Multumesc de aprecieri....
@electric_style: rosu o sa dispara in curand,o sa vopsesc si capacu chiuloasei si capacu distributiei in alta culoare,probabil tot albastru sau galben culoarea rotilor nu m-am hotarat..oricum n e o urgenta e un moft...rosu probabil o sa raman capacu cu vauxhall care mie pot sa zic ca imi place si poate sa nu uit originea motorului...oricum tot un moft si multumesc de oferta daca ma razgandesc te anunt
@Flow_Flexatu: ms de oferta dar deocamdata ramane ....
@Bobby : abs si servo....tot un moft...glumemam...o sa dispara la un moment dat deaia le-am si pastrat deocamdata ca sa nu fac de 2 ori modificari.....sistemu de franare o sa il inlocuiesc la un moment dat cu un pedalier sport care vine montat in masina ca sa pot sa mut scaunu soferului cat mai in spate ,comanda de ambreaj si acceleratie va ramane tot pe cablu dar in schimb la frana o sa merg pe varianta cu 2 pompe de frana una pt fata si una pt spate reglabile individual si fara servofrana(tulumba aia nenorocita care ocupa o gramada de loc) iar in acest fel se elibereaza foarte mult compartimentu motor si spatiu de sub bord unde o sa caut sa montez o coloana electrica de servodirectie probabil de la o corsa....
Pe parte de estetica recunosc sa se putea mai mult dar nu prea mai am rabdarea si fondurile necesare sa fie cum as vrea....chesti cum au fost vopsitu anumitor piese a fost strict pentru protejarea lor sau pt ca erau penibil de corodate...suportu vasului de servo care era corodat de acidu de baterie si care a fot taiat si modificat...capacu de admisie care are flansa de fier si in timp ruginea..la fel si blancu de la regulatoru de presiune...etc..
Cel mai mult ma intereseaza simplificarea compartimentului motor..sa pot sa umblu la aproape orice fara sa desfac alceva...
Din fericire ma apropi de final.... in mare mai trebuie facuta evacuarea..de la 0 dar nu pot sa ma apuc pt ca nu am tot ce imi trebuie:strungaru trebuie sa imi faca flansa pt downpipe...teava si coturile pe 76mm sunt comandate dar nu stiu cand o sa ajunga...singurele elemnte pe care le am sunt racordul flexibil si o finala care trebuie modificata complet pt ce imi trebuie mie.
In afara de evacuare mai am traseul de benzina care nu pot sa ma apuc de el pt ca si aici astept strungaru pt niste piese...o sa merg tot pe varianta cu 2 pompe si swirl tank,a dat roade cand era pe kadett si nu am avut niciodata probleme de alimentare gen sa raman fara benzina intru-un viraj de viteza cum am patit-o cand nu aveam setarea respectiva si era sa ma fac praf
) ....
In mare mai am de montat cateva furtune de apa , sa fac racirea intercoolerului cu stropitori de apa,montarea kitului exterior plus alte maruntaie..
Termenu limita la care vreau sa fie gata masina e 1 Martie,fix 1 an de cand am cumparat-o....acum sa speram ca o sa avem parte si de vreme daca nu sunt nevoit sa mai gasesc ceva de lucru pe la ea