Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > SUBARU > Masina mea Subaru

Reply
 
Thread Tools
Old 04-01-06, 16:33   #31
buricu

Stage 2
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 60
Default

Nu ii pune bullbar ca o sa arate naspa. Mai ales ala cum are Staici
buricu is offline   Reply With Quote
Old 04-01-06, 16:48   #32
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Poate nu poate da.
Sigur ca al lui Florin nu pun, dar poate trebuie sa am un suport pt macar doua proiectoare imense.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-01-06, 09:22   #33
georgeb

Stage 5
 
georgeb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of:
[Observator 4tuning]
Default

Forester 2.5XT
Numar cilindrii, tip motor 4 cilindrii, 16 V , boxer
Capacitate cilindrica, litrii/cm3 2.5/2.457
Putere maxima, kw (CP)/rpm 155(210)/5600
Cuplu maxim, Nm/rpm 320(32.6)/3600

Discuri frana fata (ventilate)
Discuri frana spate
Diferential autoblocant cu frecare limitata pe spate LSD
Diferential central cu viscocuplaj
Suspensie fata MacPherson, independ., arcuri elicoidale
Suspensie spate, independenta, cu arcuri elicoidale

Acceleratii
0-100 km/h, s 6.2
Viteza maxima, km/h 226
georgeb is offline   Reply With Quote
Old 05-01-06, 09:29   #34
the_mav

Stage 5
 
the_mav's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
Default

frumoasa mashinuta george... sa o stapanesti sanatos...

Quote:
poate trebuie sa am un suport pt macar doua proiectoare imense
frumoasa optiune pt o mashina folosita si la vanatoare... ... personal as opta si pt un troliu, dar revin putin asupra discutie anterioare: depinde ce si unde vanezi :P

pana la urma sebastian, cand iti va ajunge mashina si cand postezi niste foto cu ea in faza finala?
__________________
www.mavturism.ro
STEP ON IT & FLY TO HEAVEN...
Proud owner of SAAB...car for the moment, planning for a plane...
the_mav is offline   Reply With Quote
Old 05-01-06, 09:33   #35
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"georgeb\"
eu am in familie un 2.5 XT din 2004 .

ce v-ar interesa sa aflati ?

Forester 2.5XT
Numar cilindrii, tip motor 4 cilindrii, 16 V , boxer
Capacitate cilindrica, litrii/cm3 2.5/2.457
Putere maxima, kw (CP)/rpm 155(210)/5600
Cuplu maxim, Nm/rpm 320(32.6)/3600

Discuri frana fata (ventilate)
Discuri frana spate
Diferential autoblocant cu frecare limitata pe spate LSD
Diferential central cu viscocuplaj
Suspensie fata MacPherson, independ., arcuri elicoidale
Suspensie spate, independenta, cu arcuri elicoidale

Acceleratii
0-100 km/h, s 6.2
Viteza maxima, km/h 226


poze :





Tinand cont de faptul ca modelul nou este doar o evolutie a celui vechi pe care-l ai ne poti spune destul de multe.
Performante, testate , consumuri, defecte, stabilitate, franare, service ...
e adevarat ca mai interesant ar fi fost sa vorbim de cel de 230cp, dar daca nu se vinde decat de putin timp.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-01-06, 09:34   #36
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"the_mav\"
frumoasa mashinuta george... sa o stapanesti sanatos...

Quote:
poate trebuie sa am un suport pt macar doua proiectoare imense
frumoasa optiune pt o mashina folosita si la vanatoare... ... personal as opta si pt un troliu, dar revin putin asupra discutie anterioare: depinde ce si unde vanezi :P

pana la urma sebastian, cand iti va ajunge mashina si cand postezi niste foto cu ea in faza finala?
Acum scormone dupa ea in stok.
Nu intru pe teren atat de accidentat si nu vreau sa o ingreunez ca atunci nu mai face peste 250.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-01-06, 09:40   #37
georgeb

Stage 5
 
georgeb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Tinand cont de faptul ca modelul nou este doar o evolutie a celui vechi pe care-l ai ne poti spune destul de multe.
Performante, testate , consumuri, defecte, stabilitate, franare, service ...
e adevarat ca mai interesant ar fi fost sa vorbim de cel de 230cp, dar daca nu se vinde decat de putin timp.
pe bord atinge 240 dar din ce am citit pe net vitezometrul are o eroare destul de mare .

0-100 cam in 6.2-6.3 secunde . pleaca foarte bine de pe loc si datorita raportului final de 4.4 fata de 3.3 cat e la un WRX .

consumuri . in bucuresti daca dai in ea cam 23-25% . la un mers normal , un pic sportiv cam 18% . mai finut de atat nu prea poti sa mergi ca te fura imediat .
la drum lung intre 12-15% .
in prima mie de km s-a scos 18-19% .

ce imi place :
este mare , spatioasa . ai vizibilitate foarte buna. nu este prea mare totusi pentru a crea probleme in oras .

stabilitate excelenta pentru clasa ei .

motorul este puternic si trage de jos inca foarte bine (ai 190nm de la 1200rpm)

ce nu-mi place :
franele . sunt cam subdimensionate pentru puterea motorului. cel putin mie asa mi se pare .

gumele geolander . foarte bune dar sunt un compromis . daca vrei si onroad si offroad sunt ok . daca vrei ori una ori alta iti trebuie alte gume neaparat .

papa doar benzina 98+ si cam papa .

--------------------------------------------
service ul este ok . n-am fost acolo decat pentru revizie si atat.masina are cam 8000km acum .

motorul de 230cp este o evolutie a acestuia de 210cp .

masina este un lup deghizat . foarte putina lume a auzit de acest model .

poate pute probleme serioase unui M3 stock mai ales daca e un pic ud pe jos
georgeb is offline   Reply With Quote
Old 05-01-06, 19:06   #38
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"georgeb\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Tinand cont de faptul ca modelul nou este doar o evolutie a celui vechi pe care-l ai ne poti spune destul de multe.
Performante, testate , consumuri, defecte, stabilitate, franare, service ...
e adevarat ca mai interesant ar fi fost sa vorbim de cel de 230cp, dar daca nu se vinde decat de putin timp.
pe bord atinge 240 dar din ce am citit pe net vitezometrul are o eroare destul de mare .

0-100 cam in 6.2-6.3 secunde . pleaca foarte bine de pe loc si datorita raportului final de 4.4 fata de 3.3 cat e la un WRX .

consumuri . in bucuresti daca dai in ea cam 23-25% . la un mers normal , un pic sportiv cam 18% . mai finut de atat nu prea poti sa mergi ca te fura imediat .
la drum lung intre 12-15% .
in prima mie de km s-a scos 18-19% .

ce imi place :
este mare , spatioasa . ai vizibilitate foarte buna. nu este prea mare totusi pentru a crea probleme in oras .

stabilitate excelenta pentru clasa ei .

motorul este puternic si trage de jos inca foarte bine (ai 190nm de la 1200rpm)

ce nu-mi place :
franele . sunt cam subdimensionate pentru puterea motorului. cel putin mie asa mi se pare .

gumele geolander . foarte bune dar sunt un compromis . daca vrei si onroad si offroad sunt ok . daca vrei ori una ori alta iti trebuie alte gume neaparat .

papa doar benzina 98+ si cam papa .

--------------------------------------------
service ul este ok . n-am fost acolo decat pentru revizie si atat.masina are cam 8000km acum .

motorul de 230cp este o evolutie a acestuia de 210cp .

masina este un lup deghizat . foarte putina lume a auzit de acest model .

poate pute probleme serioase unui M3 stock mai ales daca e un pic ud pe jos
Cat ai dat tu, cip, pe ea?
Vezi ca la wrx nu poate fi raportul 3.3 poate 3,73 sti are 3.90.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-01-06, 22:43   #39
georgeb

Stage 5
 
georgeb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of:
[Observator 4tuning]
Default

noul WRX are acelasi raport cu noul forester ... 4.444


eu parca tineam minte altceva


forester :
Transaxle
Final reduction gear ratio 4.444
Gear ratio 1st 3.454
Gear ratio 2nd 1.947
Gear ratio 3rd 1.366
Gear ratio 4th 0.972
Gear ratio 5th 0.738
Gear ratio Rev. 3.333

WRX
Transaxle
Final reduction gear ratio 4.444
Gear ratio 1st 3.166
Gear ratio 2nd 1.882
Gear ratio 3rd 1.296
Gear ratio 4th 0.972
Gear ratio 5th 0.738
Gear ratio Rev. 3.333

vreo 25500 CIP
georgeb is offline   Reply With Quote
Old 05-01-06, 22:50   #40
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Transmission
Final Drive 3.900 4.111
Gear Ratio 1st 3.454 2.785
Gear Ratio 2nd 1.947 1.545
Gear Ratio 3rd 1.366 1.000
Gear Ratio 4th 0.972 0.694
Gear Ratio 5th 0.738 -
Gear Ratio Rev 3.146 2.272
mecanic si automat wrx
cred ca si la pret ai gresit sau nu vrei sa spui
255000 cu taxe? stiu ce e cip. dar 25500 nu e nici ala de azi automat cu gps...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 06-01-06, 09:23   #41
georgeb

Stage 5
 
georgeb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of:
[Observator 4tuning]
Default

in 2004 pretul de lista era Forester 2.5XT 5MT** 26,400 € CIP

eu am luat cu 25500 CIP .

e varianta fara GPS . la noi nu s-a adus automat pe modelul 2004.
georgeb is offline   Reply With Quote
Old 06-01-06, 11:31   #42
slkamg

Stage 4
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"georgeb\"
in 2004 pretul de lista era Forester 2.5XT 5MT** 26,400 € CIP

eu am luat cu 25500 CIP .

e varianta fara GPS . la noi nu s-a adus automat pe modelul 2004.

Sa intelegem ca s-au mai ieftinit?
Foarte bine sa aduca cu adaos mai mic.
slkamg is offline   Reply With Quote
Old 06-01-06, 12:07   #43
slkamg

Stage 4
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
Default prf

PERFORMANCE: Max Speed 134mph/ 0-60mph 5.7s
FUEL CONSUMPTION: (urban) 19.2mpg / (extra urban) 33.6mpg / (combined) 26.4mpg
STANDARD SAFETY FEATURES: Twin front and side airbags, ABS with EBD
__________________
fan \\\"LEGAL RACING\\\"
slkamg is offline   Reply With Quote
Old 06-01-06, 12:18   #44
slkamg

Stage 4
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
Default

On the Road
The 2004 Subaru Forester 2.5XT scats 0-to-60 in 5.3 seconds. Not long ago, such a rapid rush was the province of sport sedans or cars. But not once did I climb behind the wheel with less than a grin on my face. I scatted across intersections and stunned Mustang drivers. \"What is that?\" I could almost hear them ask. Well, it's almost a Subaru WRX with a boxy body, that's what. Its four-cylinder, 2.5-liter boxer engine pumps out 210 horsepower at 5,600 rpm and 235 lb-ft of torque at 3,600 rpm. And it weighs only 3,210 pounds. Atop that 2.5-liter four is a turbocharger detuned from the WRX specs, but providing enough boost to snap heads back. Don't worry about tire spin on launch, even in the worst of conditions, thanks to Subaru's all-wheel-drive all the time. The clutch is light and easy to engage. A five-speed manual transmission is standard and shifts without fuss. Braking is not up to acceleration, but sufficient for non-rally use. An anti-lock brake system is standard. Gas mileage is estimated at 18 city and 23 highway. Figure about 20 if you drive it hard, as it begs to be driven. Begs? It rips off a quarter-mile in 13.8 seconds, an eyeblink slower than the almost-$90,000 Porsche Cayenne Turbo sport-utility.


Ce spuneau de cel de 2004 cu 210cp.
slkamg is offline   Reply With Quote
Old 06-01-06, 22:35   #45
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

http://www.auto123.com/en/new/carinf...1&make=Subaru#

Alte parereri.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -