nu stiu daca ma intelegi tu dar absolut toate masinile guvernului (loganurile, vento, passat etc) sunt luate prin niste mari smecherii si cineva castiga de pe urma lor si acum. nu car 1 tona cu ea zilnic dar de cele mai multe ori masina e incarcata pana la refuz. service-ul a fost facut numai in reprezentanta daewoo constanta (raver). fa si tu calculul daca este o masina rentabila...iti dau niste exemple:
am un semering stricat la caseta de directie si pierde ulei. cei de la daewoo au spus ca nu se poate schimba semeringul si o caseta noua costa 40mil la ei
am schimbat instalatia electrica pentru 39mil lei
o bascula costa 4mil
si in general piesele sunt exagerat de scumpe si proaste.
am avut o lovitura usoara intre usa si aripa si a trebuit sa vopsesc aceste piese...ei au cerut 7mil/piesa
deci este o masina rentabila?
consuma undeva la 14-15%
geamurile abea se misca, usile ingheata si nu se mai descuie, caudiucurile se deformeaza daca mergi cu viteza maxima pt cateva minute si multe altele.
este o masina pentru care imi pare rau ca am platit...datorita unor probleme cu firma de leasing (daewoo leasing) de pe vremuri masina asta a costat peste 25000 euro