09-01-13, 01:02
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: The Mighty 190
|
|
|
11-01-13, 18:43
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: The Mighty 190
Quote:
Originally Posted by Ford_V6
Ce sa zic ... ochiu meu avizat de Mercedesar vede mult entuziasm si o lucrare mai complicata de cat credeti... Cel mai trist este ca inlocuiesti un motor destul de bun cu unul cu si mai multe bube in cap, mai slab si mai complicat. Evident de omologare nu se poate pune problema si oricum nu inteleg de ce ai ales cel mai slab motor din gama M111 ...
Ce sa zic ... nu imi place ce vad deocamdata ... daca totusi duci lucrarea la bun sfarsit si masina o sa ruleze corect ai toata stima si respectul meu. Repet... nu e simpla deloc lucrarea.
|
De ce e un motor mai slab si are bube ? Din experienta a 2 masini W202 avute in ograda aproape 8 ani nu am vazut sa aibe probleme grave la motor. singurele bube ale motorului la ambele au fost ca odata la nu stiu cat timp crapau fisele de la caldura motorului si erau destul de scumpe ,asta ar fi singuru defect la toata gama M111. intradevar W202 modelu avea anumite probleme mai ales cele prefacelift dar motoru mergea ceas . Cand zic ceas ma refer la faptu ca masinile au fost cumparate la ~100K km in bord( nu bag mana in foc ca erau reali) si dupa 8 ani aveau cam ~300-350k .
@Marica , dupa ce reusesti sa asezi motoru si sa pui la punct toate maruntisurile vei fi multumit de alegere .Porneste bine in orice anotimp , merge rotund , silentios si consumu pe 202 era undeva la 6.5-7 afara si 9-12 oras . Bafta !
|
|
|
12-01-13, 09:36
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: The Mighty 190
Sunt sigur ca o sa fiu multumit de motor. Nu ma deranjeaza ca isi dau cu parerea toti priceputii. La urma urmei asta e rolul topicului. Fara suparare Ford_V6 dar n-am vazut la tine prezentarea unei munci asemanatoare. Stiu in ce m-am bagat si stiu care sunt toate riscurile si respectiv beneficiile. Motorul original trebuia segmentat, unde mai pui ca K-jetronic-ul era dereglat. Deci banii care trebuia sa-i bag intr-un motor vechi, am preferat sa-i bag in achizitionarea unuia mai nou. Si doar asa, off the record, mi-a venit de multe ori sa torn pe benzina pe ea sa-i dau foc, insa nu am facut-o pentru ca sunt chiar curios unde o sa se ajunga cu lucrarea asta, chiar vreau sa functioneze cat mai curand. Probleme o sa apara, mai ales la instalatia electrica, astazi ma duc sa dau jos bordu de pe donatoare, o sa-mi mananc nervii cu contactu ala cu cip, si cu alte porcarii, dar asta e, am intrat in hora, trebuie sa joc.
__________________
“On a given day, a given circumstance, you think you have a limit. And then you go for this limit and you touch this limit, and you think, 'Okay, this is the limit'. And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.” (Ayrton Senna)
if it ain`t broke, fix it 'til it is
|
|
|
14-01-13, 01:39
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: The Mighty 190
Nu are rost sa intram in polemici ... parerea mea este ca m111 sunt motoare slabe si lucrarea asta la care te-ai inhamat nu merita. Un 102 in apele lui era mult mai usor de gasit si montat... Am vandut motor 102 cu 118.000 km pe 200 de euro aproape complet. Asta in cazul in care vorbim de raport costuri/munca/eficienta.
Daca vorbim de tuning e treaba buna ... dar nu cu m111 de 1.8 aspirat.
Oricum iti mai urez inca o data bafta sa faci masina sa functioneze cum vrei tu !
__________________
punktsidelacapat.ro
|
|
|
14-01-13, 13:57
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: The Mighty 190
Nu s-a vorbit de tuning aici. Pur si simplu am cautat rapid un inlocuitor al vechiului motor, care a crapat. La acest motor am ajuns din intamplare. Nu am cautat ceva anume pentru ca nu m-am documentat sa vad in ce tipuri de motoare au excelat cei de la Mercedes. Tot ce vreau eu, e ca motorul sa functioneze in parametri normali, nimic mai mult.
|
|
|
20-01-13, 02:35
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: The Mighty 190
pai si merge sau sade pana la urma ? keep us up to date pls !
|
|
|
20-01-13, 13:56
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: The Mighty 190
Momentan sta, am probleme cu contactul, fiind cu cip si avand atat de multe fire, nu stiu unde sa le leg, si nu gasesc nicio schema electrica sa ma pot lumina...
|
|
|
20-01-13, 19:47
|
#23
|
Stage 2
Join Date: Jun 2011
Posts: 68
|
Re: The Mighty 190
si eu zic ca ai avut prurit undeva .......Era mai simplu sa pui alt m102,plus instalatie de gpl,si era ok si la consum...
|
|
|
20-01-13, 21:52
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: The Mighty 190
Am inteles ca erau sute de motoare mai bune ca asta. Bun! Eu l-am luat pe asta si acum incerc sa-l fac sa mearga. Am cerut ajutor intr-o privinta, va rog nu-mi prezentati toate variantele mai bune pe care le puteam alege ca nu ma ajuta deloc. Multumesc mult!
|
|
|
21-01-13, 16:52
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: The Mighty 190
Mercedes e masina dracu cand vine vorba de electrica. Instalatiile vin la gramada si sunt greu de izolat pe componente.Afara sunt baieti specializati care taxeaza mici averi sa puna cap la cap un wiring. Informatie nu prea exista .... cauta eventual un ETM de w202 poate e pe undeva pe net...te scoate din rahat sigur !
P.S vezi ca injectia asta HFM are canbus din ce stiu eu.
|
|
|
21-01-13, 17:12
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: The Mighty 190
ia baga ocheanu aici ...
|
|
|
21-01-13, 18:03
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: The Mighty 190
Multumesc mult Ford_V6. Am gasit toate informatiile necesare pe AutoData si la un ins aici prin zona, care m-a luminat si mi-a zis de tot ce am nevoie sa pornesc acest motor. Intre timp, am pus masina la vanzare, in starea actuala. Daca o sa am timp sa o fac sa mearga o sa mai adaug vreo 3-400e la pretul initial. Pana atunci asteptam.
|
|
|
22-01-13, 03:42
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: The Mighty 190
|
|
|
|
|