Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 11-08-11, 14:09   #16
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

revin cu un update la capitolul masina per general si frane.
franele s-au rezolvat, urmeaza in week-end sa fie montate conductele.
urmeaza sa fie reglat relantiul sa functioneze frumos.

masina este in continuare de vanzare( a aparut o ocazie)
pretul per total este 1500 de euro. deasemeni, motorul impreuna cu cutia, elementele adiacente(instalatie electrica, calculator, evacuare, planetare, electromotor, alternator, compresor aer conditionat, pompa servo,etc) sunt de vanzare separat.
pentru cine este interesat, pot fi contactat la numerele de telefon de mai sus din posturile anterioare sau pm.
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 12-08-11, 13:07   #17
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

aparuse o ocazie cu un opel commodore din 70'.
masina arata intr-un mare fel, insa nu are mai nimic la interior, motorul nu este pe ea,......multa bataie de cap si pentru 2000 de eur nu mai sunt convins ca merita.
masina in sine nu mai este la vanzare, insa la capitolul motor sa zicem ca inca ii caut un cumparator
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 16-08-11, 16:13   #18
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

Update:

s-au reparat franele...am gasit la un amic o conducta de frana de renault care din fabrica vine din 2 bucati, cu o imbinare intre ele. evident ca imbinarea respectiva mi-a facut cu ochii instantaneu. am taiat conducta mea de unde era buna, si nu mai era nici o urma vizibila de rugina, si s-a facut imbinare cu conducta respectiva, taiata la dimensiune si evident bagata pe sub toate celelalte conducte. merg demential franele acum, de fapt merg cum trebuiau sa mearga de la bun inceput...insa cel mai mare update update vine la partea de motor..i-am tot dat tarcoale vreo doua zile masinii, timp in care tot imi suna in minte....check ignition timing.....intr-un final am pus mana pe distribuitor, si mergand motorul evident ca m-a curentat....cu lectia bine invatata, am oprit motorul si am miscat distribuitorul putin, dupa care am pornit din nou.....aproape ca nu mai mergea deloc...mi-am zis in sinea mea, ok, directia cealalta. zis si facut. oprit motorul, desfacute din nou suruburile la distribuitor, rotit la maxim in celalalt sens, si voila', merge ca un vis. nu se mai tulbura in timpul mersului, nu mai da rateuri pe admisie, nici pe evacuare. merge perfect. mai trebuie reglat relantiul, care din cate am inteles merge "in valuri" pentru ca nu are senzor de oxigen.
am totusi niste semne de intrebare la capitolul asta, asa ca daca puteti sa ma lamuriti si pe mine pana la urma de aceasta chestiune chiar va rog.
mai am totusi o problema care ar trebui rezolvata, anume ca am prajit fara sa vreau indicatorii din bord, mai precis ceasul si turometrul. daca aveti vreunul de vanzare pe bucati, sau o unitate intreaga...banuiesc ca merge de la sunny, almera, sunny gti, nush daca merge de gti-r, ar mai trebui sa mearga de la 100nx./........asadar, care aveti de vanzare asa ceva va rog sa imi dati si mie un pm..

o sa mai revin cu detalii si o sa va tin la curent.
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 29-08-11, 08:56   #19
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

Sonda lambda este pe drum....
in week-end urmeaza sa fie montata.
S-a mai lucrat putin la evacuare, ca scapa gaze si se auzea ca un tractor....acum suna foarte frumos, se aude numai zgomotul motorului cum se tureaza.
Dupa ce montez sonda, sa vedem cum se schimba mersul.Sunt curios daca o sa se mai accelereze singura..
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 04-09-11, 22:30   #20
Devu
Honda Driver

Stage 5
 
Devu's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,668
Member of:
[Honda]
Default Re: Nissan Sunny

Gata, ai rezolvat-o ?
Devu is offline   Reply With Quote
Old 07-09-11, 15:49   #21
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

Din nefericire nu am rezolvat-o.
M-am ocupat de altele, printre care curatarea tuturor furtunelor de la motor, a motorului in sine, aka spalare ca la carte, si din nou reglaje peste reglaje de avans, care vad ca orice i-as face tot nu il nimeresc....
o sa revin mai tarziu cu poze si cu alte picanteriii
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 07-09-11, 19:06   #22
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

Un mic update pentru micul Godzilla, care inca mai tuseste...(Godzilla cu dureri in gat). Am desfacut corpul de clapeta, l-am luat la curatat cu solutie de curatat carburatoare, am desfacut cam tot ce insemna furtun de pe motor si curatat, am desfacut cam tot ce am putut ca sa fiu sincer si le-am curatat. Dupa aceea motorul a intrat la o curatenie generala, spalat cu spume diverse si cu tot soiul de solutii, dupa care spalat cu pistolul...aici am avut ceva emotii ca nu mi-a pornit din prima, si dupa aceea am aflat si cauza: bujiile erau complet scufundate in apa, insa dupa ce le-am curatat si pe ele a fost ok.
Am luat la verificat toate vacuumurile care ies / intra in colectorul de la admisie, si le-am anulat pe toate..nu stiu cat de inspirata a fost ideea asta, insa cert e ca am anulat toate posibilitatile de aer fals. Erau 3 vacuumuri care veneau de la canistra de carbon si care au fost anulate, canistra de carbon a disparut de pe masina si furtunul care vine din rezervor catre ea a fost blocat.
Deasemeni am facut diverse teste , gen blocat furtunul de retur(pentru a vedea daca se schimba ceva in mersul motorului), scos mufa de la IAC in mers(nu se schimba nimic, si aici am un semn de intrebare, ca nu stiu daca ar trebui sa reactioneze in vreun fel), tot in mers scos mufa de la senzorul din ruptor distribuitor(cranck angle sensor) -rezultat, se opreste motorul, am scos mufa de la senzorul de clapeta, rezultat-se accelereaza putin dupa care isi revine la relanti(din cate stiu asta este modalitatea de a regla relatiul la sr si la ca18, lucru care a si fost facut, si tot la fel merge), tot in mers am scos diverse mufe, vacuumul de la regulatorul de presiune, am ajuns pana in punctul in care am scos rand pe rand mufele de la injectoare, tot nimic.
Intr-un final, cand am scos fisa de la cilindrul 1 parca nu s-a simtit nimic in mersul motorului. Desi zgomotul lui normal parca nu era de mers in 3 pistoane, am scos totusi fisa si am inlocuit-o cu una din fisele de la fostul motor, si voila, merge mai rotund. Cel mai probabil, fisa respectiva este impuscata sau fura curent. Cert este ca ceva s-a schimbat in bine in mersul motorului. Asta nu inseamna ca nu se mai accelereaza in mers....
Alte modificari au fost facute la nivel de indicatoare in bord, adica am facut vitezometrul sa indice viteza masinii.
Cu turometrul am ceva nelamuriri insa, si destul de mari. M-am tot holbat peste schema electrica din manualul masinii, insa se pare ca mie imi lipseste un fir.........Am primit o idee de la un mecanic pe care l-am intrebat cum e la dacie, si omul imi zice: impulsul pleaca de la ruptor-distribuitor. Buuuun.
Acum astept sa ajung acasa sa ma pierd din nou in manual, sa vad ce fire ies de acolo, ca sunt 4, rosu, negru, albastru si alb cu verde(parca.....)
Eu la mufa din spatele bordului am doar un fir negru....
Oricum, din cate am mai citit pe forumuri straine, aceasta este o problema des intalnita la conversia pe sunny cu un sr20.....si pana acum din ce am citit eu nici unul din respectivii nu au gasit o solutie pentru chestiunea in cauza....Dar nu ma dau batut, caut in continuare...
Pana una alta, pun cateva poze facute cu sr-ul curatzel. Sunt facute cu telefonul, insa sunt destul de clare.....
Peste cateva zile sper sa pot sa imi iau niste fibra si sa incep sa ma distrez cu ea........
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1939_07-09-11.JPG
Views:	85
Size:	332.3 KB
ID:	2144163   Click image for larger version

Name:	P1940[01]_07-09-11.JPG
Views:	42
Size:	292.3 KB
ID:	2144164   Click image for larger version

Name:	P1940_07-09-11.JPG
Views:	56
Size:	326.7 KB
ID:	2144165  

Click image for larger version

Name:	P1941[01]_07-09-11.JPG
Views:	34
Size:	249.5 KB
ID:	2144166   Click image for larger version

Name:	P1941_07-09-11.JPG
Views:	69
Size:	333.9 KB
ID:	2144167   Click image for larger version

Name:	P1942[01]_07-09-11.JPG
Views:	79
Size:	318.8 KB
ID:	2144168  

Click image for larger version

Name:	P1942_07-09-11.JPG
Views:	46
Size:	293.2 KB
ID:	2144169  
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 09-09-11, 21:44   #23
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

uffffffff
am mers astazi aproximativ ...300 km....si am alimentat de 160 de lei....
asta ar insemna un consum de 30 de litri la 300 de km, calculat la 5.5 lei/litru de benzen, adica aproximativ 10 la suta....
mda.....abia acum constientizez, ar fi trebuit sa consume undeva la 8 la suta maxim...
clar am nevoie de sonda lambda.....ma scoate din sarite masina asta....ma enerveaza, pana in 3 mii de ture ma da cu capu de volan cateodata, altadata trage de parca o urmareste dracu in persoana....
pe la 80 la ora, zici ca acu parca sta sa moara,trec doua secunde bune dupa care aud ragetul infernal al turatiei motorului, timp in care ma impinge in spatarul scaunului cu o asa brutalitate ca am impresia ca sunt mic mic in scaun, si totusi reusesc sa ma tin cumva de volan...altadata merg prin localitate si atat de tare ma enerveaza ca trebuie sa apas acceleratia, dupa care sa o las ca se ambaleaza singura, dupa care iar apas pedala fericirii, dupa care iar o las, si tot asa in timp ce ma zbat sa o tin sub 60 la ora , si sunt perfect constient ca ma fura la kilometraj pentru ca am cauciucuri mai mari decat ar trebui, si cu toate astea ma incapatanez sa tin acul ala sub 60 sau in preajma dungii ce limiteaza legalitatea, desi stiu ca fur radarele, si astea in conditiile in care masina avea jantele pe 14 originale, si cauciucurile 175/65/14, si acum neobrazata merge pe 185/65/15....
si jante momo...\
nu mai ma incalzesc demult jantele, nu mai imi place ca aud fiecare bucsa cum isi face simtita prezenta printr-o bufnitura infundata, ca si cand daca una nu face zgomot nu este prezenta la apel, si nu mai ma incanta deloc ideea ca portbagajul este la fiecare pas susceptibil de un atac miselesc la spatele meu... dat fiind lipsa amortizoalelor sau cum s-or numi bestiile lungi si negre care obisnuiau sa il tina sus, insa acum se incapataneaza sa mi-l infiga in spate ca si cand mi-ar zice "vezi-ti de drum, baiete, fa-ti vant in alta parte"....
Si cu toate astea, ma uit la ea si imi dau seama ca inca imi este draga, inca are acel ceva, inca ma obsedeaza sa o refac, inca inca inca este un cal neimblanzit.....si poate asta doar ma atrage la ea...*****iu dupa cateva beri la activ si o zi de condus aproape continuu.....prietenii stiu de ce.....
maine insa incepe imblanzirea scorpiei....
si incepe prin schimbarea amortizoarelor cu unele cumparate de la un prieten de pe un sunny in 2 usi, cu 78k km, care se presupune ca sunt bune..."we"ll put them to the test"....totodata a aparut si o bara stabilizatoare pe spate, care eu o am rupta, efectiv rupta de bestia de sr20, pentru ca nu imi amintesc prin ce circumstante, insa motorul a ajuns peste bara stabilzatoare, si a rupt-o, si maine o sa fie schimbata(in mers bara aia rupta se simtea ca o mortaciune atarnata de interiorul masinii, stand intotdeauna intre un balans perfect dupa o curba luata pe trasa interioara si o rostogolire de mai mare frumusetea, fundul masinii luand-o razna in directii decat de el banuite, si zic decat de el pentru ca schimbarea maselor masinii nu imi este total straina, insa la masina asta pot sa zic ca fiecare viraj este diferit de precedentul, pentru ca niciodata nu reactioneaza predictibil, fara bara respectiva), insa aceasta mica problema urmeaza a fi rezolvata.....
totodata mici retusuri , spre exemplu luminitele de la butoanele de avarii, dezaburire si lumini de ceata urmeaza a fi inlocuite, cele existente pe masina fiind arse, autor necunoscut.....
dealtfel, urmeaza a fi schimbata si balamaua din partea de jos a masinii de la usa de la sofer, care din cauza uzurii a capatat putin joc, si ca urmare usa se inchidea printr-o semi-trantire , insa acest lucru urmeaza a se schimba maine....
insa curiozitatea mare apare la schimbarea amortizoarelor:
daca tai arcurile, stiu ca se lasa masina mai in jos.....insa ma intreb in mintea mea destul de incetosata momentan, daca tai arcurile, oare nu o sa ajunga la capat de cursa tija de la amortizor mai repede, determinand o durata de viata mai mica a amortizorului????
sau daca le tai ca sa las masina in jos vreo 2-3 cm, nu are importanta...?
ma gandeam sa ii fac o garda la sol mai joasa...momentan este destul de inaltutza, avand cauciucuri mai mari ca si talon, si ma gandeam sa ii schimb cauciucurile si sa ii mai iau si din inaltime cu taierea arcurilor....ziceti-mi si mie, care ati mai facut operatiunea asta, ce presupune si la ce riscuri expun piesele respective / masina....
cu multa stima si respect,
va salut pe seara asta pe toti forumistii si va urez multa bafta cu proiectele voastre, pentru ca eu unul stiu ca proiectul inceput de mine ma aduce la disperare in anumite momente....
asa ca va urez bafta tuturor si sper ca ale voastre sa mearga mai usor decat merge al meu......

seara buna domnilor!!!!
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 10-09-11, 21:15   #24
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

azi au intrat amortizoarele pe masina, clara diferenta, si la tinuta de drum, cat si la zgomot.
totodata si bara stabilizatoare a fost inlocuita pe spate, nu imi mai stau rotile aiurea pe viraje..
mai nou masina a ramas fara aripi, faruri, bara fata...o mica retusare de aspect...
revin maine cu poze
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 25-10-11, 11:35   #25
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

M-am hotarat.

SR20 DE-ul este de vanzare. Vine cu urmatoarele accesorii: compresor aer conditionat, alternator, electromotor, cutie de viteze in 5 trepte blocanta, planetare, instalatie electrica completa a motorului + calculator.Se potriveste pe sunny, almera,primera,100nx.

Pret: 600 de eur negociabil

Pentru contact:
george.burloiu@yahoo.com
0732577091
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 25-10-11, 11:47   #26
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

SR20DE de vanzare,
600 eur neg.
merge perfect, are nevoie de sonda lambda.
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 17:55   #27
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

Pana una alta am trecut la taierea arcurilor...anevoioasa treaba, dar se lasa mai jos makina
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 18:59   #28
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

Quote:
Originally Posted by angelsh View Post
SR20DE de vanzare,
600 eur neg.
merge perfect, are nevoie de sonda lambda.
nu mai e valabil.
angelsh is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -