004 pretul de lista era Forester 2.5XT 5MT** 26,400 € CIP
eu am luat cu 25500 CIP .
e varianta fara GPS . la noi nu s-a adus automat pe modelul 2004.
|
|
|
06-01-06, 11:31
|
#42
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"georgeb\"
in 2004 pretul de lista era Forester 2.5XT 5MT** 26,400 € CIP
eu am luat cu 25500 CIP .
e varianta fara GPS . la noi nu s-a adus automat pe modelul 2004.
|
Sa intelegem ca s-au mai ieftinit?
Foarte bine sa aduca cu adaos mai mic.
|
|
|
06-01-06, 12:07
|
#43
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
|
prf
PERFORMANCE: Max Speed 134mph/ 0-60mph 5.7s
FUEL CONSUMPTION: (urban) 19.2mpg / (extra urban) 33.6mpg / (combined) 26.4mpg
STANDARD SAFETY FEATURES: Twin front and side airbags, ABS with EBD
__________________
fan \\\"LEGAL RACING\\\"
|
|
|
06-01-06, 12:18
|
#44
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
|
On the Road
The 2004 Subaru Forester 2.5XT scats 0-to-60 in 5.3 seconds. Not long ago, such a rapid rush was the province of sport sedans or cars. But not once did I climb behind the wheel with less than a grin on my face. I scatted across intersections and stunned Mustang drivers. \"What is that?\" I could almost hear them ask. Well, it's almost a Subaru WRX with a boxy body, that's what. Its four-cylinder, 2.5-liter boxer engine pumps out 210 horsepower at 5,600 rpm and 235 lb-ft of torque at 3,600 rpm. And it weighs only 3,210 pounds. Atop that 2.5-liter four is a turbocharger detuned from the WRX specs, but providing enough boost to snap heads back. Don't worry about tire spin on launch, even in the worst of conditions, thanks to Subaru's all-wheel-drive all the time. The clutch is light and easy to engage. A five-speed manual transmission is standard and shifts without fuss. Braking is not up to acceleration, but sufficient for non-rally use. An anti-lock brake system is standard. Gas mileage is estimated at 18 city and 23 highway. Figure about 20 if you drive it hard, as it begs to be driven. Begs? It rips off a quarter-mile in 13.8 seconds, an eyeblink slower than the almost-$90,000 Porsche Cayenne Turbo sport-utility.
Ce spuneau de cel de 2004 cu 210cp.
|
|
|
06-01-06, 22:35
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
|
|
|
|
|