Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 21-03-11, 19:56   #481
SV25MBN
Chevrolet Driver

Stage 5
 
SV25MBN's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,181
Member of:
[Opel]
[CHEVROLET]
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

Nu stai deloc.
SV25MBN is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 20:59   #482
HoricutzWSR
Virtual Tuner

Stage 5
 
HoricutzWSR's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of:
[Design Team]
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

cu autoblocant, o sa faci niste cerculetze forzza!! ) si filmu ala si io cred ca`i pe naspa...nu cred pana nu filmez io
HoricutzWSR is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 22:40   #483
vladucutz

Stage 5
 
vladucutz's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,655
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

Vlad,zi-mi si mie te rog cam care e treaba cu cutia asta cu 6 trepte.eu am pe a mea si nu pot sa ma dau de pe loc deparece patineaza toata treapta 1 si jumatate din treapta 2.desi plecarea o fac la 2500 rpm.
__________________
1.8T
vladucutz is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 23:00   #484
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

Quote:
Originally Posted by vladucutz View Post
Vlad,zi-mi si mie te rog cam care e treaba cu cutia asta cu 6 trepte.eu am pe a mea si nu pot sa ma dau de pe loc deparece patineaza toata treapta 1 si jumatate din treapta 2.desi plecarea o fac la 2500 rpm.
vladucutz, tu ai turbina k03 care incarca foarte jos in ture, de aceea iti patineaza asa de tare. Ai putea incerca niste gume toyo r888 sau ceva asemanator, ai avea aderenta mult mai buna.
Eu vreau sa pun cutia in 6 trepte deoarece este mai rezistenta ( pe cea in 5 am desfacut-o deja de 2 ori ) si are rapoartele mai scurte, nu mai pica asa de mult turatia intre schimbarile de viteza.
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp


vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 23:33   #485
vladucutz

Stage 5
 
vladucutz's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,655
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

ideea e ca eu nu ma axez pe concursuri de DRAG sau chestii de genul dar de cate ori am incercat sa fac o plecare cu cat mai multa aderenta nu am reusit.patineaza ca nebuna.si nici nu ma lasa sufletul sa fac 200 de incercari pana invat ce si cum.
pana una alta vreau sa ii fac si eu o evacuare cat mai ok si sa nu fie galagioasa si un FMIC.sa vedem la ce preturi se arunca baietii de pe la bucuresti....
tot imi curg balele la FMIC-ul tau))
vladucutz is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 10:35   #486
Raul_WST

Stage 3
 
Raul_WST's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 84
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

Quote:
Originally Posted by vladucutz View Post
in legatura cu comparatia intre Polo si M3/M5....chiar vinerea aceasta am avut ocazia sa compar GTI-ul meu 25'th care are la baza 180 CP iar acum e softat SKN si dus la 224 CP si 315 NM cu un M3 modelul nou,cel de 420 cp....tin sa precizez ca de la 100 km/h pana la 200 km/h nu a reusit sa ma depaseasca,accelerarea facandu-se din treapata a-6-a,nu prin retrogradare in treapta 4 sau 5.
Scuze de offtopic !!! Esti tu sigur ca respectivul cu BMW M3 "se dadea" cu tine ? Daca vrei ne putem vedea undeva si iti demonstrez ca nu stai langa un M3 E92 cu 225 cp nici in visele frumoase, nici de pe loc, nici pana la 200 km/h si nici dupa 200 km/h .. Cu Polo`ul lui Vlad e alta poveste din mers dar cu 225 cp nu stai in fata unui M3 decat daca ii merge in 4 pistoane
__________________
orange S3 powerd by Motoren Technik Mayer Berlin
www.mtm-berlin.com
Raul_WST is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 11:37   #487
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

Din pacate Vlad n-ar fi avut nicio sansa in acea intrecere in treapta 6 (evident total irelevanta) de la 100 la 200
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 12:41   #488
ct77pia

Stage 5
 
ct77pia's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

lasai sa visesze ca totusi este un M3
ct77pia is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 12:43   #489
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

Eu eram subtil... in sensul ca nu are 6 trepte (inca)
Dar oricum, cand te dai in mers te dai in treapta care te avantajeaza la viteza respectiva. Nu hai ne dam in treapta x.
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 16:14   #490
vladucutz

Stage 5
 
vladucutz's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,655
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

eu doar am povestit faza intamplata.totul s-a intamplat pe autostrada pitesti-bucuresti si atata timp cat tipul cu M3 a stat in spatele meu pana la 200 eu consider ca a accelerat.ca nu a fost prea tupeist sa o accelereze la putere maxima sau mai stiu eu ce motive,nu am de unde sa stiu...
iar pt ca am povestit o faza intamplata nu cred ca stau sa visez sau sa aberez ca bat M3 sau chestii de genul.dar unora le place sa vorbeasca in necunostinta de cauza.

in caz ca il stie cineva pe posesor,M3-ul era de culoare albastra cu numarul 999 GGG

hy ca am poluat destul topicul.imi cer scuze Vlad
vladucutz is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 22:34   #491
only_4dan

Stage 5
 
only_4dan's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 996
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Saptamana trecuta a ajuns si cutia de Seat Leon Cupra 1.8T ( multumesc mult cuiva ), asa ca acum sunt in cautare de o timonerie de 6 viteze, un electromotor si planetarele de la cutia cu 6 trepte.
Saptamana asta urmeaza sa comand un ambreiaj nou ( tot SouthBend ), cel vechi nu se potriveste, si un LSD Peloquin. Cu toate astea ar trebui sa se imbunatateasca mult plecarea de pe loc
bai, tu nu te potolesti!!!!!!!!!!???????
da pana cand??!!
masina asta iti manca toti bani si toti ani )
.......
glumesc.....
........
dar de ce nu le zici celor care nu cred ca POLOnezul tau face fata unor BMW m3, m5, ca ai avut si tu un m3 si ai cam ramas dezamagit de el, mergea el...... dar tot mai tare trage POLOnezul
__________________
DE CE SA BEI SI SA CONDUCI, CAND POTI SA FUMEZI SI SA ZBORI
only_4dan is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 23:37   #492
radu_era

Stage 2
 
radu_era's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 58
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

vlad am si eu o intrebare... am vazut ca ti-ai pus admisia large port si as fi vrut sa te intreb daca de exemplu pentru un soft revo stage 2 ar conta foarte mult aceasta admisie....(aceasta admisie se gaseste pe codul de motor AEB nu?)... bine, miscarea pe care vroiam eu sa o fac era sa-mi pun o turbina IHI VF 34 + aceasta admisie larg port....dar am primit mail de la cei de la boulekos cum ca puterea maxima pe care pot sa o imping in motor ar fi de 240 de cai pentru ca altfel imi cedeaza bielele.... daca poti sa-mi spui o vorba...ar fi super...
__________________
radu_era is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 23:40   #493
radu_era

Stage 2
 
radu_era's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 58
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

si chiar am uitat....felicitari pentru masinutza.... am avut si eu un polo 1.2 muncit la maxim de care eram foarte mandru dar l-am dat pentru ca am vrut 1.8t...
radu_era is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 23:47   #494
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

La accelerarea de pe loc, macina smuceste mult stanga dreapta ?
Sau la iesirea din curba, prin acceleratie, ce comportament descrie masina ?
Predator is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 21:03   #495
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Polo - GTI 1.8Turbo

Quote:
Originally Posted by radu_era View Post
vlad am si eu o intrebare... am vazut ca ti-ai pus admisia large port si as fi vrut sa te intreb daca de exemplu pentru un soft revo stage 2 ar conta foarte mult aceasta admisie....(aceasta admisie se gaseste pe codul de motor AEB nu?)... bine, miscarea pe care vroiam eu sa o fac era sa-mi pun o turbina IHI VF 34 + aceasta admisie larg port....dar am primit mail de la cei de la boulekos cum ca puterea maxima pe care pot sa o imping in motor ar fi de 240 de cai pentru ca altfel imi cedeaza bielele.... daca poti sa-mi spui o vorba...ar fi super...
Admisia large port este luata de pe un Golf 4 1.8T cod motor AGU. Diferenta dintre cea large port si cea small port nu este foarte mare.
Cat despre turbina, eu iti recomand un GT2860. Internele stock rezista fara probleme la 350 cp.

Quote:
Originally Posted by radu_era View Post
si chiar am uitat....felicitari pentru masinutza.... am avut si eu un polo 1.2 muncit la maxim de care eram foarte mandru dar l-am dat pentru ca am vrut 1.8t...
Multumesc mult!

Quote:
Originally Posted by Predator View Post
La accelerarea de pe loc, macina smuceste mult stanga dreapta ?
Sau la iesirea din curba, prin acceleratie, ce comportament descrie masina ?
Am nevoie mare de un LSD, sper ca saptamana viitoare sa-l comand
vladpvs is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -