fff frumos..2 lucruri te mai trag in jos...1...cauciucurile cu un balon prea mare...si 2.motorul.care desi e ff economic si robust e si f puturos si nu te poti distra cum vrei cu ea...
__________________
dezmembrez masini din gama opel...
1. daca ma duc mai jos la talonul cauciucurilor o sa imi sara si dintii din gura, nu mai spun de greva rinichilor; din pacate nu avem drumuri pentru ce ar fi recomandat la aceasta suspensie si garda la sol; si asa compromisul fata de comfort este destul de mare
2. in aceasta vara va urma un transplant de motor si unele modificari care cel putin teoretic ar trebui sa conduca la o dublare a puterii actuale
atunci sa vezi distractie cu punctele
aici ai dreptate..pt 300km am avut masina coborata max.adica vreo -9cm fata si -7 cm spate...pericol....ici p cele mai bune drumuri nu puteam merge inistit..legat de motor cred ca te reri la cel de 82 cai de isuzu care poate fii impins spre o putere mai mare...dar si c dezavantaje..consum mult mai mare si fum dupa tine...deh ot motor clasic si puterea se poate mariii doar din pompa de injectie...
intradevar ma refer la motorul de isuzu de 82 de hamsteri; in schimb am gasit pe un site englezesc un tutorial foarte amanuntit si detaliat cu pasii de urmat pentru a ajunge undeva la 110 cai, asta fara a inlocui si intercoolerul, fapt care ar mai da teoretic cativa ponei peste